Sinun 5 lempiyhtyettäsi kautta aikojen
Tässä oma:
1.Egotrippi
2.Coldplay
3.Prodigy
4.Red Hot Chilipeppers
5.Ultra Bra
Kommentit (97)
Reggae tai oikeastaan Jamaicalta uusi vanha tuotanto löytyy, jazz on koluttu läpi, kaikki genret on koluttu läpi noin musiikinkerääjän näkemyksestä. heavya olen aloittanut kuuntelemaan ja suomipoppia. Jokaisella tuntuisi olevan sama juuri. Taidan olla av-palstan kovin musafriikki.
Yhtyeet vaihtelee kuten musatyyli. Mulle menee kaikki musiikki hyvän nuottikorvan takia. Joskus vielä myyn kokoelmani joka koostuu 3 huoneellisesta levyjä. Lähinnä vinyyleistä.
Punkkariäiti kiteyttikin tämän hyvin. Komppaan.
1. Metallica
2. Pink Floyd
3. Judas Priest
4. Velcra
5. Slayer
Mutta olisi vääryyttä muita kohtaan olla maiitsematta ainakin:
- Iron Maiden
- King Diamond
- Led Zeppelin
- Faith No More
- Dream Theater
- Don Huonot
- Ozzy Osbourne
- Megadeath
- Dio
- Accept
- Black Sabbath
Ja onhan noita muitakin... Deep Purple ...Diamond Head ... Mercyful Fate.. Van Halen.. Kiss, WASP
CMX
Tehosekoitin
Horrorpops
Francine
Volbeat
niin The Sounds kolahtaa ja Tiger Army, ja huristellessa pienessä hönössä jopa Hurriganes...
1. Satu meni saunaan
2. Ukko nooa
3. piirii pieni pyörii
4. Jumalan kämmenellä
5. Tony Halmen tuotanto.
Oikeastaan eihän makuasioista voi kiistellä. Aika monella varmaan samat yhtyeet pysyneet mielessä sitten nuoruusaikojen. Itsellä ainakin on aika 90-luku painotteista. Coldplay ainut, joka oikeastaan oli vielä 2009 listaykkösenä jatkuvasti. En oikein osaa enää ihastua radiosta kuuluviin uusiin yhtyeisiin, niin kuin nuorena tein.
Olin kokonaan unohtanut Savage Gardenin! Pakko heti etsiä joku vanha hyvä biisi!
t.ap
U2
Kent
Coldplay
Eppu Normaali
Robbie Williams (ehkä?, muutakaan en keksinyt viidenneksi!)
U2
R.E.M.
Suede
Crowded House
Red Hot Chili Peppers
... Ja pikkutyttönä tietysti Abba :)
Täti 43 v.
1. Public Enemy
2. Popeda
3. Wu-Tang Clan
4. Herbie Hancock
5. MC Solaar
Jokaisen orkesterin kaikki albumit,singlet+ nimikirjoitukset. Osa nimikirjoituksista on ostettu, mutta osa on metsästetty keikoilta suhteilla.
Abba
Heart
Kid Creole & The Coconuts
Wham
En kyllä keksi viidettä...
kuunteleeko tosiaan suurinosa mammoista Black Sabbathia...yms kovaa musiikkia!!???
no maku asioista ei voi kiistellä, mut kunhan ihmettelen, et jos kaikki kuuntelee tosiaan jotain hmmm örinäää???
2. U2
3. Coldplay
4. Metallica
5. Bon Jovi