Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsa älyttömän kipeä, päähän koskee, röyhtäyttää... vatsatautiako vai

Vierailija
30.03.2010 |

vaan pahaa "närää"????

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla kyseessä joku allergia, esim. laktoosi?

Vierailija
2/3 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella oli ensin, oksensi ripuloi ja kuumeili. Heti perään minulla, vatsaa kivisti (tuntui kuin kireältä kramppaavalta pallolta) älyttömästi ja päätä sekä lihaksia särki. Nousi kuume sitten ja ripuliakin hieman. Enimmäkseen kuitenkin röytäilin kuin possu, oksentanut en. Ja yleensä vatsani kestää mitä vaan, tää oli ihan poikkeuksellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti selviät vähällä. Meillä muutama viikko sitten koko perhe vatsataudissa, ei kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi