Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

teini haluaa septum-lävistyksen

Vierailija
22.01.2010 |

se on halunnut myös aikoinaan lisälävistyksiä korviin ja huuliin. en antanut lupaa ja se teki ne itse. nyt lupas ottaa 2 huulilävistystä pois jos vaan saa tän sonninrenkaan. mä en tajuu, nätti likka ja haluu moisen nenäänsä?!?

eli jos kiellän, se menee tekemään sen itse, tai sit se tehdään liikkeessä, tyttö on jo 16 v

eli kait se lupa on pakko antaa, ettei itse tee sitäkin

onko teillä kokemuksia, omia tai lasten ko läväristä?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saataa jäädä ikävät arvet tai muuten mennä pieleen!!

Vierailija
2/73 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinit ottaa ne sitten parikymppisinä pois? Jaa, mä olen sitten joku ikiteini, yli kolmekymppinen ja edelleen on korut naamassa ja ajattelin uusiakin hankkia.

Ja kyllä, on tatuointejakin, vielä näkyvissäkin paikoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä puoli tossa septumissa on se, että sen saa ihan kokonaan piiloon, jos vaikka esim. kesätyöpaikassa ei hyväksytä lävistyksia ja ,jos tyttö siihen kyllästyy ja haluaa ottaa septumin pois, niin siitä ei jää mitään näkyviä arpia.

Vierailija
4/73 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvan ja sivistymättömän vaikutelman, olipa sitten professori tai peruskoulun keskeyttänyt.

Pahoittelen, olen vanhanaikainen. Voit toki tulla työpaikkahaastatteluun vaikka mutteri otsassa, mutta paikkaa et saa. Oman naaman silpominen kertoo sen verran paljon ao. ihmisestä.

Vierailija
5/73 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on sulta pois, jos hän ottaa sen?

Vierailija
6/73 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole lävistyksiä ollut koskaan juuri tuon kipukammon vuoksi. Nenä on muutenkin niin herkkä alue.

Vierailija
7/73 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvan ja sivistymättömän vaikutelman, olipa sitten professori tai peruskoulun keskeyttänyt.

Pahoittelen, olen vanhanaikainen. Voit toki tulla työpaikkahaastatteluun vaikka mutteri otsassa, mutta paikkaa et saa. Oman naaman silpominen kertoo sen verran paljon ao. ihmisestä.

En ikinä palkkaa ihmistä jolla on lapsia. Jos ihminen on niin sivistymätön että nussii ilman ehkäisyä, hän ei työtä tarvitse. Olkoon niiden lastensa kanssa sitten.

Vierailija
8/73 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän kuitenkin lupas jotain vastaan!!! Ota kiinni.

Mä olen sanonut lävistyksille kyllä, kunhan suuhun ei yhtäkään! Likka vielä laulaa toisena harrastuksenaan (ns. tosissaan!) ja jatkuvasti väännetään noista suu lävistyksistä. Toistaiseksi se on mua kuunnellut ja/tai laulun opettajaansa.

Vierailija
9/73 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuon ikäinen ei edes tarvitsisi mitään lupaa aikuiselta vaan voi päättää omasta kropastaan ihan itse. Tietysti ymmärrettävää jos toivoo sun kustantavan hommaan (voisko nuori vaikka säästää rahat läväriä varten ihan itse?).

Septumissa tosiaan se hyvä puoli, että mahdollinen arpi jää piiloon jos joskus haluaakin sen ottaa pois.

Vierailija
10/73 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mikä ?

Omalla 16 v teinillä on pieni timantti nenän reunassa. Joskus siinä on olut ja pieni rengas

Timantti ainakin on tosi nätti ja huomaamaton..

täällä taitaa olla aika paljon lestoja ja muita vanhanaikaisia mummoja, kun eivät lävistyksiä ymmärrä. katsokaa se on sitä nykyaikaa se !!

Vierailija
11/73 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin ekan lävistyksen 12 vuotiaana ja äitini totes ''saatana ku on magee'' Koska itellänsäkkin oli nuorena lävistyksiä. Suosittelen ett annatte lastenne ettii itteenne ja kattoo mikä on niille parasta.

