Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheen tulot 12 000€/kk, miten lähteä ulkomaille, jotta

Vierailija
22.01.2010 |

suunnilleen sama tulotaso pysyy; pitääkö olla välttämättä suomalainen firma, jonka leivissä lähtee vai onko joku päässyt suoraan töihin ulkomaille ja suht hyvillä tuloilla?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne jos tulet tuollaisia kyselemään, niin ei kuule mene läpi. Provoile paremmin.

Vierailija
2/34 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt on kyllä väärä palsta tulla keekoilemaan tuollaisilla tuloilla, jollei sitten ole huono provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teillä olisi oikeasti tuollaiset tulot, tietäisit vastauksen sun kysymykseen.

keksi uusi provo

Vierailija
4/34 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne jos tulet tuollaisia kyselemään, niin ei kuule mene läpi. Provoile paremmin.

suomalaisen firman kautta, kun yleensä maksetaan asumiset ym kuin summamutikassa tehdä soppari ja netsiä itse kämpät jne. Ja kuitenkin ulkomaille tekisi mieli 2-3 vuodeksi.

Vierailija
5/34 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ajattelit, että tämä palsta olisi se paras paikka löytää vastauksia näihin elämäsi suuriin mysteereihin, niin ei taida tuolla ÄO:llä tulla mistään lähdöstä kuitenkaan mitään.

Vierailija
6/34 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOMALLE???

:D :D :D :D

Vierailija
7/34 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

av:n kateellisten panettelua

Vierailija
8/34 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain, että miten joku luulee, että jostain vauvapalstalta voi saada tietoa ulkomaille töihin menoon? Kun kerta palkatkin ovat noin suuret, niin eikö muka tuttavapiirissä ole ihmisiä, joilta voisi paljon paremmin kysyä?

Siksipä en edes usko koko asiaan, vaan se on taas Porvoosta postia...

Vierailija
9/34 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain, että miten joku luulee, että jostain vauvapalstalta voi saada tietoa ulkomaille töihin menoon? Kun kerta palkatkin ovat noin suuret, niin eikö muka tuttavapiirissä ole ihmisiä, joilta voisi paljon paremmin kysyä?

Siksipä en edes usko koko asiaan, vaan se on taas Porvoosta postia...

ovislimoista asiaa? Mutta tällaista ei voi kysyä?Täällä on kyllä pyörinyt paljonkin avauksia expateilta, jos et ole huomannut.

Vierailija
10/34 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. on WT-sakkia..tosi minitulot..

Vierailija
11/34 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaa säilyttääkin ne tulot.

Vierailija
12/34 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli osaat itse ottaa selvää asioista.

ap ei pysty eli on provo

ja kun ulkomaille lähdon helppous vielä riippuu koulutuksesta niin selkeä provo!

av:n kateellisten panettelua

Vierailija
13/34 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on hyvät tulot.

Mutta ei se mene vaan läpi, että joku jolla oikeasti olisi tuollaiset tulot, kyselisi täällä, että: "kertokaa hei, että missä ulkomailla voi saada kauheesti rahaa, haluisin lähtee ulkomaille". Mihin "ulkomaille"? Viroon? Ruotsiin? Boliviaan? Ei vaan mene läpi. Paitsi ilmeisesti teillä joillakin...

Vierailija
14/34 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai keski-Eurooppaan. Ei tässä sen kummemmasta ole kyse. Kummallakaan ei ole mahdoillisuutta päästä oman työn kautta ulkomaille, joten ajattelinpa täällä kysellä, onko joku saman tempun tehnyt. Mutta ilmeisesti on vääär foorumi. Täällä saa vain itkeä huonoa elämää ja paskaa miestä niin saa vastauksia.

Vierailija
15/34 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain muutettiin kohdemaahammw (Euroopan ulkopuolella) ja paikan päällä sitten etsittiin työpaikat. Ei sitä toki etukäteen voinut olla varma saako haluamansa työpaikan, mutta meillä oli onnea. Varmempaa olisi toki lähteä lähetettynä.

Vierailija
16/34 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain muutettiin kohdemaahammw (Euroopan ulkopuolella) ja paikan päällä sitten etsittiin työpaikat. Ei sitä toki etukäteen voinut olla varma saako haluamansa työpaikan, mutta meillä oli onnea. Varmempaa olisi toki lähteä lähetettynä.

Oliko teillä lapsia tuolloin kun muutitte?

Vierailija
17/34 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan lähde noin vaan "Aasiaan tai Keski-Eurooppaan". Minne Aasiaan? Mihin Keski-Euroopan maahan? Keski-Euroopassa puhutaan aika montaa kieltä, millä niistä aioitte pärjätä? Mitä kieltä aioitte Aasiassa puhua? Jos ei voi tehdä omaa työtä ulkomailla, niin millä aioitte sitten elää?

Edelleenkään ei mene läpi, mutta onnea uudelle yritykselle.

Ja terveisiä Keski-Euroopasta. Koska olen itse ulkomailla, kiinnitti tämä viesti huomioni.

Vierailija
18/34 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on noin hyvät tulot, olete varmaan firmassa, jossa on tarkat systeemit expat-hommeleihin. Miksi ette ota niistä selvää?

Sinänsä firmat lähettävät yhä vähemmän expatteja verrattuna vaikka 90-luvun lopun kulta-aikaan, jolloin moni nokialainen teki Singaporen komennuksella paritalokämpän Espoosta. Nykyisin tarjotaan monesti paikallista sopimusta (=paikallinen palkka ja asumisolot itse järjestettävä). Toki monet yhä edelleen pääsevät maailmalle expatteina ja elävät omissa yhteisöissään esim. Shanghaissa.

Jos teillä ei työnne puolesta ole mahdollista päästä komennukselle ettekä saa Suomesta käsin töistä suomalaisen firman ulkomaan konttorissa suomalaisella sopimuksella, on aika pienet mahdollisuudet tuollaiseen palkkatasoon, sanoisin, ellei teillä ole erittäin hyvät verkostot ja suhteen (Aasiassa KAIKKI bisneksessä menee suhteiden ja verkostojen kautta).

Vierailija
19/34 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan lähde noin vaan "Aasiaan tai Keski-Eurooppaan". Minne Aasiaan? Mihin Keski-Euroopan maahan? Keski-Euroopassa puhutaan aika montaa kieltä, millä niistä aioitte pärjätä? Mitä kieltä aioitte Aasiassa puhua? Jos ei voi tehdä omaa työtä ulkomailla, niin millä aioitte sitten elää?

Edelleenkään ei mene läpi, mutta onnea uudelle yritykselle.

Ja terveisiä Keski-Euroopasta. Koska olen itse ulkomailla, kiinnitti tämä viesti huomioni.

kummankaan nykyisen työpaikan kautta pääse ulkomaille. Meillä einoikeastaan ole sen kummemmin maata mietittynä, englannilla pitäisi pärjätä, saksaa emme osaa niin paljon että sillä voiis työtä tehdä.

Vierailija
20/34 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen operaattorilla töissä, eli projektipäällikön hommia teen. Mies taas on metallialallla johtotason tehtävissä. Itse haluaisin ehdottomasti päästä myös töihin, jos ulkomaille lähdetään, en halua jäädä kotiin ja lapsetkin ovat kaikki ensi syksynä jo koulussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi