Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita n.65kg jojoilijoita? Itse yritän päästä

Vierailija
23.01.2010 |

60 kiloon ja pysyä siinä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkas kävikään mittari näytti toissapäivänä 56,5 eli melkein 10 kiloo lähtenyt.

nyt elämä hymyilee ja sain lisäpotkuu lenkillä käymiseen.

jatka mittariin katsomatta niin hyvä tulee.

Vierailija
42/44 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tämä ei ole mikään pinnallisuus-kysymys. Olen pudottanut jo 36kg ja tyytyväinen kyllä. VOIN olla tämänpainoinenkin.

Mutta HALUAISIN olla täysin tyytyväinen ITSEENI ja tiedän miltä tuntuu kun painan yli 100kg,MUTTA tiedän myös miltä tuntui kun painoin n.60kg.

En tietoisesti enää laihdutalaihduta,vaan pyrin liikunnalla ja ruokavaliolla pitämään painoni ja samalla en pistä pahakseni jos paino vielä putoasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiloihini ettei tartte koko vaatevarastoa uusia joka raskauden jäljiltä. Ja kyllä mä vähän tulevaisuuttakin ajattelen ihan oman terveyden ja toimintakyvyn kannalta, lähipiirissä kun on huonosti liikkuvia ja erityisesti huonosti voivia ylipainoisia ihmisiä.

Vierailija
44/44 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut nyt 2,5 kiloa pois vuoden alusta lähtien. sopiva paino olisi 57-58 kiloa, niin ei olisi yhtään makkaraa vyotäröllä.

Vaikka painoindeksini onkin nyt 22, syy laihdutukseen ei ole mielestäni pinnallinen, jos tuon makkaran tipauttaminen merkitsisi myös veren sokeriarvon hienoista laskua - nyt se alkaa pian olla jo koholla tai ainakin siinä rajoilla. Jo 5% painonpudotus ja liikunnan lisääminen yleensä kuulemma alentaa sokeriarvoja, joten totta ihmeessä haluan makkaran pois vyötäröltä, vaikka sitä ei ehkä muut niin huomaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi