onpas martinalla TODELLA roikkuvat perät.!!
www.iltasanomat.fi , siellä on kuva martinasta missijuhlissa--edestä ja takaa.
no johan on roikkuvat perät muuten sutjakalla naisella!!
Kommentit (71)
Suokaa nyt anteeksi Martina-fanit, mutta niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Mulle tuottaa ainakin "hienoista" tyydytystä nähdä Marde tommosena, koska on itse usein niin suorasukainen (lue:ilkeä) muille ihmisille. Näkihän sen jo BB-talossakin :-/
ole mikään Martina-fani! Päinvastoin. Mutta minusta Martinan vartalossa ei oikeasti ole mitään vikaa ja ärsyttää kun mammat taas menee kuin kanalauma ja pässi narussa niitten perässä joitten mielestä ainoa hyvännäköinen naisen muoto on sellainen missä luut kolisee.
Ylipäänsä epäilen, että reaktioiden sävyn päätti kuvat julkaissut Iltis sanavalinnoillaan. Jos lööppi olisi huutanut "Martina ennennäkemättömän timmissä kunnossa raskauden jälkeen", täällä olisi aloitetu tyyliin no niin mammat, miksette ole tämän näköisiä kun Martinakin on.
On hyvässä kunnossa, asuvalinta oli fiasko salamavaloissa. Itse olin kuin muumimamma 2kk synnytyksestä, samoin suurin osa tuntemistani ns. tavallisista naisista.
perse.. yllätyin kuvasta kun luulisi että tolla nyt ainakin olis ollu hyvännäköinen perä.
mut makunsa kullakin.
mitään pömppömahaa tai roikkuvaa persettä!!!!!!
Miten edes viitistte arvostella tolleen? Tähänkin pätee taas sanonta: nainen on naiselle susi.
Selitään, että naisilta vaaditaan liikaa, pitää olla hoikka ja timmi heti synnytyksen jälkeen ja AINA vanhuuteen asti.
Ja ketkä ovast ne pahimmat arvostelijat?
Ehkä eivät miehet, vaan naiset itse.
Istutaan kotisohvilla ja arvostellaan jonkun turhan julkkiksen persettä ja vatsaa. Kiinnostais vaan tietää, miltä arvostelijat itse näyttävät? Arvosteletteko samalla tavalla myös kavereitanne ja tyttäriänne? Ja jos joku teidän mielestä roikkuu tuon Martinan kropassa, niin teillä on kyl silmissä vikaa.
raskaudessa, jos olet urheillut ja syönyt terveellisesti? Tuskin on pelkällä salaatilla kasautunut sellaista ylimääräistä kilovuorta kroppaasi.
Ja jäikö ne kaikki 20 kiloa laitokselle kun kerran heti synnytyksen jälkeen olit timmi a kuten ennen? Melko suuria vauvoja olet sitten synnytellyt..
Raskaus tai vauva ei oo tekosyy, että äiti voi lässähtää täysin. mun kroppa oli hyvässä kunnossa, myös peppu, synnytysten jälkeen. Muistaa liikkua raskausaikana ja jättää turhat mässyt syömättä. Luulis että Maitolehmä ois treenannu raskausaikana, ainakin julkisuudesta saa sen kuvan
T. 3xäiti, joka raskaudes liki 20 kg ja edelleen hyväkroppainen ja normipainoinen!!
Mutta silti,synnytyksestä on kulunut vasta 2kk ja Martina on nyt jo hyvässä kunnossa..paremmassa kunnossa mitä moni av-mamma koko elämänsä aikana.
Oikeasti hei,minkälaisia kiksejä jotkut saa arvostelemalla muiden ihmisten kroppia,varsinkin juuri synnyttäneiden kroppia...ettekö itsekkin ole lähes kaikki äitejä ja tiedätte mitä raskaus tekee kropalle????
enpä menisi tuommoisissa vetimissä arvosteltavaksi pari kk synnytyksen jälkeen. Koska mulla on tilanne- ja tyylitajua.
mitään pömppömahaa tai roikkuvaa persettä!!!!!!
