Mitäs mieltä olette?
mies lähdössä pariksi päivää reissuun kaveriporukalla, yhtä pämpäämistä siis heillä tiedossa. Mieheni muuten mukava mutta humalassa erittäin huonosti käyttäytyvä idiootti. Olenko minä paha ihminen kun ilmoitin suorasanaisesti mielipiteeni reissuun lähdöstä? Vai pitäisikö vaan toivottaa hyvää reissua? Aiemmista vastaavanlaisista "reissuista" on aina tullut jotain jälkipyykkiä meidän perheeseen, joskus enemmän joskus vähemmän..
Kommentit (3)
mielipiteensä saa sanoo.. meillä melkein vastaava tilanne, ukko ilmotti ottavansa viikon päästä lauantaina, ja me ollaankin pojan kans sopivasti menossa mummulaan yökylään.. saa herra ihan rauhassa pämpätä.
Aina tulee jotain sanomista, kun jossain käy. Yhden illan reissutkin riittävät. Mun mies ei ole varsinaisesti huonosti käyttäytyvä, mutta aina tekee jotain, josta on sovittu ettei tee. Tai jotain vastaavaa. Mustasukkainen en ole eli siitä meillä ei tule sanomista.
Sanon kyllä aina, etten tykkää sen keikoista yhtään. Mutta milläpä sitä estät, enkä edes halua. Mun mielestä aikuisella ihmisellä pitäis itsellä olla sen verran järkeä, et käyttäytyis niinkun on sovittu. Mut ku ei oo, ni oo. Ja vaikken kauheesti hyviä reissuja toivottele, niin yritän olla ihmisiksi ennen reissua ja joka kerta yritän puhua järkeä jo etukäteen.
Mun mies on muuten mukava ja vastuuntuntoinen mies ja isä.
Toisaalta, millä sitä estätkään. Luulisi tietysti, että ikä tekee tehtävänsä ja jälkipyykki vähenee vuosien saatossa (näin meillä käynyt).