Huumorista kysyn :D
Minkälainen huumorintaju sinulla on, vai onko sitä lainkaan? :)
1. Mainitse pari tv:n viihdeohjelmaa, jotka naurattavat juuri sinua.
2. Kerro mielestäsi hauska vitsi.
3. Muistatko, milloin viimeksi olet nauranut kunnolla "pissat housussa" ja mille nauroit?
Itse vastaan
1. Duudsonit, Pulkkinen
2. Miksi naisjääkiekkoilijoilla täytyy olla munasuojat? -Ettei tuomarin tarvitse ihmetellä, että "mihin vittuun se kiekko katosi?"
3. Pari tuntia sitten töissä naurettiin parin työkaverin kanssa kunnolla, kun kehittelimme uudelle, tulevalle työkaverillemme lempinimeä :)
Kommentit (26)
tv-ohjelma jotka naurattaa:
Little britain
Vitsi:
Mistä tietää että on nousuvesi? Aki Sirkesalo on ikkunan takana.
Viimeksi nauranut pissat housussa kun yritin selittää miehelle jotain lapsuudessani tapahtunutta (hauskaa) asiaa.
pidän kaikenlaisesta pelleilystä.
1. Little Britain on täyskymppi. Kuten myös tietyt vanhat Kummelit. Ja jotkut vanhat PPP ja Kalliala -jutut.
2. I took my kid to a zoo. It had no dogs. It was a shitzu.
3. Sille surrealistilampunvaihtovitsille tässä ketjussa. :-)
Kiltti ja lempeä huumori testin mukaan puree. Tämä on oikeasti totta. En naura, jos jollekin sattuu tai tulee pilkkaamisen fiilis. Nauran kyllä elämän sattumuksille ja itselleni. En tosin tiennyt testissä olevia koomikkojakaan. Olen varmaan ihan huumorintajuton tai sitten ollut tajuton, kun ohjelmat ovat tulleet ulos:)
1.Minuakin naurattaa Fingerpori ihan älyttämästi. Samoin väärinkuullut laulaunsanat, repeilin sille ketjulle melkein kuset housussa. : D Myös tuo ylläoleva shitzu -vitsi repeilytti. Tuollaiset yksinkertaiset, pöljät sanaleikkivitsit naurattavat aina.
2. Kuulin täällä irlannissa vitsin Peter Robinsonista (se poliitikko Pohjois-Irlannista, jonka vaimolla, Iriksellä, oli suhde 19 -vuotiaan pojan kanssa):
Peter Robinson went to see his doctor one day because his eye was very sore. The doctor looked at his eye and said: "I know what's wrong with you, Peter! There something sticking into your iris."
6 v poikani lempivitsi: Mitä ruokaa voi syödä sekä kuussa että maassa? Tietenkin kuumaa ruokaa.
3.Ei mitään muistikuvaa, mitä kysyttiin...?
1. Studio Julmahuvi, Komikfabriken, Kyllä Jeeves hoitaa, Ranuan kummit, Ponille kyytiä
2. Kuinka monta surrealistia tarvitaan vaihtamaan lamppu? Kolme: Kaksi vaihtaa lamppua, kolmas pitelee kalaa.
3. Ei siitä ole kauaa, mutta en oikein muista mille. (Mulla itseasiassa kävi vähän aikaa sitten niin, että olin vähän kännissä, oli kova pissahätä, ja joku lohkaisi jotain hassua. Onneksi olin kotona, joten oli helppoa käydä vaihtamassa alkkarit.) Yleensä nauran pissakakka-jutuille, absurdeille vitseille, sanaleikeille ja muulle kielelliselle nokkeluudelle sekä tosielämän hassuille sattumuksille. Ja Jupun sarjakuville!