Miten edes viitistte arvostella tolleen? Tähänkin pätee taas sanonta: nainen on naiselle susi.
Selitään, että naisilta vaaditaan liikaa, pitää olla hoikka ja timmi heti synnytyksen jälkeen ja AINA vanhuuteen asti.
Ja ketkä ovast ne pahimmat arvostelijat?
Ehkä eivät miehet, vaan naiset itse.
Istutaan kotisohvilla ja arvostellaan jonkun turhan julkkiksen persettä ja vatsaa. Kiinnostais vaan tietää, miltä arvostelijat itse näyttävät? Arvosteletteko samalla tavalla myös kavereitanne ja tyttäriänne? Ja jos joku teidän mielestä roikkuu tuon Martinan kropassa, niin teillä on kyl silmissä vikaa.
hänen ammattinsa on olla julkkis. kyllä silloin hänen julkisuuttaan ja ulkoista olemustaan saa arvostella.
kirjailijan kirjaa arvostellaan julkisesti, muusikon kappaleita, näyttelijän näytelmiä.
jos joku on tehnyt ammatin julkisuudesta,silloin sitä näkyvää osaa voi arvostella.
Martinan mielestä Eskollekin pitää pistää botoksia suupieliin että näyttää,huom näyttää ihmiseltä.
enpä menisi tuommoisissa vetimissä arvosteltavaksi pari kk synnytyksen jälkeen. Koska mulla on tilanne- ja tyylitajua.
Katsotaas, mikä on missio? No tietysti herättää mahdollisimman paljon huomiota, hankkia palstatilaa ja räjäyttää keskustelupalstat.
Toteutus: onnistui. Siinä teille tilanne- ja tyylitajua.
olisinpa ite näyttäny yhtä hyvältä synnytyksen jälkeen.kun en näytä vieläkään.en ymmärrä mikä rouvia kuvassa mättää.
Saataisiin kerrankin yksimielinen ketju:) Tosin joku tulisi heittäisi kateuskortin.
Mutta miten ihmeessä olet onnistunut keräämään 20 kiloa jokaisessa
raskaudessa, jos olet urheillut ja syönyt terveellisesti? Tuskin on pelkällä salaatilla kasautunut sellaista ylimääräistä kilovuorta kroppaasi.
Jos esim. painoindeksi alle 20, on aika todennäköistä, että luonto hoitaa mammalle ne pari ylimääräistä puuttuvaa kiloa raskausaikana. Olisi aika onneton tilanne, että äiti olisi alipainoinen heti lapsen synnytettyään. Kas, imetyskin kuluttaa jossain määrin kaloreita ;)
Sen puoleen naurettavaaa tuollainen "urheillut ja syönyt salaattia" -jauhanta. Ilmeisesti et itse ole ollut raskaana ensinkään, tai sitten sulla on ollut niin mainio tuuri, että olet ollut URHEILUKUNNOSSA koko raskausajan! Se on nimittäin tuuria, jota kaikilla ei ole. Jotkut määrätään vuodelepoon jo alkuraskaudessa, toisilla kroppa ei vain sulata "urheilua".
Itse olen voinut kovasti pahoin noin puolet raskaudesta, jonka jälkeen, kun ruoka alkaa maistua, eipä tule todellakaan mieleen elää pelkällä salaatilla vaan antaa niiden ylimääräistenkin kilojen tulla jos ovat tullakseen. Pois ne kuitenkin lähtee hyvin pian imetysaikana ja ovat hyödyksikin, ettei tarvitse olla luuranko jo vauvan ollessa kuukauden.
en nyt lähde Martinan palautumiseen sinäänsä puuttumaan...kyllä jokainen yhden lapsen jälkeen pystyy nopeasti palautumaan jos vaan haluaa.
Mutta tuo asu on kyllä pöyrityssävän kauhea. Ja jos ei nyt ihan rantakunnossa ole, niin kun ei tietenkään tarvitsekaan olla 2kk synnytyksen jälkeen, niin onko pakko änkeä päällensä tuollainen makkarankuori?
