G: Yo-kirjoitus arvosanasi?
Kommentit (58)
Voisin pyyhkiä takapuoleni siihen paperiin..
Sain e:n saksasta vaikka todistuksessa oli 7, siitä olin tyytyväinen mutta enpä ole saksaa sen jälkeen tarvinnut.
vuonna 94 ja oli ihan hyötyäkin noista papereista sekä yliopiston pääsykokeessa että myöhemmin työpaikan hakemisessa
Matematiikka C (jäi 3p M:stä..prkl...)
Ruotsi C
Äidinkieli B
Englanti B
ja ylimääräisenä reaali(en tosin tiedä miksi sen edes kirjoitin) A.. :)
Vuosi oli 2002... :)
ai L
reaali M
a1 ra L
a1 en L
b ru L
c sa L
ei matikkaa (noloa)
Äidinkieli L
Englanti L
Reaali L
Ruotsi E (3p vaille L!)
lyhyt saksa M
lyhyt matikka M (buahahaa..)
LLL LLL L (Äikkä, reaali, laaja matikka, A1-enkku, B-ruotsi, C-ranska, D-saksa)
Vuonna -94, ennen kuin eximia tuli kuvioihin ja olisi rikkonut suoran.
Äikkä M
Enkku L
Ruotsi L
Saksa L
Matikka lyh. L
Reaali B
Eniten lämmittää se, että luokan "varma" 6 L:n kirjoittaja sai vain 3 L:ää ja oli ihan pöyristynyt, että mä sain 4 (koska olin aina se huono).
vm 1990
Eikä olisi E:kään mitään muuttanut, pisteet oli sen verran hyvät. Vaan eipä ole mitään merkitystä tuollakaan ollut, minusta tuli yo-pohjainen kotiäiti...
yläasteen ja lukion päättöarvosanoista, ylioppilaskirjoituksen tuloksista sekä graduarvosanoista, en ihmettele yhtään, että meillä on "valelääkäreitä". Argumentointikyvystä ja kieliopin hallinnasta päätellen olisin odottanut vähän erilaisia arvosanoja palstalaisilta. Toisaalta monethan meistä ovatkin anonyymisti joko kauppatieteen maistereita tai lääkäreitä :D
äidinkieli L
ruotsi L
englanti L
ranska L
saksa L
reaali L
Kielistä oli hyötyä. Asun ulkomailla ja kielten parissa työskentelenkin.
L L L M M
Mutta tosiaan kukaan ei siitä enää välitä (itse näin tosin vielä jokunen vuosi sitten painajaisia että olin menossa korottamaan pitkän matikan magnaa ;-)), kun olen sen jälkeen opiskellut rutkasti lisää.
yläasteen ja lukion päättöarvosanoista, ylioppilaskirjoituksen tuloksista sekä graduarvosanoista, en ihmettele yhtään, että meillä on "valelääkäreitä". Argumentointikyvystä ja kieliopin hallinnasta päätellen olisin odottanut vähän erilaisia arvosanoja palstalaisilta. Toisaalta monethan meistä ovatkin anonyymisti joko kauppatieteen maistereita tai lääkäreitä :D
että tällaisen ketjun avaa/siihen vastaa vain sellainen jolla on jokseenkin positiivisia muistoja yo-kirjoituksista... ;-)
Mutta ei siitä kukaan enää välitä. Harva edes tietää.