Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen myös virikeäiti

Vierailija
20.01.2010 |

Lapseni antaa mulle jatkuvasti virikkeitä. Moni poikien ja miesten maailman juttu on oman lapsen kautta auennut minulle ihan uudella tavalla. Ei aktiivisen lapsen äiti pääse tylsistymään, aina oppii jotain uutta ja joutuu kokeilemaan uusia asioita. Virikkeitä anatava lapsi pitää kyllä vanhempnasa reippaina ja ajantasalla:-)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oletko huomannut, lapsilta oppii paljon.

Voin vain ihmetellä lasten kaikkea ihanaa mitä saakaan kokea ja näkeä tässä kotipiirissä ja missä sitten ollaankaan.

Kun olen päiväkodisa työsssä, lapseni jo koululaisia, niin harmittaa hiukan kaikki se mitä lasten vanhemmilta jää kokematta omien lasten kanssa. illat ovat lyhyet ja viikonloppukin menee nopeasti ennen manataina alkavaa hoitoviikkoa.

Olen niitä vanhanaikaisia hoitajia, joka tosiaan nauttii lasten läsnäolosta ja vuorovaikutus on hyvinkin tiivistä, lapset tulevat kuin opetuslapset ympärilleni.

Annan palautetta aina lapsille päiväkodissa, jos heillä on hyviä ideoita, ovat kertoneet mukavia asioita ja muutenkin, pidän olostani lasten seassa, heissä on sitä jotakin. Olen oppinut lapsilta paljon, on ihanaa seurata heidän kehitystään, intoaan uusiin asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi