onpas martinalla TODELLA roikkuvat perät.!!
www.iltasanomat.fi , siellä on kuva martinasta missijuhlissa--edestä ja takaa.
no johan on roikkuvat perät muuten sutjakalla naisella!!
Kommentit (71)
Ei ole puolialasti. Ehkä kotipeili on näyttänyt ihan normaalin näyn?
Eipä jää paljon arvailun varaan tuossa asussa.
Samaan kastiin menee Katie Pricen kanssa. Martina olis paljon nätimpi luonnon kauniina, miksi pitää olla noin tyrkky, en tajua.
Raskaus tai vauva ei oo tekosyy, että äiti voi lässähtää täysin. mun kroppa oli hyvässä kunnossa, myös peppu, synnytysten jälkeen. Muistaa liikkua raskausaikana ja jättää turhat mässyt syömättä. Luulis että Maitolehmä ois treenannu raskausaikana, ainakin julkisuudesta saa sen kuvan
T. 3xäiti, joka raskaudes liki 20 kg ja edelleen hyväkroppainen ja normipainoinen!!
niin siinä sanottiin että salamavalot tekivät tuon efektin, näin on käynyt myös monelle Hollywood-tähdelle, peilistä katsottuna puku on ihan ok ja salamavalot paljastavat liikaa.
Täytyy vielä sanoa, että tavallaan nautinto katsoa tota löllööntymistä, kun toinen luulee olevansa hyvännäköinen turvonneiden huuliensa ja silikoniensa kanssa. Vaikka onkin vaan säälittävä pissis joka ei muistanut kasvaa aikuiseksi. Ja muuten, Martina ja Esko ovat eronneet jo vuoden kuluttua. Ei voi kestää, kun ovat niin itsekkäitä.
Jos kroppa on tuon näköinen, niin asuvalinta on mennyt pahasti pieleen. Minun mielestäni naisen ei tarvi olla tiukassa kunnossa 2kk synnytyksestä. Mutta sellaisen naisen ei myöskään ole mikään pakko esitellä roikkuvaa peräänsä, pömppömahaansa jne. pukeutumalla Martinan valitsemalla tavalla.
Asu erikoinen, mutta mitään pömppöä ja roikkuvaa en näe.
Olisi kiva nähdä arvostelijoiden juhlakuvia, vaikka teidän kuva vauvanne ristiäisissä/nimenantojuhlissa?
Kun mietin, mitä asuehdotuksia tuli talvihäihin vieraaksi kutsutulle.. satiinia ja taftia ja silkkiä.
Enkä ihan oikeasti näe sitä maagista "roikkumista" missään!
Tekikö tämänkin aloituksen joku 40+ äiti, joka on vakuuttunut olevansa vielä yhtä tiukkakroppainen kuin 15-vuotias tyttärensä?
Vaihdatteko vauvallenne myös " vaipat" ?
Itse kerran olin mustassa pitkässä paidassa ja verkkareissa. (onneksi kotona)
Kaveri tuli käymään ja napsasi kuvan ja salamavalo näytti mahan ja valkoiset rintaliivini alta :D
Lähti aika vikkelästi se musta paita pois päältä x)
Martinasta tuskin havaitsee että on juuri synnyttänyt. Ja todellakin suurimmalla osalla tässäkin ketjussa kirjoittelevista ei ole ollut noin hyvä kroppa IKINÄ.
"Perät"? Montako perää Martinalla siis mielestänne on? Vaihdatteko vauvallenne myös " vaipat" ?
että vaihdetaampa vauvalle vaipat (monikossa)
ja kyllä usea ymmärtää tämän joo.. et vissiin itse koskaan kuullutkaan.
paremmassa kunnossa kun moni suomalainen nainen koskaan. Mutta taitaa olla tuo kropan trimmaus hänen elämän tehtävänsä. Kukanenkin elää tyylillään.
Mutta tyylitaju tuolta naiselta puuttuu täysin! Pukeutuu aivan kamaliin vaatteisiin. Tarkoituksena kai vain esitellä kroppaansa ja näytää seksikkäältä. No, onnistuuko siinä, siitä on kaikilla oma mielipide.
Mä en vain näe tuossa naisessa mitään äidillistä. Kamalan vaikea ajatella tuolta naiselta taitoa laittaa lapsen tarpeet etusijalle. Mä toivon todella, että olen väärässä! Molemmat vanhemmat työskentelee strippareina, oma ulkonäkö tärkeintä, ympärillä kaiken maailman turhis - julkkiksia. On siinä vaan haastetta kasvattaa lasta.
mutta hyi mikä puku! Voiko mauttomampaa enää olla. Onhan hän hyvässä kunnossa kun aika lyhyt aika siitä kun lapsen sai, mutta vois silti oikean kokosia vaatteita käyttää. On varmaan tarvittu vauvaöljyä, että päälle saatu :). (Mutta onhan hän jo hyvää aikaa salillakin rehkinyt)
Roikkuvaa peraa en naa, mutta pomppomaha ja rinnat kylla nakyy "hiukan" liian selvasti!
Varmasti olisi pystynyt peittamaan mahamakkaransa jollain toisella asulla, miksi pitaa tuollainen lateksiasu vetaa paalle pari kk synnytyksen jalkeen...voi luoja.
juuri tällaisesta kohusta. Jos aikoo pysyä julkisuudessa ilman mitään muuta taitoa kuin hyvännäköinen naamavärkki ja kroppa, ei silloin kannata pukeutua kiltisti ja polittisesti korrektisti.
mutta asu on kamala.
Tiedän tunteen. Olin nuorena likkana bilettämässä. Asu oli kotona tosi kivan näköinen, mutta jostain syystä yökerhon valot saivat alusvaatteeni hohtamaan sen läpi. Vitsit, että nolotti, mutta hymyillen vedin illan läpi ja onneksi oli ne alusvaatteet! Keräsin kyllä katseita enemmän kuin koskaan... Ja tanssilattialle oli vientiä.