Aloitan karppaamisen tänään - raportoin joka aamu tänne
katsotaan, miten tämä tehoaa.
Pituuteni on 164 cm, paino tänä aamuna 97,4. Verenpaine 167/110. Seuraan tuotakin tässä karppaamisen aikana. Punnitsen itseni joka aamu ja laitan tuloksen tänne AV:lle. Aloitan 2 viikon Atkinsin induktiolla, eli hiilarit jää alle 20 g päivässä. Kahden viikon jälkeen lisään hiilareita niin, että kokonaismäärä jää kuitenkin alle 50 g.
Minua itseäni kiinnostaa, että onko tuosta karppaamisesta mihinkään vai onko kaikki hypetys ihan tyhjän kanssa.
Kommentit (49)
Onpa hyvä kun on aina liikkunut
paljon ja syönyt terveellisesti, ei tarvitse alkaa tollaisille dieteille.
viitenä päivänä raportoimassa. Olipa todellinen elämänmuutos!
seuratkaa niitä, jos kiinnostaa.
Jos ap vielä tätä lukee, niin älä lannistu, jos painon putoaminen hidastuu muutaman viikon päästä.
Kannattaa myös lukea mahd. karppikirjallisuutta. Hiilareita ei kannata induktion jälkeen nostaa heti mihinkään 50g asti, vaan 5g viikko niin kauan, että paino lakkaa putoamasta ja siitä vähentää taas 5g, niin paino alkaa taas pudota.
T. Alokaskarppi
Sait porukan tänne seurailemaan sun karppausta niin voitko nyt sitten päivittää tilannettasi kuten lupasit. ??????!?!?!!?!?
PALJONKO LÄHTI???? huudan, koska et tunnu kuulevan prkl
vastauksen joltain ulkopuoliselta että karppaus loppui kuin ap:n vatsa jämähti ummelle tai jotain.
Lupaavalta näyttää ja motivaatio säilyy korkealla, oli tuo pudotus sitten mitä hyvänsä, nestettä tai läskiä.
Eihän tämä tunnu laihduttamiselta ollenkaan, sillä eilen söin voissa paistettua ahventa, parsakaalta ja kurkkua, kermaista turkkilaista jogurttia, raejuustoa, tonnikalaa, Musta Salaneuvos-juustoa jne.
Huomiseen!
ja vielä kivempi jos jaksat laittaa mitä olet syönyt. Jos sais inspiraatiota :)
mutta luulen itse että tuo karppaamisen aiheuttama nesteen poistuminenkin laskee verenpainetta. Käytetäänhän verenpaineenkin hoitoon nesteenpoistolääkkeitä, niin miksi ei sitten tämmöinen "luonnollinen" tapa toimisi vastaavasti.
Väitätkö, että karppaja tiputtaa esim. 30kg nestettä? :D
Luepa vielä ajatuksella se edellinen viesti, 17. Ei nyt yritetty taas tätä ihanaa karppausyritystä torpata, vaan pohdittiin sen suhdetta verenpaineeseen.
Väitätkö, että karppaja tiputtaa esim. 30kg nestettä? :D
Luuletko että nesteenpoistolääkkeillä tippuu muka 30 kg???
Itse tiedän että karppaus toimii (omakohtaista kokemusta), ja mietin juuri että koska itsellänikin verenpaine laski (alapaine 100-> 75), luulen että osaksi se johtuu tuostakin.
Itsellä kylläkin "vain" vhh, mutta aina toiminut. Ja vähin mahdollinen "kärsimys. Myöskään kauhea nälkä ei vaivaa jatkuvasti.
Raportoi vaan, ihan kiva seurailla!
Minä itse aloittelen tänään South Beachin kakkosvaihetta. Ensimmäisen kahden viikon aikana lähti 6 kiloa ja siitä on nyt hyvä jatkaa.
Kiva, että joku jaksais raportoida joka päivä, sillä mua kiinnostaisi karppaus todella! Tsemppiä!
jos alapaine on on yli 100. Ei saisi olla yli 90.
Tarvitset jo kaksi lääkettä, kun yksi lääke laskee alas 10 pykälää.
Olen ollut jo vuoden vähähh, hyvältä tuntuu. Olen normipainoinen, silti muutama kilo tippunut, päänsäryt helpottaneet, vatsa pienentynyt (ei siis turvota), makeanhimo helpottanut...
Suosittelen lämpimästi :)
ihmeessä menet tuollaiseen mukaan?Laihtua ehkä voit, mutta laihtua voit terveellisellä, tasapainoisella ruokavaliollakin kunhan syöt sopusuhtaisesti ja liikut runsaasti.
paljon ja syönyt terveellisesti, ei tarvitse alkaa tollaisille dieteille.