Viikko syömättä olen ollut
oksettaa, on kylmä, heikottaa, pää tosi kipeä, mutta paino on pudonnut. se on pääasia. join tänään piimää, se autto vähän
Kommentit (13)
siel paino tippuu ja paljon ja nopeasti!!! ja silti syödään se 4-5 ateriaa päivässä =D
3 vikaa päivää ollu vaikeita, mut ekoina päivinä kävelin ja uin niinkuin normaalistikin
meinaatko elää syömättä ja juomatta?
Jos haluat terveellisesti pudottaa painoa niin syöt terveellisesti joka päivä ja liikut paljon.
Tuota menoa kuolet jos sitä oikeasti ajat takaa
Tietänet itsekin, että tuhon tiellä olet. Ei tarvitse kuin pari viikkoa olla syömättä, ja elimistö on jo täysin sekaisin. Painon putoaminen ei voi olla terveyden menettämisen arvoista, ymmärrät sen viimeistään kun sen terveytesi menetät.
Jos kerta alat nälkälakkoon, ilmoita tekeväs se jonkun hyvän asian puolesta. Esim. Helsingin kaupunginjohtaja aikoo supistaa lasten kouluruokarahoja niin ala nälkälakkoon. Samalla kun tapat ittes ni siitä vois olla hyötyä muille?
jos juo vaikka vain vettä, selviää kauan. Jos juo piimää niinkuin ap sanoi tehneensä, vielä parempi.
Ensin lähtee hiuksia, hampaat alkaa heilua, mutta ei ihan heti.
hän kehui ja oli tyytyväinen itseensä ja kertoi muille mielellään kun söi päivässä jugurtin!
Laihtui sitten jonnekin 48 kg ellei alemmas ja oli ihan puolikuolleen näköinen.. mitäs hienoa siinä on kun luut sitten törröttää ja perse ja rinnat häviää? Tulee silmäpussit ja lommoposket ja saaat vaatteita ostaa lasten osastolta..
hän kehui ja oli tyytyväinen itseensä ja kertoi muille mielellään kun söi päivässä jugurtin!
Laihtui sitten jonnekin 48 kg ellei alemmas ja oli ihan puolikuolleen näköinen.. mitäs hienoa siinä on kun luut sitten törröttää ja perse ja rinnat häviää? Tulee silmäpussit ja lommoposket ja saaat vaatteita ostaa lasten osastolta..
kärsi anoreksiasta. Ymmärsit kai sen?
Laihtui sitten jonnekin 48 kg ellei alemmas ja oli ihan puolikuolleen näköinen.. mitäs hienoa siinä on kun luut sitten törröttää ja perse ja rinnat häviää? Tulee silmäpussit ja lommoposket ja saaat vaatteita ostaa lasten osastolta..kärsi anoreksiasta. Ymmärsit kai sen?
vieläkin ylihoikka ja kehuu sillä kun syö vähän.
Sillä muutenki pipi pää ajatuksineen ettei toki ihme vaikka vähän sairas olisikin
mutta ottiko kuuleviin korviin?
Ei loppupeleissä alkoi sitten elämään ukkonsa kanssa kaljalla.. eli se jugurtti vaihtu kaljaan ja sillä tiellä se mahtaa edelleen olla.
Emme yhteyksissä enää kun naureskeli meidän avuille
Mä olen syömättä joka kuukausi pari kertaa noin 4pv jaksoja, ja epäilen ettei viikkoa selviäisi. Siis ihan pelkällä vedellä, korkeintaan mustaa kahvia välillä.
Eikä näin laihdu kylläkään, jos vatsa tuon jälkeen onkin litteä, niin pömpöttää taas heti kun syö.
Mun kuurini johtuukin rahan loppumisesta..
paastoan joka kevät mutta en koskaan näin aikaisin, täytyy odottaa valon tuloa! Ihanaa aatella että paasto taas edessä, on se niin huippua itsekidutusta ja se laihuuden tunne...jes!
Toivottavasti sen vähintään 3 x 1,5h hikiliikuntaa