Mitä juutalaisille sun muille sanotaan Suomessa joulun aikana
Englanniksi on happy holidays, onko tälle Suomiversiota
Kommentit (36)
En tiedä miksi olisi väärin sanoa hyvää joulua/joulun odotusta yms koska eihän joulu ole alunperinkään kristittyjen juhla, vaan talvipäivänseisauksen juhla. Mutta itse sanon vain tuon englannin mukaisesti: hyviä pyhiä tai vastaavaa
Hyvät juhlapyhät olen toivottanut ei-kristityille tutuilleni
Voit toivottaa hyvää joulua, persu. Muslimit kunnioittaa Jeesusta profeettana ja juutalaiset viettää Hanukkaa. Kukaan ei pahastu, paitsi persut ihan kaikesta. Siitäkin, ettei veisata suvivirttä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on hyvin yksinkertainen.
Persulta ei voi muuta odottaakaan
Vierailija kirjoitti:
Voit toivottaa hyvää joulua, persu. Muslimit kunnioittaa Jeesusta profeettana ja juutalaiset viettää Hanukkaa. Kukaan ei pahastu, paitsi persut ihan kaikesta. Siitäkin, ettei veisata suvivirttä.
Jaahas, sinäkin olet hereillä ja aamulääkkeet taas ottamatta.
No sano vaikka hyvää joulua, ei Suomen juutalaiset ole säkissä kasvaneita.
Minun kokemukseni mukaan muillekin kuin kristityille voi toivottaa hyvää joulua. Niin minun islaminuskoinen kaverini ja buddhalainen vaimonikin tekee.
Emme tarvitse Suomi versiota, Suomessa voi kaikille toivottaa hyvää joulua. Jos ei joku sitä kestä, ei hän sitä tuo esiin mitenkään. Työpaikkani kurdi toivotti kaikille aina iloisesti hyvää joulua.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä ihminen sua. Olet niin sekaisin ettei sua pysty enää pelastamaan.
Muslimeille voi toivottaa tervemenoa takaisin kotimaahanne
Eikö juutalaiset palvo saatanaa, baalia?
Juutalaisia on niin vähän Suomessa että todennäköisyys sille että törmäät yllättäen juutalaiseen juuri joulun alla, on tilastollisesti samaa luokkaa kuin lotossa 7 oikein.
Sano voi sinnuu poloinen elämässäsi eksynyt talipallo
Vierailija kirjoitti:
Muslimit ne vasta pahastuu ja eivät suostu edes presidenttiä kättelemään kutsuttuina vieraina itsenäisyyspäivänä. Persut ovat sivistyneitä ja omaavat hyvät käytöstavat, toisin kuin monet teroporukat.
Hyvää hanukkaista, älä syö lapsen vanukkaista!