G: Yo-kirjoitus arvosanasi?
Kommentit (58)
LLEEEM tai LEEEMM (1996)
Enkä ole tuota todistusta juurikaan tarvinnut ylppärijuhlien jälkeen.
Ehkä johonkin (rupuseen) kesätyöhön pääsemisessä oli hieman hyötyä. Yliopistoon menin pääsykokeiden kautta.
Äidinkieli (ruotsi) M
Suomi E
Englanti E
Saksa E
Reaali B
Typerä kysymyksen tulkintavirhe veti reaalin noin alas. Tosin moni muukin oli tulkinnut kysymyksen väärin, joten vika oli mielestäni osittain kysymyksen laatijassa....
Siitä ei ole ollut kummempaa iloa, olisin päässyt tuolla lukemaan matikkaa (kirjoitin pitkän matikan) tai geologiaa, mutta sinne, minne halusin, piti joka tapauksessa lukea erillisiin pääsykokeisiin.
Reaali M
Äidinkieli E
Englanti L
Ruotsi M
Lyhyt matematiikka L
L L L L L L
ennen E.tä siis.
Jes kerrankin joku kysyy! En oo kertaakaan päässyt ylpeilemään noilla kun kukaan ei oo kysynyt :) Yliopistoon kuitenkin pääsi noilla papereilla suoraan, ei tosin sinne, minne loppujen lopuksi menin opiskelemaan
kirjoitin yhden ällän ja kolme eetä. Kirjoitin iltalukiosta, josta valmstuin minimikurssein.
Kai mä noista jotain sisäänpääsypisteitä yliopistoon sain.
Mulla oli jotain keskitasoa, mutta ainekohtasia arvosanoista ei mitään muistikuvaa.
Enkku L
Reaali E
Äikkä E
Ruotsi E
Pitkä matematiikka A :D
ja yo kirjoitusten aikaan sattui omassa henkilökohtaisessa elämässä niin isoja ja surullisia asioita, että jälkeen päin ihmettelen, miten näinkin hyvin. Lukion päästötodistuksen keskiarvo oli 9,0, että pikkuisen alakanttiin meni.
reaali L
laaja matematiikka C
äidinkieli M
Saksa C
ruotsi C
englanti B
Mieleinen opiskelupaikka irtosi noillakin ja vaikka olin menossa syksyllä korottamaan, ei sitten koskaan tullut lähdettyä.
ylempi korkeakoulututkinto, gradu myös laudatur!
Eipä niitä juuri ole kyselty. Kohta DI. :)
äikkä L
A-ruotsi L
B-enkku L
C-saksa M
D-ranska L
reaali L
pitkä matikka C
Noista saksan kirjoitin seuraavana syksynä, muut siihen aikaan normaalisti keväällä.
5xL, laaja matikka ja reaali (fysiikan kysymykset) oli ne kaksi pakollisten kielten lisäksi.
Hyötyä oli se, että pääsin opiskelemaan sinne, mihin halusin suoraan kirjoitusten arvosanoilla. Ouluun olisi päässyt jo matikan ällällä ja todistuksen matikannumerolla (10)