Vierailija
12/73 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ap on jo vuosia vanha, mut silti; septum on just hyvä vaihtoehto teinin naamaan; ei jätä mitään jälkeä/arpea jos/kun sen ottaa pois! Itselläni on ollut mm. silmien välissä ja huulissa lävistykset, tuosta bridgestä (silmienväli) jäi niin jäätävä arpi, että sitä on korjattu plastiikkakirurgialla. Septum mulla oli hurjimmillaan jopa venytetty 6mm, mutta kukaan ei arvais;) Septum on myös helppo piilottaa tarvittaessa!

Vierailija
13/73 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 20:50"]

Itse otin ekan lävistyksen 12 vuotiaana ja äitini totes ''saatana ku on magee'' Koska itellänsäkkin oli nuorena lävistyksiä. Suosittelen ett annatte lastenne ettii itteenne ja kattoo mikä on niille parasta.

[/quote]

Tuo lausahdus kertoo äidistäsi paljon. Eikä ilmeisesti ole omena kauas puusta pudonnut.

Vierailija
14/73 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulmalävistystä, halusin sitä silloin jo ylä asteella jolloin se ei ollut vielä muotia. sitten joskus 20v otin sen ja äiti en edes ensin tajunnut sitä mun naamassa ja lopuksi totesi että se sopiikin mulle, sama kun yks vanhempi nainen töissä oli että et varmana laita ja muutti mielensä.isä sanoi että miksi ei sitten samalla pistä rautanaulaa. sit otin napakorun mikä on aika väsykkä juttu. kulmakoru kasvoi 6vuoden jälkeen ulos, otin myöhemmin uuden mutta sekin kasvoi. enää en varmaan jaksaisi aina varoa sitä joka asiassa kun se tulehtui helposti. harmittaa silti ettei ole enää. ikää nyt28v. kerään nyt tatskoja.

Vierailija
15/73 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille mitään että lävistykset puistattavat. Ikävintä niissä on jonkinlainen sotkuisuus, suorastaan likaisuus, sellainen bakteerisuus, jonka ne tuovat mieleen, vaikka olisivatkin ihan puhtaita ja hyvin hoidettuja. Todennäköisesti omat lapseni ottavat niitä tuhansittain, kunhan tuosta kasvavat...

Vierailija
16/73 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenäläväri liikkeessä tehty ja kas kummaa, piti laittaa ite huuleen vaik oisin liikkeeseen vieny. Tällä hetkellä ei pidä mitään läväreitä.Mä ehdottomasti antasin laittaa ja vaik veisin liikkeeseen, paljon parempi niin ku et ite tekee. Lapselle ei oo jääny noista arpia

Vierailija
17/73 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kyllä on tytön toinen korva vähän piparireunainen, kun yks koru kasvo ulos. ja huulten ympärille jää nyt sit 3 pienen pientä reikää, kait nekin ajan kanssa häviävät.

eli annan luvan ja rahaa mennä kunnon paikkaan laitattamaan

tatuointeja en kyllä ikinä antais laittaa, en ikinä

ne on todella low class ja almost ikuisia

Vierailija
18/73 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei asiasta päästä yksimielisyyteen, joten mieluummin sitten liikkeessä.

Vierailija
19/73 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini on samaa mieltä, mutta hankin silti tatuoinnin (pinen, lapaluun kohdalle, ei mikään tribaali tmv. kuva) 19-vuotiaana kun muutin kotoa. En ole kertonut äidille kun tyhmän ennakkoluulonsa takia (enkä kyllä paljon muutakaan samasta syystä), vaikka toisaalta kutkuttaisi tietää miten äiti reagoisi.

Tatuointi on ollut minulla nyt yli 10 vuotta enkä ole koskaan katunut. Siitä ei edes tiedä kuin kourallinen kavereita, kun eipä tuota lapaluunn seutua tule esiteltyä julkisesti.

Ihan mielenkiinnosta, millaisia ominaisuuksia on low class-ihmisellä?

tatuointeja en kyllä ikinä antais laittaa, en ikinä

ne on todella low class ja almost ikuisia

Vierailija
20/73 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 v saa valitettavasti tehdä ihan mitä haluaa omilla rahoillaan

mulle tatuoinnit edustaa just tollasta amislinjaa, mun kavereilla niitä ei ole kellään