Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin itseni psyykattua olemaan erossa lapsista?

Vierailija
21.01.2010 |

Haluaisin viettää yhtä vapaata ja kulkevaa elämää kuin lasteni isä, joka pystyy ilman ikävää olemaan poissa lasten luota viikonkin ja ottamaan reissussa rennosti, ilman että pitää kotiin soittaa joka 15min välein.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes kaipaa vastaavaa (enkä siis marmata miehellekään hänen reissuistaan), koska valitsisin aina lapset yksintehtävän matkan sijasta. Niin se vain on. Nuo pellavapäät on nyt aika selkeästi mukavinta ajanvietettä mitä tiedän.

Vierailija
2/2 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsisi? Selvästi luonnollinen äidinvaisto toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä