Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan mieheni siivoamaan?

Vierailija
21.01.2010 |

Antakaa minulle neuvoja millä saan mieheni kiinnostumaan siivouksesta. Olen aivan uupunut talouden hoidosta ja vielä kuitenkin tyytynyt kauniisti siivousapua pyytämään, mutta kun ei...(Me molemmat käymme töissä ja miehen työ ei ole niin vaativaa etteikö ehtisi/jaksaisi siivoamaan. Tämä vain tarkennukseksi, ettei luulla minun oleva liian vaativa.)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkemmin sanottuna, siivoa vain omat jälkesi. Kyllä mies jossain vaihessa tajuaa että pitäisi tehdä jotain kun ei ole puhtaita vaatteita, ja hänen rojujaan, likaisia astioita ym. lojuu joka puolella.

Vierailija
2/7 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa sujuvasti kiivetä roskapussipinon yli ovelle...

Meillä siivotaan kunnolla lauantai iltapäivällä ennen saunaa. Siivous aloitetaan korkkaamalla olut ja toiseen käteen imuri, jonka jälkeen moppi. Lapset pyyhkii pölyjä ja tahroja, mistä löytävät (viikkorahaa ei tipu muuten).

Saunan päälle hyvää ruokaa ja juomaa. Tiedän että ukon kaljahammasta viikonloppuna kolottaa ja kovasti aloitan kyselemään, että milloin avataan "siivouksenaloituslaukaus" :).

Toimii!

Itse hoiden pyykkipuolen, peilipinnat. Vessanpesusta saa yömyssyksi konjakin.

Tiukka, mutta reilu vaimo :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot että matot painaa niin paljon ettet jaksa. sinä kun olet vahva mies, ei tunnu missään

Vierailija
4/7 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse palkkaisin siivoojan vaikka joka toinen viikko.

Vierailija
5/7 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa keskenänne, että hän hoitaa osuutensa maksamalla siivoojan. Niin meillä tehtiiin.

Ensin jaettiin kotityöt siten, että mies sai valita (tavoitteen oli yhtä monta tuntia kotitöitä viikossa kummallekin). Hän otti mieluummin kerran viikossa tehtävät työt kuin joka päivä tehtävät, joten hänelle tuli viikkosiivous. Sen jälkeen oli helppo saada hänet ulkoistamaan se kun hän huomasi, ettei häntä huvitakaan hoitaa osuuttaan.

Vierailija
6/7 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rahaa moiseen, mulla ei ole. Meillä kun mies ei halua maksaa siivouksesta mitään. Ja haluaa itse päättää milloin siivoaa (eli ehkä kerran vuodessa).

Meillä mies vaan suihkuttaa hajuvettä päälle jos jossain pöydällä mätänee ruoantähteet :D

Ei ap

itse palkkaisin siivoojan vaikka joka toinen viikko.

Vierailija
7/7 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jättämät pesemättömät tiskit ja roskat, kippaat kaiken miehen sängylle. Jos makuuhuonessa on tämän jälkeen siivotonta, voit nukkua muualla kunnes alkaa olla siistimpää.