Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäsi suurin kriisi/murhe/huoli/trauma tähän mennessä?

Vierailija
23.01.2010 |

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-16v

Vierailija
2/38 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tulee enää myyntiin. Ajan siitä joka viikko ohi... haluan sen, se on mielessäni kotini. Yritämme vielä tarjota ostajille... mutta peli taitaa olla menetetty.

Vierailija
4/38 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miettii, että mikä olisi sellainen, mistä ei ole selvinnyt, hmm. Ehkä kauheat lapsuuden ja nuoruuden kokemukset. Ne vaikuttaa vieläkin, eritoten omaan käyttäytymiseen, henkiseen vointiin ja omaan suhtautumiseen omien lasten kanssa. Oman vanhemmat itsemurha on myös sellainen, joka vuosien jälkeen vielä mietityttää.

Muista huonoista kokemuksista olen elänyt yli eli en jaksa niitä miettiä, vaan olen ne sulkenut ajatuksistani.

Vierailija
5/38 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä sain omat lapseni heti sen jälkeen, ja huoli lasten pysymisestä hengissä on ollut kova. Jotenkin sitä on vuosien myötä kovettunut tuolle asialle sen verran, että oma alkuraskauden keskenmeno ei ollut mikään järkytys. Vähän aikaa oli surullinen olo, mutta se surukaan ei ollut kuin sellaista pettymystä.

Vierailija
6/38 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellakaan ollut helppoa, on kaikenlaisia tukitoimia ja rampattu ties missä. Nyt vaikuttaa siltä että helpottaa mutta rankkaa on ollut. Huolta, surua, itkua, toki hyviäkin hetkiä mutta en yleensä tuppaa jäämään niiden huolten alle.

Vierailija
7/38 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman murrosiän aikaan. Tuli aikuistuttua käytännössä ilman murrosiän oikkuja, saapa nähdä, koska se murrosikä tulee uudestaan...

Vierailija
8/38 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se että enää en todennäköisesti lasta saa.

Vierailija
9/38 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tän yli en pääse"-juttua vielä,eikä toivottavasti tuliskaan :(

-oma sairastuminen parantumattomasti 25v (siis reumaan,mutta se on aktiivinen ja olen jatkuvasti kipeä)

-toisen lapseni allergiat,on nyt 4v ja voi juoda erityiskorvikemaitoa ja syödä vain 5 ruoka-ainetta

-mieheni loukkaantuminen viime vuonna. Kuntoutus vielä kesken,muttei taida enää työelämään paluuta olla :(

-isäni sairastuminen varhaisdementiaan... vielä pärjäilee avun kanssa,mutta kohta tuo varmaan pahenee...

-veljeni sairastuminen masennukseen viime vuonna. Olisi pitänyt tarttua aiemmin hälytysmerkkeihin

jne jne

Vierailija
10/38 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. oma sairastuminen krooniseen sairauteen, sen vaativa hoito ja oheissairaudet ja niiden hoito

2. lapsettomuutemme ja sen käsitteleminen

3. nyt mieheni sairastui reumaan

Jotain välien katkeamisia isääni tms en viitsisi edes mainita tässä listassa. Noi kolme ovat ylivoimaisimmat kestää ja numerojärjestys on kronologinen.

Vierailija
11/38 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaalinen hyväksikäyttö, johon ex:ni on syyllinen.

Kaikki se, mitä tapahtunut on tuonut tullessaan.

Vierailija
12/38 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeata katsoa miten alas voi ihmisen elämä mennä. :(

Vierailija
13/38 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivallan ja alkoholismin täyttämässä kodissa. Tuhonnut sisältä niin paljon ja vaikuttaa todella paljon elämään.

Vierailija
14/38 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti lapsettomuus sekä lapsettomuushoidot. Onneksi nyt on pian 3 lasta, joista ensimmäinen syntyi pitkien hoitojen jälkeen.

Sitten läheisen mielenterveysongelmat sekä muut vastaavat.

Ja yksi lapsista on erityislapsi että onhan siinä omat haasteensa.

Vierailija
15/38 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuteni alkoholi- ja mielenterveysongelmien täyteisessä kodissa.

Vierailija
16/38 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä kehtaa enää kotipuolessa lasten kanssa kohta käydä,on se niin surkeeta katsottavaa.

Vierailija
17/38 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän yhteensopimattomuutensa, riippuvuutensa toinen toisistaan, riitansa ja alkoholisminsa sekä sairastelunsa. Tilanne jatkuu yhä enkä voi ottaa kovin paljon etäisyyttä heihin, koska olen ainoa muksu.

Vierailija
18/38 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- isäni heikkenevä terveys

- kun veljeni päätti pistää mun kans välit poikki 10 vuotta sitten

- kun verottaja iski ja lujaa

- kun exä jätti minut julmalla tavalla

Vierailija
19/38 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-veljeni kuolema, josta äitini ei koskaan toipunut

- äidin sairastuminen, isän kuolema, sitten äidin kuolema

- pettymys itseeni, kun en jaksanut opiskella tutkintoa loppuun

-pitkäaikaisen pokaystävän biseksuaalisuus

Vierailija
20/38 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vais, taitaa olla mun veljen sairaus, jatkunu pahenevana yli vuoden eikä selvyyttä siitä ole...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi