Sinun 5 lempiyhtyettäsi kautta aikojen
Tässä oma:
1.Egotrippi
2.Coldplay
3.Prodigy
4.Red Hot Chilipeppers
5.Ultra Bra
Kommentit (97)
ja New Kids On The Block oli munkin lemppareita silloin lapsuudessa niin ja Roxette! Noita aiempia mainitsemiani kuitenkin kuuntelen vieläkin.
t.ap
Mielenkiintoisia bändivalintoja av:laisilla. Suurintaosaa en edes tunnista. Pitääpä Youtubesta etsiä jos vaikka tykkäis.
1. Dingo
2. Wham
3. Modern Talking
4. A-ha
5. Abba
Nämä siis kolahtaneet jossain vaiheessa eniten eli käytännössä nuorena 80-luvulla.
Scorpions
Led Zeppelin
Guns N'Roses
ja sen jälkeen meneekin tosi vaikeaksi päättää....
Led Zeppelin, Deep Purple, hassisen kone, kolmas nainen (tosin en jaksa nyt sen sanotuksia)
joko nyykkäreistä on niin kauan aikaa?!?!
Hitsi, mä oon vanha harppu, ei voi muuta sanoa ;)
1. King Crimson
2. Emerson, Lake & Palmer
3. Pink Floyd
4. The Upsetters
5. Augustus Pablo
Jos tähän pitää laittaa joku kotimainen pändi niin olkoon se sitten Popeda, jonka fanina olen pysynyt jo kauan.
T: punkkari äiti
Led Zeppelin, Deep Purple, hassisen kone, kolmas nainen (tosin en jaksa nyt sen sanotuksia)
ton vikan tilalle kyllä vaihdan aban. sama
ei missään järjestyksessä ja vieläkin soi
David Bowie
The Cure
Depeche Mode
Duran Duran
New Order
ton vikan tilalle kyllä vaihdan aban. sama
unohtui yhtye joka kuuluu ehdottomasti mun viiden sakkiin: Bob Marley and the Wailers. Helpostihan sitä vaan ajattelee Bob Marley, laulaja, vaikka kyseessä on yhtye.
1. Joy Division
2. Bauhaus
3. James Brown
4. Miles Davis
5. The Skatalites
Aika...hmmm...juntti musiikkimaku AV:lla noin yleisesti (väristelee).
The 69 eyes
Apulanta
Dingo
Hanoi Rocks
ja vaikka pmmp
ei oo kyl järjestyksessä :)
Yhtyeitä kysyttiin mutta iso osa vastasi vierestä. Aika...hmmm...juntti musiikkimaku AV:lla noin yleisesti (väristelee).
Kun kuuntelee paljon paskaa, niin löytää lisää paskaa. Jossain vaiheessa tulee kuunneltua myös sinulle tuttua paskaa.
t: punkkari äiti
1. Yö
2. Hearthill
3. Giddyups
4. Veeti and the velvets
5. Juliet Jonesin sydän
suomirock ruletti ja rulettaa edelleen :)
ZZ Top
Eput
Whitesnake
Bad Boys Blue
Modern Talking