Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA ATOPIAAN!

Vierailija
23.01.2010 |

Onko kenelläkään mitään kotikonsteja atooppisen ihottuman hoitoon? Olen rv 37 raskaana ja ihottumani on pahimmillaan. Kutisee aivan älyttömästi! En pysty öisin nukkumaan ja heräilen rasvaamaan itseäni. Tuntuu ettei rasvat auta, kortisoni kirvelee etc

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä sokeri, valkoiset jauhot, pastat ja perunat pois. Tilalle vihanneksia ja tilkka oliiviöljyä.

Mulla auttoi, ei ole sen koommin kutissut ja ihottumat ovat pysyneet pois.

Vierailija
2/9 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten iha öljyn lisäämistä ruokiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilla Nizoral- hilseshampoota. Atooppiseen ihoon pesivät usein myös sieni-infektiot, kun iho on kuiva. Aina kun ihottuma lehahtaa, pesen koko kropan (tai ainakin ihottuma-alueet) Nizoral-shampoolla, joka tappaa hiivasieniä. Näin tein myös raskausaikana, jolloin ihottumat kukkivat entistä pahempina. Päänahkakin pysyy kunnossa kun silloin tällöin tekee Nizoral-pesun.

Vierailija
4/9 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ärtyi atopia tosi pahaksi raskaaksi tultuani mutta sain lähes ihmeenkaltaisen avun SUP-valohoidosta allergiasairaalassa. Lähete meni tk:sta ja ihotautilääkärillä käynnin jälkeen hoito alkoi pian ja parin viikon hoidon jälkeen kaikki oireet olivat poissa ja ovat pysyneetkin pois talviajasta huolimatta.

Nyt vähän jännittää, tuoko imetys uuden ihoreaktion, mutta jos ihottumaa tulee, pääsen puhelinsoitolla uudelle valohoitojaksolle.

Ainoa stressi hoidossa on, että siellä on käytävä kolme kertaa viikossa ja hoitohan alkaa vain minuutin jaksolla. Matkoineen lievästi turhauttavaa mutta onneksi tehoavaa hoitoa!

Vierailija
5/9 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ihan kookosöljyä sellaisenaan. Ja minimoi valkoiset jauhota ja sokeri ruokavaliosta.

Vierailija
6/9 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin pari viikkoa sitten tuosta jo mainitusta kookosöljystä. Ostin sitä, siis neitsytkookosöljyä, Lifestä ja aivan uskomattoman hyvää on. Kutina lakkasi parissa päivässä ja nyt on iho melko normaali, tietty vähän punertava, mutta paljon pehmeämpi kuin aikoihin. Ihana tunne.

Vierailija
7/9 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei atooppinen mutta erittäin kuiva ja halkeileva iho käsissä ja jaloissa. 3vk vitamiiniikuuri on tehnyt ihmeitä, johon ei rasvat tai kortisooni ole kyennyt...

Vierailija
8/9 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs tuota neitsytkookosöljyä suosittelen. Ostimpa minäkin ja iho ihanan pehmeä, kuivat näpyt poissa. Suosittelen. Luontaistuotekaupoista saa.

Vierailija
9/9 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä siis sisäisesti nautittuna vai ulkoisesti levitettynä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi