Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Himoitseeko kukaan muu suolaa? Täällä kaikki

Vierailija
18.03.2010 |

aina kertovat himoitsevansa makeaa, mutta its eolen lapsesta asti himoinnut suolaa, eli suolaisia herkkuja, suolaista ruokaa jne. Voiko suolanhimo olla synnynnäistä vai jokin puutostila? Karkkia syön miehen karkkipussista muutaman, sitten ei enää maistu, mies on meillä se sokerihiiri :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina olleet kovat, nyt kun olen saanut itseni siitä irti niin olen huomannut kuinka välillä oikein himoitsen jotain rasvaista pihviä tai muuta lihaa :o

Vierailija
2/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkkeja voin syödä muutamia kerraallaan. Suolaisia herkkuja (poppareita, chipsejä tms) vaikka kuinka paljon, ja sitten onkin aamulla hyvä olo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkkeja voin syödä muutamia kerraallaan. Suolaisia herkkuja (poppareita, chipsejä tms) vaikka kuinka paljon, ja sitten onkin aamulla hyvä olo...

mutta kun joskus pussin kotiin ostaa niin ovi sitä mässyttämisen määrää ja aamulla on silmäluomet ja sormet jne turvoksissa..

Vierailija
4/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsejä söin paljon... Luulen, että elimistö ei ole jotenkin tasapainossa. Verenpaineeni on aina ollut todella alhainen.

Vierailija
5/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsejä söin paljon... Luulen, että elimistö ei ole jotenkin tasapainossa. Verenpaineeni on aina ollut todella alhainen.

verenpaine

Vierailija
6/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaine todella alhainen, voikohan tuo vaikuttaa asiaan?

Vierailija
7/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makea usein äklöttää, mutta suolainen on herkkua.

Nykyisin onneksi saan ihan "luvan kanssa" herkutella kun lääkitykseni vie natriumit liian alas, joten suolaa on saatava tavallista enemmän.

Vierailija
8/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja numero taisi olla kolme

Vierailija
9/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
10/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suola tuo hienosti ruuan muut maut esiin, siksi sen hysteerinen välttäminen on mun mielestä vähän hoopoa. Ruoka saa olla myös maukasta.

Kannattaa katsoa mitä suolaa syö. Mun mielestä hyviä on erilaiset merisuolat, Maldon, Rocksalt ja tietysti ne ranskalaiset kukkasuolat. Pansuola ei ole suolaa ollenkaan (kts tuotetiedot purkissa).

Sipseissä on liikaa suolaa ja paljon rasvaa eikä mitään hyvää. Kannattaa mielummin tehdä omat herkkunsa ja käyttää suolaa maun mukaan.

Silloin tällöin mulle on tullut suolanhimo, liittyy usein huonoon oloon. Silloin ripottelen hyvää suolaa kämmenelle ja nuolaisen siitä. Olo paranee hetkessä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi