Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko pyytää kummiksi vain toisen puolisoista?

Vierailija
19.01.2010 |

Siinä se kysymys. Tähän mennessä olen kahdelle aiemmalle lapselleni pyytänyt molemmat henkilöt pariskunnasta ja jotenkin ajatellut, että se on kohteliastakin. Nyt ajattelin pyytää vanhaa ystävääni, mutta hänen avopuolisoaan en oikestaan tunne lainkaan. Emme ole pahemmin koskaan keskustelleetkaan näiden vuosien aikana. Vaikutanko siis töykeältä, jos pyytäisin vain toista?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on kyllä vaimo, joka hoitaa perheen kyläilyistä sopimiset yms juoksevat asiat.

Miehen sisko kiukuttelee, kun en järjestä juttuja, joihin heidän poikansa pääsisi mukaan. Mun mielestä riittää, että nähdään perhejuhlissa/kesämökillä välilllä/anoppilassa. Hän itse halusi vain mieheni kummiksi ja en minä siitä loukkaantunut. On valittanut selän takana, että jotenkin kostan hänelle (kostan mitä? huoh!).

Miehen siskon on vain nyt sitten vaikea käsittää,

että minä järkkään Lintsiretket ja Piknik-päivät KUMMILAPSILLEMME. Ja muutenkin kyläillään kummilapsiperheissä enemmän kuin muilla kavereilla.

Vierailija
42/47 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta älä vain tee yhtä tökerösti kuin kälyni teki, kysyi mieheltäni että millä tolalla parisuhteemme on, että pyytääkö minuakin kummiksi.

Vittuako se hälle kuuluu, olisi pyytänyt kummiksi ainoastaan mieheni jos epäili ettei suhteemme kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pyydetty mies kummiksi ja vaimolle kiukutellaan, jos kummi ei muista tarpeeksi. Siis oleteteaan että vaimo järkkäilisi kaikkea. Jos mies on kummi yksin, niin eikö se ole ensisijaisesti hänen tehtävänsä. Toki voi järkätä asioita muillekin kuin kummilapsilleen, mutta en mäkään kellekään valita, että ette järkkää mun lapsille jotain ohjelmaa tarpeeksi... Ja usein on niin, että näitä asioita naiset järkkää enemmän kuin miehet.

Yleensä se on kyllä vaimo, joka hoitaa perheen kyläilyistä sopimiset yms juoksevat asiat. Miehen sisko kiukuttelee, kun en järjestä juttuja, joihin heidän poikansa pääsisi mukaan. Mun mielestä riittää, että nähdään perhejuhlissa/kesämökillä välilllä/anoppilassa. Hän itse halusi vain mieheni kummiksi ja en minä siitä loukkaantunut. On valittanut selän takana, että jotenkin kostan hänelle (kostan mitä? huoh!). Miehen siskon on vain nyt sitten vaikea käsittää, että minä järkkään Lintsiretket ja Piknik-päivät KUMMILAPSILLEMME. Ja muutenkin kyläillään kummilapsiperheissä enemmän kuin muilla kavereilla.

Vierailija
44/47 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pääsee lapsen kummiksi. ajattelin että: ja sit eroo vai, mutta en jatkanut keskutelua =)

luulen että pappi vois jopa hyväksyä sen että sen mies voi olla sit kummi jos vaimo on?

Vierailija
45/47 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia voi toki tavata muussakin kuin kummin ominaisuudessa, mutta kyllä siitä vaan tuli olo että on jotenkin ei-toivottu henkilö kun vain mies kutsuttiin kummiksi.

Vierailija
46/47 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän esikoiselle on tulossa vaan toinen puolisoista.

Ihan syystä, että jos ero joskus tulee heille niin voi olla ettei kummilapsi näe enää toista kummiaan. Näin kävi pikkusiskolleni.

Äiti ja isä otti tädin ja hänen miehensä kummeiksi ja heille tuli ero. Siskoni ei ole nähnyt tätä miestä sen jälkeen.. tietää vaan etunimen ja se on minusta tympeää sitten :(

Vierailija
47/47 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime hetkellä? esim just kun meinaa kysyä, päättääkin ettei halua tms?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme