exä hullun raivon tilassa - joku häiriökö, mikä?
mut on juuri jätetty toisen naisen takia hillittömässä raivarissa, en kuulemma ole rakastanut miestäni juuri sillä oikealla tavalla, eikä hän ole minulle ihana (niin kuin uudelle naiselleen) ja minussa on ainakin tuhat vikaa jotka hän on karjuen luetellut minulle! Olen itkenyt ja itkenyt ja hän on juossut perässä pitkin kämppää huutamassa.
Hän on siis nyt muuttanut jo poiskin uuden naisensa luo, mutta raivoaminen (puhelimessa) vaan jatkuu ja jatkuu. Hän kuulemma vihaa minua enemmän kuin mitään maan päällä jne jne.
Mikä h***o häntä vaivaa!? Miksi jättäjän pitää raivota ihan hulluna.
Kommentit (10)
Minunkin exäni (se ainoa kusipää niiden joukossa) on raivona mutta yrittää välillä jaksaessaan esittää tyyntä. Kaikki on pelaamista, esittämistä, epätoivoista saavuttamattoman vallan tavoittelua. Arvosta oman exäsi vilpitöntä tunneilmaisua :-). Ilman muuta mieluummin ottaisin omaan ex-kategoriaani tuon sinun tyyppisi kuin itse kuvaamani pateettisen, näennäiseen jättäjän statukseen takertuneen teeskentelijän.
Ilmoita, että hoidatte asiat tekstiviesteillä ja sähköpostitse. Niitäkin kautta tulee varmasti ns. paskaa niskaan, mutta älä provosoidu. Jätä vastaamatta ja säästä tekstiviestit, sähköpostit jne. Voit tarvita niitä, jos tulee riitaa lapsista! On hyvä jos on todisteita siitä, että mies on ihan sekaisin...
Minunkin exäni (se ainoa kusipää niiden joukossa) on raivona mutta yrittää välillä jaksaessaan esittää tyyntä. Kaikki on pelaamista, esittämistä, epätoivoista saavuttamattoman vallan tavoittelua. Arvosta oman exäsi vilpitöntä tunneilmaisua :-). Ilman muuta mieluummin ottaisin omaan ex-kategoriaani tuon sinun tyyppisi kuin itse kuvaamani pateettisen, näennäiseen jättäjän statukseen takertuneen teeskentelijän.
raivohullun hoteisiin. Lähtekää vaikka mummolaan pariksi viikoksi pakoon.
kuulostaa siltä, ettei hän itsekään tiedä mitä haluaa, ehkä katuu eroa? Ainakin hänellä on viel' voimakkaista tunteita sinua kohtaan - enkä tarkoita nyt vihaa =)
Yrittää vierittää syyn niskoillesi. Narsisti?
jonkun eroterapian numero ja vaihda asuntosi lukot. Laita sille kirje, että "mikä vikaa minussa nyt olikin, niin en ole ansainnut raivoasi. Jos haluat etsiä jotain syytä sille, miksi teit väärin minua kohtaan, ja petit luottamukseni, syy on sinussa itsessäsi, kun et voinut olla suoraselkäinen mies. Hyvää ja onnellista loppuelämää, älä tule enää kynnykselleni vielä haukkumaan ja huutamaan, olet loukannut jo aivan tarpeeksi. Toivottavasti omatuntosi ei vaivaa, että saat yösi nukuttua - löydän joskus vielä jonkun sinua paremman."
sano sille, että vika on hänessä, ei sussa ja et ota syntipukin roolia. ole kova, älä murru sen syyttelyn alla ja lopeta itkeminen... älä kuuntele, älä vastaa sillr... sano vaan että turhaa syyttelet väärää puuta, ku murut niin se luulee voittaneensa ja luulee et ajattelet itsestäs niin ku se sanoo.
jonkun raivoamista. Pane puhelin kiinni ja pois päältä.