Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ryyppyreissulla, vituttaa!!!

Vierailija
13.03.2010 |

Eli eipä ole äijää näkynyt eilisaamun jälkeen. Töihin lähti eilen, sen jälkeen kavereiden kanssa kaljalle ja sillä tiellä on vieläkin!!! Helvetti, oon niin vihanen, pettynyt ja surullinen yhtäaikaa! Pakko purkaa tää ahistus vaikka tänne!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen mies oli myös ryyppäämässä, mutta mun on pakko vastata. Mun mies käy nykyisin juomassa 1-2kertaa viikossa, ja se on VÄHÄN verrattuna entiseen, sen vielä hyväksyn, mutta me ollaan sovittu, että kotiin tullaan yöksi. Silti äijä on jäänyt reissuilleen tän mun raskauden aikana jo useamman kerran!!! Ennen raskautta noudatti kyllä meidän sopimusta, että en tiedä mikä nyt on mennyt mieheen. Tämä sopimus on tehty siksi, että on tapahtunut aikoinaan asioita, joiden takia en halua hänen olevan koko yötä kännäämässä. Lisäksi hän itse tämän ymmärtää ja on tähän suostunut, koska tietää miten paljon on minulle aiheuttanut pahaa mieltä, molemminpuolinen sopimus siis. Ja ei, kyseessä ei ole toinen nainen. Mielestäni olisi vähintään kohtuullista noudattaa tätä sopimusta, varsinkin kun vaimo on viimeisillään raskaana ja mitä tahansa voi äkkiä sattua. Että kyllä mä hyvin ymmärrän myös sen, että miehillä on "raskausstressiä", mutta ei se silti oikeuta käyttäytymään noin!!! Mun äijä tuli aamuyöstä kotiin (oli siis lähes 2 vrk reissussa tällä kertaa), nyt kuorsaa ja haisee pahalle, en ole vielä sanaakaan hänen kanssaan vaihtanut, enkä aio puhuakaan ennen kuin hänen päänsä selviää! Nyt täytyy vain keksiä, minne itse "katoaisin" yöksi, niin saisi ukko miettiä tekojaan ihan omassa rauhassaan...

ap

Vierailija
2/10 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tajusin lähteä tuollaisesta suhteesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse surra toisen typerää käytöstä, vaan saa päättää omasta ja lasten elämästä ihan itse.

Vierailija
4/10 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on, että oon raskaana aika loppusuoralla, ja tosiaan kaipaisin vähän tukea mieheltäni, enkä yhtään mitään tämmöistä!!! Luulin, että hän olis jo vähän aikuistunu mutta kilin kellit, sama kakara!!! ap

Vierailija
5/10 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin luona käymään, ja sille tielle jäi. Yhden kerran sain puhelimen päähän ja hyvä nousuhumala tuntui olevan päällä. :(

8 kk onkin jaksanut olla selvinpäin, ja tuntui että jokohan meille koittaisi raitis elämä, vaan ei. Olen ihan masentunut, että eroko nyt on edessä...tämä retkahdus tuntuu pitkän hyvän jakson jälkeen entistäkin pahemmalta.

Vierailija
6/10 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tyypillistä, nykyisin ollut tosi "kiltisti", joten luulin että olisi muuttunut. Voi itku!!! :(

ap

Vierailija
7/10 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukolle pihalle laukku ukon tavaroineen odottamaan kotiin palaajaa. Tai sitten lähette ite livohkaan. En tosiaankaan jäis yksin kotiin oottelemaan. Potut pottuina. Sais mieski joskus soitella minun perään, ja jos ei ole niin huolissaan niin sitten on entinen mies.

Vierailija
8/10 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyö miehelles luu kurkkuun! yhdessä ootte tähän hommaan ruenneet.

Vierailija
9/10 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukolle pihalle laukku ukon tavaroineen odottamaan kotiin palaajaa. Tai sitten lähette ite livohkaan. En tosiaankaan jäis yksin kotiin oottelemaan. Potut pottuina. Sais mieski joskus soitella minun perään, ja jos ei ole niin huolissaan niin sitten on entinen mies.

Eli jos se äijä ilmestyy huomiseen mennessä kotiin, taidankin lähteä itse "käymään" jossakin ja jäädä sille reissulle pariksi päiväksi! Katsotaan sitten miten krapulainen äijä kärvistelee, kun arki koittaa töihin menoineen muineen, eikä emännästä tietoa... Tänään en jaksa mihinkään enää lähteä, enkä kyllä oikein keksisi edes minne. Mutta huomenna on päivä uus, ja onhan mulla ystäviä joiden luokse varmasti voi yhdeksi yöksi majoittua! Kiitti vinkistä, pelkkä koston ajatuskin lämmittää sydäntä!!!

Vierailija
10/10 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko tuo nyt maailmanloppu jos kerran kahdeksassa kuussa käy yhden yön tiettömällä tiellä. Se on kuulkaa sillä tavalla, että kun nainen on raskaana niin mieskin on raskaana. Noin niinkuin kuvaannollisesti. Pakkohan se stressi on jollakin tavalla käydä purkamassa.

t. miehesi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä