Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakee äidille omaa aikaa, kiitos.

Vierailija
19.01.2010 |

Onko kohtalotovereita?

Eli ei omaa aikaa ollut aikoihin (yli 2v). Rupeaa pinna loppumaan ja hermot menemään. Niille jotka ei ymmärrä: rakastan lapsiani yli kaiken ja kaikkeni heidän eteensä teen, nyt taitaa vaan äidiltä puuttua keino irtaantua tästä kaikesta säännöllisin väliajoin.

Rohkaiskaa nyt hitsi vie terveeseen itsekkyyteen tätä äippää, kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa aikaa varmaan aika harva äiti pyytämättä tai vaatimatta saa.

Vierailija
2/4 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kotona ja töissä ja ja ja koko ajan muiden saatavissa. Ensimmäine yö kotona ilman lapsia tuli vasta/jo kun esikoinen oli 7-vuotias. Edelleenkään en kaipaa irtiottoja. Elämä on tässä, ei muualla.

Ellet tarkoita sitten omalla ajalla esim. suihkua tai omaa lukuhetkeä. Sitten sanon, että lapset isän kanssa ulos ja hetken ottoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö mitään harrastuksia? Shoppailua ilman lapsia? Minusta on ihan normaalia haluta välillä olla ihan itsekseen ja tehdä aikuisten juttuja yksin tai muiden aikuisten kanssa. Auttaa jaksamaan niiden lastenkin kanssa, kun elämässä on muutakin kuin vain koti ja lapset!

Itse käyn jumpassa ja tanssissa joka viikko (ihania henkireikiä!). Shoppailemassa tarpeen vaatiessa. Minulla on myös ERITTÄIN valvottavat lapset, joten kerran vuodessa otan IHAN YKSIN hotellivuorokauden - käyn leffassa, syömässä, kuuntelen hiljaisuutta, nautin kiireettömästä olosta ja NUKUN.

Vierailija
4/4 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piru vie jokainen ihminen tarvitsee omaa aikaa, eikä se välttämättä tarkoita että äiti lähtee ruotsin laivalle vetämään lärvit.

Ihmetyttää tuollaset uhrautuvat marttyyriäidit jotka sanoo ettei mitään omaa aikaa tarvitse, mitä sitä nyt kun lapset tarvii äitiään ja pikku-Nico koulusta tullessaan haluaa tissimaitoa ja johan sitä sitten ehkä vanhainkodissa on aikaa tehdä niitä omia juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi