Sinun 5 lempiyhtyettäsi kautta aikojen
Tässä oma:
1.Egotrippi
2.Coldplay
3.Prodigy
4.Red Hot Chilipeppers
5.Ultra Bra
Kommentit (97)
1. Hassisen kone
2. The Beatles
3. The Police
4. Kolmas Nainen
5. CCR
1. Miguel Pinky and Anal Setters
2. Rage Fuckers
3. Diamond Pistols & Seven Clash
4. Scott Baley & Bagonwankers
5. Braindead
HIM ( 2 ekaa levyä )
Nirvana
Guns`n`Roses
Kate Bush
Doors
Kuuntelen silti nykyään eniten ruotsalaista musiikkia, tyyliin Lykke Li, The Sounds, The Knife...mutta niitä en silti - vielä ainakaan - ylentäisi "kaikkien aikojen " bändilistalleni.
kuunteleeko tosiaan suurinosa mammoista Black Sabbathia...yms kovaa musiikkia!!???
no maku asioista ei voi kiistellä, mut kunhan ihmettelen, et jos kaikki kuuntelee tosiaan jotain hmmm örinäää???
Jos Black Sabbathia sanot örinäksi, niin suksipa kuuseen. Tässä on taas näitä mammoja,jotka ei tajua oikeasta musiikista mitään.
Volbeat
Foo Fighters
Kotiteollisuus
Sonata Arctica
Amorphis
Ja niiiin monia muita....
Meillä on sitten hyvä maku! Noi kaks vikaa piti laittaa sen takia että kysyttiin kaikkien aikojen suosikkeja. :)
Tää on taas näitä mammoja jotka eivät ole päässeet irti puberteettisesta fanitusvaiheesta.
Tässä on taas näitä mammoja,jotka ei tajua oikeasta musiikista mitään.
rakastanut hillittömästi, ei tarkoita että sitä välttämättä nykyisin aina kuuntelisi.
ei ainakaan mun kohdalla, mutta aina kun vanhan rakkaan esim. radiosta kuulen (mitä tapahtuu tooodella harvoin) hekumoin ja osaan vieläkin sanat ja kotona kaivan levyn taas kuunteluun
spotify on muuten ihana paikka, sielät olen löytäny monta monta jo kauan sitten unohtunutta :D
1. Miguel Pinky and Anal Setters
2. Rage Fuckers
3. Diamond Pistols & Seven Clash
4. Scott Baley & Bagonwankers
5. Braindead
!!!!!!!!!!!!!
Eppu Normaali
A-ha
Popeda
Yö
Europe
(Juice/Grand Slam, Dingo,Pet Shop Boys,Apulanta,Klamydia,Queen,Green Day....) ja nämä ei missään järjestyksessä
A*
Itsellä (satunnaisessa järjestyksessä):
Agents kera J. Kääriäinen
Yölintu
John Legend
Scooter
Modern Talking
Tuo alin on nuoruuden bändi, jota jaksan kuunnella edelleen. NKOTB oli mulle myös kova sana, mutta en enää jaksa niitä kuunnella..=)
Mulla yllätys (positiivinen sellainen) oli se, että moni tykkää kovasti Klamydiasta! Itsekin kyllä, mutta ei yllä listallani viiden joukkoon.
on ihan ehdottomasti muhun eniten vaikuttanut bändi, vaikken sitä enää kuuntelekaan kuin satunnaisesti. Neljä muuta ovat satunnaisessa järjestyksessä Opeth, Tool, Pearl Jam ja Smashing Pumpkins.
the one, the only! paljon on tullu fanitettua elämän aikana, mutta mitään näin hyvää ei oo vielä tullu eteen. kohta keikalle!!!