Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa tyton puolesta...synttarijuhlista

Vierailija
22.01.2010 |

Tytolla on lauantaina syntymapaivat ja kutsui niille 6 luokkakaveriaan. Kutsut antoi lapsille 2 viikkoa sitten. Kahden lapsen aidit ovat vastanneet minulle etta heidan lapsensa tulevat synttareille (laitoin kutsuun puhelinnumeroni ja pyysin ilmoittamaan). Kolmannelta aidilta kysyin voiko heidan tytto tulla ja aiti ei eilen viela osannut sanoa varmaksi, mutta jos tulee niin kysyi voiko 5v pikkusiskokin tulla synttareille ja voisinko mina kayda heidat hakemassa ja viemassa kotiin? (Menee aika hankalaksi ja tytto ei ollut ilahtunut tuosta pikkusiskon mahdollisesta mukaan tulemisesta...)

Mutta siis kolmesta kutsutusta ei ole kuulunut mitaan. Tytto on useana paivana kysynyt noilta lapsilta paasevatkohan he tulemaan ja aina vain sanovat etteivat viela tieda. Noh, juhlat on huomenna, saa nahda keta ilmestyy, en ole varannut paljoa mitaan, jos sitten tulevat niin parjataan nailla mita tarjottavia loytyy...

Muuten olisin voinut itse kysya noilta aideilta, mutten tunne heita ollenkaan. Minusta on tosi noloa olla ilmoittamatta!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ollut viime lauantaina

Vierailija
22/27 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyydän aina ilmoittautumaan tekstarilla synttäreille, jotta saan osallistujien vanhempien puhelinnumerot. On nimittäin ihan kiva tietää kenelle soittaa, jos jotain sattuu tapahtumaan. Toistaiseksi kaikki on selvinnyt synttäreiltä hengissä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se kiva etukäteen varmasti tietää kuinka moni osallistuu. Helpompi silloin myös järjestää leikit ja muut ohjelmat ja tietenkin tarjottavat ja tarjottaviin liittyen tulisi esille sitten mahdolliset allergiat jos niitä on.

Laittaisi sitten edes tekstiviestin että osallistutaan.

Lapsia on turha rangaista tästä jättämällä tarjoilut vähemmälle koska vastuu mielestäni on aikuisilla. Vanhemmat opettavat lapset juuri näissä asioissa ja antavat esimerkkiä että ilmoittaa pitää.

Vierailija
24/27 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoitko selkeästi, että ilmoita tuleeko.

Meillä on sellaista, että pojan luokalla pitääilmoittaa jos ei tule ja tytön luokalla jos tulee. Itse haluan tietää, sekä ei että joo vastaukset ja siksi panin kutsuun, että ilmoita tuleeko, jotta kaikki vastaisivat ja päivämäärä mihin mennessä vastata.

Minä muuten itse meinasin unohtaa vastata. Kovasti tytön kanssa puhuin asiasta ja lahja ostettiin ja sitten tyttö itse kysyin oletko vastannut, ja olin unohtanut. Nyt sitten vastaan heti, jos ei ole erityistä syytä ole tietämättä

Vierailija
25/27 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset niin pieniä, mutta saako kysyä miksi pitää ilmoittaa tuleeko synttäreille vai ei?

tietää että pääseekö kukaan tulemaan ettei odoteta kello 18 että missä kaikki vieraat on, kakut leivottu ja lapsi juhlatamineissa.

pakko kysyä, oletko ihan H-E-L-V-E-T-I-N tyhmä????

Vierailija
26/27 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsuttu, koska on se vaara että vain pari tulee.

Tapaako ap niitä äitejä koululla/tarhassa että voisi kysyä jos pääsevät tulemaan.

Meillä on toiminut hyvin niin että olen kutsunut kaikki luokan samaa sukupuolta olevat, ja silloin voi olettaa että noin viidestätoista ainakin puolet pääsee tulemaan. Ja harva tosiaan ilmoittaa tuleeko, yleensä vain yksi tai kaksi sellaista jotka eivät pääse.

Vierailija
27/27 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten on ollut tupa täynnä 7-vuotiaita pikkupoikia, joissa on ollut pitelemistä...

mutta ilman muuta on kohteliasta ilmoittaa varsinkin jos kutsussa niin pyydetään.