Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko huutiksessa vaikea saada tuotteita kaupaksi jos pelkästään NOUTO ja käteismaksu?
21.01.2010 |
En ala postittamaan koska en voi ottaa tilisiirtoja ainakaan omalle tililleni. Ja menee liian vaikeaksi kierättää rahaa jonkun toisen henkilön tilin kautta.
Kommentit (4)
niin harva tulee tavaroita hakemaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
postimaksut on ihan järkyttäviä nykyään, toisekseen tavaran laadun/kunnon voi siinä samalla tarkistaa kunnolla.
ja päivittäin kulkee monia lähikunnista kaupunkiin, kun välimatkaa alle 20km.
Alue: Aihe vapaa
Postittamalla sun asiakaskuntaa on koko Suomi, jos on vain nouto, niin vain lähiseudut. Asuinpaikastasi toki riippuu, minkälaiset ostajamäärät siellä on.
Olen tehnty kauppaa huutonetissä satoja, ja vain kerran on ostaja sattuntu asumaan lähistöllä.