Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

av-mammojen rinnat osa 2

Vierailija
18.01.2010 |

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti ihan eri näköinen. Et ole lihava, olet varmasti oikein hyvännäköinen kivat vaatteet päällä.

Vierailija
2/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noissa ole mitään vikaa! Jos joku tulee sanomaan että on niin voit näyttää lapsesi seuraavaksi, mitäpä yhdet tissit on lapsesi rinnalla. Ei mitään. Kunnon rintsikat vaan päälle niin a vot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei,ole onnellinen että sulla sentään on rinnat...tottakai rintasi nyt hieman roikkuu mutta mulla ei ole rintoja ollenkaan,pienet luumut jossa nännit...on todella "mukavaa" käydä paitoja itselleni ostamassa kun mikään paita ei lähes laudalle istu.

Nyt ap vaan salille trimmaan itseäsi,roikkuvalle nahalle ei tietenkään mikään auta mutta saat ainakin lihakset täyttämään jotkin paikat ja mikä parasta,itsetunto kohoaa kun huomaat joka kerta enemmän jaksavan ja löllöt häviää.

Vierailija
4/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(niin me muutkin joudutaan tekemään), ja sit T-paita päälle: unelmavartalohan sulla on, kun on noin hoikka vyötärö. Ei hätää!

Vierailija
5/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi sanoisi, että kroppasi on ihana juuri sellaisena kuin se on, niin et ajattelisi itsestäsi niin negatiivisesti.

Miehesi ei taida olla oikein järjen jättiläinen, ainakaan sen suhteen, miten naista tulee käsitellä.

t. mies

Vierailija
6/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vikaa taitaa olla enemmän sun miehessäs...

Harva meistä taviksista niin edustavalta näyttää ilman vaatteita, ainakaan lasten saannin jälkeen koska se todella muuttaa vartaloa.

Ehkä asian pointti on se että miltä sinusta itsestäsi tuntuu.

Mä en itse jaksa välittää sellaisista asioista joille en voi mitään joten käytän bikineitä yms vaikka en enää niin hehkeältä näytäkään. Mut edelleen, harva näyttää...

Vierailija
7/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata olla huolissaan, olet vasta nuori, kyllä se tuosta keho muuttuu vielä. Ihan ok näköiset, ei eri paria kuten yleensä ja nuo viirut saa pois. Voit kiinteytyä, hiukan saada painoa tms. Miehen kommentit asiattomia, parin tulee rakastaa toistaan semmoisena kun on. T: Mies

Vierailija
8/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle mulla myös paljon raskausarpia, kyllä ne siitä vaalenee. Meillä nyt on vain sellainen kudostyyppi, et niitä tulee.

Vierailija
9/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että päästään kaikki arvostelemaan!

Vierailija
10/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pylly kuva on?

Vierailija
11/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pylly kuva on?

toka laittaneista..

Vierailija
12/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita kuvia laitetaan jos ei ole Aijaassa tms.?

Vierailija
13/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei noissa mitään vikaa oo. ite oon kakskymppinen ja sama homma mulla, tolta ne vaan imetysten jälkeen tulee näyttämään. nyt siis imetän.

oon nähny paljon ton näkösiä. mikä noissa muka on niin kauheeta? onhan sellasiakin, jotka roikkuu tonne polviin asti, niin että ne voi heittää olalle kun käy saunassa=D

mun mielestä ei mitään syytä haukkua, ihan tavalliset, tollasia ne imettäneiden naisten tissit joskus on ilman silikoneja. natural.

tietty niit arpia saa jotenkin pois, onhan rasvoja ym.

mutta sun mies on pelle. ei ole mikään aviomiehen tehtävä kertoa naiselle, että kroppa häiritsee. olet imettänyt herran kakaroita !!!!!!!!!!!! eri asia on ylipaino ja sellainen tahallinen laiminlyönti. voithan treenata ellet sitä jo tee, mä en ainakaan noissa kuvissa huomannut ylipainoa.

Vierailija
14/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjät nahkapussit. hyi.

Vierailija
15/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nuo kirjoittamasi negatiiviset kommentit oli vaan vitsejä. Minun mielestäni rintasi ovat tosi nätit!!! Ja isot! Hyvän muotoiset ja niissä on täytettä!

Minä olen pari vuotta vanhempi, 2 lapsen äiti ja rintani ovat ihan tyhjät, tosi pienet läpyskät ja niissä on paaaaljon enemmän ja tosi syviä viiruja. Eli vaihtaisin heti sinun kanssasi jos vaan saisi! Ole ylpeä naisellisista rinnoistasi! Noissa on kokoakin vielä, tosi ihanat!

Vierailija
16/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

42# näyttää aika pullealta naiselta muutenkin, toisin kuin ap.

Vierailija
17/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hienot et miks noi naiset haukkuu niitä. Voin paljastaa, että mulla on tosi pienet ja eri paria imetyksen jälkeen. Oisin onnellinen noista sun kun on KOKOA ja paidan alta ei viirut näy :)

Vierailija
18/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noihan on muhkeat tissit, ei löysät ja roikkuvat kuin ap:lla

Vierailija
19/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on arpiset riippurinnat. Ja vatsassa pahat raskausarvet.

Mutta... Voin lohduttaa, että minun tissit/vatsa ovat vielä pahemman näköiset. Minulla on kaksoset, joten litteästä vatsasta ei ole enää tietoakaan lihasten repeämisen vuoksi. Ja nämä F-kupin rinnat pienennetään valtion varoin, koska en pysty niitä enää terveyssyistä kantamaan. Niin, enkä ole läski ja ruma AV-mamma. Etkä ole sinäkään ap., vaan ÄITI.

Vierailija
20/94 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat itsesi kuntoon kun teet asialle jotain.

arvet heikkenee ja rupeet kuntoilemaan.

saat rintasi kuntoon ja vatsasi sileäksi kun teet asialle jotain.

mulla oli vuosi sitten sama lähtökohta melkein mutta mulla 5 lasta.

sulla vasta 2 joten hyvin on mallillaan asiat.

nyt liikkumaan ja kuntosalille niin saat tuloksia aikaan.

niin kävi mullekkin.

ei roiku rinnat enää.arvet kadonneet ja elämä taas hymyilee.

ite olen 28v.

mieti kuitenkin et vauvasi on vasta 7kk:tta.miksi vaadit itseltäsi et pitää näyttää hyvältä.tyhmiä vastauksia osa on laittanut mut näytä että pystyt parempaan.

pidän peukkuja.

ja mulla oli eka kuukausi vaikeeta kun lähin salille sit rupes näkyy tuloksia ja sain lisäpotkuu.

jatkan edelleen salilla käyntiä vaikka kroppa onkin timmissä kunnossa ja tissit nykyisin kiinteät.

näytä miehellesi ja ennenkaikkea itsellesi että pystyt taas nauttimaan elämästä ja tulevasta uudesta vartalosta.

vihaan itteeni

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän