Mä olen ihan kun toi Martina
Just eilen sain miehelleni hiihtoladulla raivarin vähän samaan tapaan kuin Martina Eskolle veneessä::D OIkeasti, ihan kauheaa.
Kommentit (8)
turhasta räyhäämisen ja vitun hokemisen nimittäminen "temperamenttisuudeksi". Niin säälittävää.
turhasta räyhäämisen ja vitun hokemisen nimittäminen "temperamenttisuudeksi". Niin säälittävää.
Martina on kyllä aika WT. Mutta itse kyllä osaan julkisesti käyttäytyä (olimme kahden siellä ladulla). Enkä kiroile.
Ärsyttävää kun jotkut lapsellisuuksissaan vertaa itseään julkkiksiin tai muihin hahmoihin, esim. aikoinaan Ally McBealin alkaessa oli näitä "mä olen just kun toi Ally, päästelen aina suustani sammakoita"-hölmöjä.
Ja jos sä sait raivarin "vähän samaan tapaan" niin kuinka sä olet "ihan kuin toi Martina"?
Oikeesti.
mulla olisi "kiivastemperamenttinen", ts. kusipäinen mies, niin mieluummin kiivastelisi siellä julkisilla paikoilla eikä minun kanssani.
oisko vähän noloa mennä julkisille paikoille, jos mies ois eka kiivastellu siellä? Siis mielummin riidellään ihan himassa:) herran jumala, eiks teillä oo tapoja vaikka ootte olevinanne niin fiinejä?
ja sit nauraa jollekin super tyhmälle jutulle katketakseen. oisko ne vähän yksinkertasia?!
mä tykkään itsestäni. Ok, mulla on tiukka luonne ja kiivas temperamentti mutta enpähän oo mikään kynnysmatto. Ja toisaalta, mä suhtaudun rakkaisiini tosi intohimoisesti ja teen heidän puolestaan mitä vaan.