Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa epäkäs -lihaksia pienemmäksi? Tai mitkä vaatteet sopii parhaiten?

Vierailija
18.01.2010 |

Onko keinoa millä saada epäkkäät pienemmäksi? Kaulaa ei jää ees hirveesti nkäyviin ku ilmeisesti jännitän niin kovasti hartioilla, että ne on kasvannu ihan karseen näköiseksi. Salilla käyn taas nykyään ja yritän saada olkapäitä vähän parempaan kuosiin, että tulee sopusuhtasemman näköinen ja pullonkaula efekti vähän pienenee ;D

Eli vinkkejä kaipaan! Ja lisäks kans vaate- tai lähinnä paitavinkkejä. Sen oon huomannu, että naruolkaimet ei todellakaan sovi mulle ;) Näyttää, että olkaimet uppoo hartioiden sisään vaikken mikään ylipainoinen edes ole ;D

Venyttelen kyllä hartioita ja olkia, mutta tuntuu ettei siitä ole mitään suoranaista ulkonäkö hyötyä. Tietty kireys vähän lievenee hartioissa sen myötä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

peittää epäkkään.

Vältä venekaulusta.

t. toinen epäkkäällinen

Vierailija
2/10 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venekauluksen oon iteki huomannu huonoksi. ;) Halterneck on kiva jos on semmoset leveämmät kangassuikaleet, mutta siinäki narut näyttää aika onnettomilta... :/

Ahistaa... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko urheiluhieronnassa käynnistä ja joogasta olla apua?

Vierailija
4/10 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonu, että niitä ei sais mitenkään pienemmiks, mutta just se olkapäiden treenaus auttais vähän tasapainottaa tilannetta.

Että oon kyllä sillon tällöin käyny urheiluhierojalla, mutta en oo siitäkään sanottua hyötyä tosiaan saanu just tähän ongelmaan.

Joogaa ei oo mahdollista nyt ajankäytön vuoksi lähteä testaa. Kuntonyrkkeilyn aloitin tälle kevättä aikeena saada vähän löysemmäks noita hartioita, saas nähdä onko apua tähän ulkonäkö kysymykseen epäkkäissä ;)

ap

Vierailija
5/10 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt laihdutan sit alan massalle ja yritän kasvattaa olkapäät, jotka ovat nuy surkeat.

Vierailija
6/10 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on hyvännäköiset kädet, olkapäät (etenkin edestä) ja hartialinja. Luulen tosin, että hänellä on jo valmiiksi sellainen "tasainen" hartialinja, mutta kyllä treeniinkin vaikutus näkyy.

Eli saattaa olla hyvinkin, että tuo nyrkkeilyhomma kasvattaa olkapäitä. Kaveri ei salilla käy.

Vierailija
7/10 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa tosiin sopii, että tuo kuntonyrkkeily jelppais, ei oo meinaan mitenkään hirmu naisellinen tää mun niska... :/ Mies haluis samanlaisen. LOL!!

ap

Vierailija
8/10 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä oikein pienemmäksi kyllä saa. On selvä että treenatessa lihakset saattavat vahvistua, kasvaa ja kehokin muokkaantua.

Vierailija
9/10 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet maailman ensimmäinen joka on saanut vahingossa liian isot lihakset. Onnittelut.

Vierailija
10/10 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi kun lopetin salillakäynnin ja kuntonyrkkeilyn. Onneksi aloitin joogan, siitä oli oikeasti apua. Väljät vaatteet toimivat parhaiten ja sellaiset mitkä ei korosta kaulaa liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi