Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
kiljahtaako sinun vauvasi, kun tulee paukku tai kakka
20.01.2010 |
minun kiljahtaa, hassun kuuloista
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta minä röhähdin nauruun, kun ajattelin sitä sun vauvaa. Meidän vauva vaan "ähistelee".
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä tuijottaa hypnoottisesti johonkin ja lopuks ähkäisee.. Ihqu vauva sulla :-D
Alue: Aihe vapaa
kun oikein ääneen naurahdin, mutta ei, en ole moista kuullut, etä kiljahtaisi! On varmaan aivan ihana! =DD