Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku pystyy syöttämään lapsilleen esim. kaupan valmiita kananuggetteja tai ranskalaisia yms.

Vierailija
17.01.2010 |

Ihan hirveetä kamaa! Ravintoarvoltaan täysin nolla-arvoista vatsan täytettä. Oletteko tietoisia, miten ja missä ne on tehty ja mitä pitävät sisällään.

Armahtakaa lastenne kehittyviä aivoja ja antakaa heille puhdasta ja aitoa ruokaa!

Kommentit (285)

Vierailija
281/285 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
282/285 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää siistinä (coolina) sitä, että syöttää lapsiaan huonosti. Aivan kuin se olisi jotenkin huippujuttu, ettei välitä lapsensa hyvinvoinnista. Minusta se on sekä noloa että vastuutonta, ei todellakaan mitenkään retostelemisen arvoinen asia.

Omituista porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/285 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
284/285 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syötätte näitä lapsillenne? Siksikö, että ne on niin hyviä, siksikö että luulette/tiedätte niiden hyvää tekevät vaikutukset, siksi koska ne on halpoja...?

Kertokaas jo miksi? Mä itse en tunne ainoatakaan lasta joka haluaa noita syödä.

ap

Tänään syödään ranskalaisia, nakkeja ja valmislihapullia. Ihan vaan siksi, että tänään oli tämän viimeisillään raskaana olevan neljän lapsen äidin virastopäivä (pitäen sisällään tapaamisen juristin kanssa, kelan ja viikon ruokaostokset)

Tuollaisen päivän jälkeen kun selviää kotiin, supistelee niin ihanasti, että vaihtoehdot lapsille ruuaksi on joko jotain mikä tekee itse itsensä TAI jättää ne kokonaan syöttämättä (mikä ei taida olla todellinen vaihtoehto).

Lapset tuskin kuolevat siihen, jos kerran tai kaksi kuussa on oikea ruoka korvattu "roskalla"

Vierailija
285/285 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödään näitä koska

a)halpoja

b)maistuu kaikille

c)nopea laittaa

ja kyllä kokkaan myös,mutta varsinkin nyt kesällä on kivaa touhuta lasten kanssa ihan jotain muuta kuin kokata koko ajan=)