Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko huutiksessa vaikea saada tuotteita kaupaksi jos pelkästään NOUTO ja käteismaksu?

Vierailija
21.01.2010 |

En ala postittamaan koska en voi ottaa tilisiirtoja ainakaan omalle tililleni. Ja menee liian vaikeaksi kierättää rahaa jonkun toisen henkilön tilin kautta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postittamalla sun asiakaskuntaa on koko Suomi, jos on vain nouto, niin vain lähiseudut. Asuinpaikastasi toki riippuu, minkälaiset ostajamäärät siellä on.



Olen tehnty kauppaa huutonetissä satoja, ja vain kerran on ostaja sattuntu asumaan lähistöllä.

Vierailija
2/4 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin harva tulee tavaroita hakemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

postimaksut on ihan järkyttäviä nykyään, toisekseen tavaran laadun/kunnon voi siinä samalla tarkistaa kunnolla.

Vierailija
4/4 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päivittäin kulkee monia lähikunnista kaupunkiin, kun välimatkaa alle 20km.