Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä laihduttavalle miehelle ruuaksi, kun palaa pian töistä?

Vierailija
19.01.2010 |

Tein muulle perheelle riisi(monivilja)-broilerivuokaa. Voi se tietysti sitä vähän syödä, mutta sitten valittaa nälkäänsä ja kiukuttelee ja sitten mulla menee hermot. Kivaa. Ei se kuitenkaan loppu elämäänsä jaksa syödä vain salaattia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilko esim. paprikaa, kesäkurpitsaa, sipulia ja porkkanaa isoiks paloiks. Marinoi öljyllä johon sekoitettu jotain mausteita ja vaik valkosipulia, sit vaan uuniin ja nams :) Riisiä ei sitten tarviikaan ollenkaan, tai korkeintaan hitusen, ja ruoka on ihan kevyt ja maukas :)

Vierailija
2/9 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttajakin (varsinkin mies) syödä, jos ei ole kermalla läträtty, rasvaa käytetty kohtuudella ja riisiä ei ole määrättömästi broiskuun nähden.

Jos joku kohta näistä on ruksittu, pistä se vaikka juomaan lasi maitoa ja syömään reilu salaatti (siis kasvissalaatti ilman mitään majomössöjä) ennen pääruokaa, niin maha täyttyy eikä jää nälkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en käsitä. Miksei voi syödä sitä samaa ruokaa? Eihän laihduttaminen mitään salaatilla kituuttamista ole. Tai ainakaan kuuluisi olla.

Vierailija
4/9 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilko esim. paprikaa, kesäkurpitsaa, sipulia ja porkkanaa isoiks paloiks. Marinoi öljyllä johon sekoitettu jotain mausteita ja vaik valkosipulia, sit vaan uuniin ja nams :) Riisiä ei sitten tarviikaan ollenkaan, tai korkeintaan hitusen, ja ruoka on ihan kevyt ja maukas :)

eli tarkkana sen marinadin kanssa...

Ja laihduttaa voi kyllä mainiosta myös niiden hiilareiden kanssa.

Vierailija
5/9 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla nälkään tomaattia, porkkanaa, teetä tai kahvia, joku ilta rasvattomia kalkkunanakkeja tms

Vierailija
6/9 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 2 ehdottama ruoka on hyvää, mutta mies syö usein sellaista. Luulen, että saa nyt iltaruuaksi syödä sittenkin vain tuota samaa, mitä mekin syötiin. Huomiseksi voisi sitten tehdä lopusta kanasta vaikka salaatin.

Kyllä on kiva, kun saa surffailla netissä ja etsiä laihduttajalle sopivia ruokia ja olisi vielä kiva, jos koko perhe voisi syödä samaa ilman, että lapset nääntyy.

T:ap

Vierailija
7/9 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laihduttaja voi syödä normaalia ruokaa kun syö sitä kohtuudella. Käsittääkseni laihduttajan ei tarvi nähdä nälkää, paitsi ehkä alussa jos on tottunut syömään jättiannoksia niin että mahalaukku on venynyt epänormaalin suureksi. Muuten kyllä olisi suotavaa syödä sen verran että nälkä lähtee. Tuo broilervuoka kyllä sopii oikein hyvin myös laihduttajalle.

Vierailija
8/9 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perhe voi syödä samaa ruokaa vaikka joku laihduttaisikin. Jos siis ruoka on normaalia kotiruokaa eikä mitään ranskalaisia ja makkaroita.

Kun minä olen laihduttanut, olen kyllä syönyt samaa kuin muukin perhe, annoskokoihin vain pitää kiinnittää huomiota. Ja ainahan mahansa voi täyttää kasviksilla jos tuntuu et ruuasta jää vajaaksi eikä enempää "uskalla" syödä.

Kyllä on kiva, kun saa surffailla netissä ja etsiä laihduttajalle sopivia ruokia ja olisi vielä kiva, jos koko perhe voisi syödä samaa ilman, että lapset nääntyy. T:ap

Vierailija
9/9 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin mies voisi juoda ISON lasillisen vettä ennen ateriaa ja ruisleipää ilman päällisiä, luulisin vähän täyttävän vatsaa..