Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vielä sikarokotteesta..

20.01.2010 |

Olen nyt kuullut ja lukenut tosi paljon noista keskenmenoista ja kohtukuolemista, että olen ihan paniikin vallassa! Otin rokotteen sunnuntaina, viikolla 11+5 ja heti sen jälkeen kuulin näistä surullisista keskenmenoista, joita on tapahtunut rokotteen ottamisen jälkeen. Nyt ei juuri muuta pysty edes miettiä, ihan kamala olo koko ajan :( Nyt en enää rokotetta ottaisi, jos saisin uudelleen päättää. Mies on jo ihan helisemässä tämän minun hysterian kanssa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin sulkemaan netin ja unohtamaan moiset kirjoitukset. Otin itse rokotteen viikolla 16 ja nyt raskaus edennyt täysin normaalista viikolle 29. Pinossamme (Huhtikuun hanit) monet ottivat rokotteen ja keskenmenoilta on vältytty. Ei hätää siis.

Meidän neuvolassamme terveydenhoitaja sanoi, ettei rokotetta mielellään anneta "riskiviikoilla", koska keskenmenot ovat sillon varsin yleisiä ja ihmiset yhdistävät ne tietysti rokotteeseen, vaikka yleensä mitään selvää syytä ei voida osoittaa.

Mielestäni ei ole missään todistettu, että rokote olisi aiheuttanut keskenmenoja, joten ota ihan rauhallisesti ja ala nauttia raskaudestasi, kun olet jo varmemmalla pohjalla. =)

Onnea raskauteen. =)

Vierailija
2/6 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt on menossa jo viikko 17+4 =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotteen viikolla 10+2, nyt on menossa viikko 22

Vierailija
4/6 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä otin myös rv18+jotain ja nyt menossa rv29+6...

Vierailija
5/6 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on siita mennyt jo 10 viikkoa, eika ongelmia...

Vierailija
6/6 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS teille kaikille!! :) Juuri tuota tarvitsin. Rauhoittelua.. Kävin torstaina np-ultrassa ja siellä se pikkuruinen liikuskeli :) Ihanaa odotusta teille kaikille! :)