Ei kyllä imartele perää...eikä paljoa muitakaan paikkoja :)
olisi kaivannut kantajakseen täysin timmissä kunnossa olevan naisen. Tuossa näkyi aika selkeästi pömpöttävä alavatsa ja "jenkkakahvat" tai jotain ylimääräistä lanteilla takaapäin otetussa kuvassa. Mietin vain, miksi laittaa sellainen vaate päälle, jossa ei ole edukseen, missä vartalon epäkohdat näkyy niin selkeästi?
Muuten Martina on ihan ok kunnossa 2 kk sitten synnyttäneeksi. Toisenlainen asuvalinta tai kokoa suurempi vaate olisi varmaankin ollut enemmän eduksi.
joka kertoi saaneensa 20 kg raskausaikana mutta näyttäneen silti timmiltä heti synnytyksen jälkeen. Kehoitti muita olematta syömättä herkkuja ja urheilemaan.
T: 3 lapsen äiti, painoindeksi 19, raskausaikoina 10 kg kerännyt ja kahdessa raskaudessa rv 14 vuodelepoon komennettu.
PS Minun mielestäni jokainen saa näyttää juuri siltä miltä haluaa, Martinalla ei ole roikkuvat perät ja tuollaisten "mä olen timmi, mitäs mässäätte" viestien kirjoittajat ovat ääliöitä.
Mutta miten ihmeessä olet onnistunut keräämään 20 kiloa jokaisessa
raskaudessa, jos olet urheillut ja syönyt terveellisesti? Tuskin on pelkällä salaatilla kasautunut sellaista ylimääräistä kilovuorta kroppaasi.Jos esim. painoindeksi alle 20, on aika todennäköistä, että luonto hoitaa mammalle ne pari ylimääräistä puuttuvaa kiloa raskausaikana. Olisi aika onneton tilanne, että äiti olisi alipainoinen heti lapsen synnytettyään. Kas, imetyskin kuluttaa jossain määrin kaloreita ;)
Sen puoleen naurettavaaa tuollainen "urheillut ja syönyt salaattia" -jauhanta. Ilmeisesti et itse ole ollut raskaana ensinkään, tai sitten sulla on ollut niin mainio tuuri, että olet ollut URHEILUKUNNOSSA koko raskausajan! Se on nimittäin tuuria, jota kaikilla ei ole. Jotkut määrätään vuodelepoon jo alkuraskaudessa, toisilla kroppa ei vain sulata "urheilua".
Itse olen voinut kovasti pahoin noin puolet raskaudesta, jonka jälkeen, kun ruoka alkaa maistua, eipä tule todellakaan mieleen elää pelkällä salaatilla vaan antaa niiden ylimääräistenkin kilojen tulla jos ovat tullakseen. Pois ne kuitenkin lähtee hyvin pian imetysaikana ja ovat hyödyksikin, ettei tarvitse olla luuranko jo vauvan ollessa kuukauden.
sillä näyttää tuossa asussa löysemmältä kuin varmasti oikeasti onkaan. Erilainen materiaali vaatteisiin niin meidän kenenkään ei tarvitsisi miettiä hänen peppunsa muotoa.
Aina olen ihmetellyt ihmisiä jotka puolustelevat lihomistaan ja lössähtämistään raskaudella.
mennä raskausaikana. itellä ei ainakaan maha kauan roikkunu vaan nimenomaan perse ja käsivarret oli ne ongelmat! ihmisiäkin on erilaisia, mallisia jne. kaikki aina mee just samallai.
Maitorauhaset ylettyy napaan asti, hahaa :D Oon tosi kade, noilla vois lätkiä miestäkin. Mistä tollaset voi ostaa? Heh...
ja kamalaa kun perät roikkuu...? Just...
jos synnytyksestä on vain 2kk aikaa ja puku on liian pieni ja kireä hänen yllään joten ei ihme jos näyttää että roikkuu paikat.
Näyttäisi joka ihminen ihan samalta jos tunkisi päälleen kokoa tai kahta ahtaammat vaatteet päälle että tietona vaan sinulle ap
jos joku tossa kunnossa heti synnytyksen jälkeen, hyvä niin! Voin vaihtaa oman perseeni heti Martinan kanssa.