Lue keskustelun säännöt.
Miten saisin itseni psyykattua olemaan erossa lapsista?
21.01.2010 |
Haluaisin viettää yhtä vapaata ja kulkevaa elämää kuin lasteni isä, joka pystyy ilman ikävää olemaan poissa lasten luota viikonkin ja ottamaan reissussa rennosti, ilman että pitää kotiin soittaa joka 15min välein.
Kommentit (2)
tarvitsisi? Selvästi luonnollinen äidinvaisto toimii.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
en edes kaipaa vastaavaa (enkä siis marmata miehellekään hänen reissuistaan), koska valitsisin aina lapset yksintehtävän matkan sijasta. Niin se vain on. Nuo pellavapäät on nyt aika selkeästi mukavinta ajanvietettä mitä tiedän.