Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martina ja Esko ovat nyt Thaimaassa.

Vierailija
17.01.2010 |

Kirjoittivat blogissaan, että siellä rentoudutaan, ja toimitaan vauvan ehdoilla. Krhöm. Mielestäni vauvan ehdoilla toimiminen ei ole matkustelua ympäri maailman ja lapsen hoitoon tyrkkääminen viikottain, jo parin ensimmäisen kuukauden aikana. Kyllä on vanhemmuus hukassa!

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen maassa on takulla TAKULLA huonoja vanhempia on juoppoja narkkareita, hulluja ym. en nyt jaksa mitenkään uskoa että marttiinan ja eskon vauvalla on yhtään huonot oltavat takulla ovat hyviä vanhempia ja kukin taaplaa tylillään ja varmasti vauva saa huomiota rakkautta ruokaa lämpöä kotoaan että eiköhän kannata uhrata tuo ja kaikki samalla tavalla ajattelevien ihmisten "agsti" vaikki niihin OIKEASTI kaltoin kohdeltujen lasten asioihin niin saattas suomikin olla parempipaikka elää näille lapsille... ja lukemani mukaan teitä on paljon joten varmasti monen kaltoinkohdellun lapsen elämä paranee :O)

Vierailija
2/82 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää pieni vauva raahata jonnekin ulkomaille. Kai sitä nyt vanhemmat voisivat sen pienen hetken keskittyä ihan vaan vauvaan kotimaisemissa. Itselle ei ole tullut mieleenkään raahata alle 6 vuotiaita mukaan etelään. Elämäni ekan ulkomaanreissun tein, kun esikoinen oli 1v 7kk ja lapsi jäi viikoksi mummolle eikä mennyt rikki tai saanut muitakaan traumoja. Mun 5 ja 8 vuotiaat ei o le käyneet vielä kertaakaan ulkomailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopeutuisivat varmasti hyvin esim. islamilaiseen kulttuuriin. Siella synnytyksen jalkeen ei aiti eika vauva poistu kotoa 40 paivaan eli 6 viikkoon. Elama todellakin pyorii vain vauvan ymparilla :)

Meilla matkustettu ihan pienesta asti. Esikoinen oli 6 viikkoinen ensimmaisen matkan aikoihin. 2,5 vuotiaana han oli jo asunut 3 eri maassa... Eipahan muuten tarvi kuunnella lasten suusta "yok, pahaa ruokaa", kun ovat tottuneet pienesta alkaen syomaan kaikenlaista.

Oootteko nousukkaita , snobeja vai mitä ?

Sääli vauvaa. Oisit jättänyt sinäkin lapset tekemättä.

Vierailija
4/82 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää pieni vauva raahata jonnekin ulkomaille. Kai sitä nyt vanhemmat voisivat sen pienen hetken keskittyä ihan vaan vauvaan kotimaisemissa. Itselle ei ole tullut mieleenkään raahata alle 6 vuotiaita mukaan etelään. Elämäni ekan ulkomaanreissun tein, kun esikoinen oli 1v 7kk ja lapsi jäi viikoksi mummolle eikä mennyt rikki tai saanut muitakaan traumoja. Mun 5 ja 8 vuotiaat ei o le käyneet vielä kertaakaan ulkomailla.

Minä en taas pystyisi jättämään 1v 7 kk ikäistä mummolle viikoksi. Matkustanut sentään olen pienten lasteni kanssa paljonkin ja kaikilla on ollut mukavaa.

Vierailija
5/82 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hylännyt pienen lapsesi viikoksi ja lähtenyt itsekkäästi lomailemaan!!! Olisit tehnyt kuten kunnon äidit ja ottanut sen lapsen mukaan! Törkeää itsekästä ajattelemattomuutta tuollainen!

Vierailija
6/82 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en taas pystyisi jättämään 1v 7 kk ikäistä mummolle viikoksi. Matkustanut sentään olen pienten lasteni kanssa paljonkin ja kaikilla on ollut mukavaa.

Vierailija
7/82 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittivat blogissaan, että siellä rentoudutaan, ja toimitaan vauvan ehdoilla. Krhöm. Mielestäni vauvan ehdoilla toimiminen ei ole matkustelua ympäri maailman ja lapsen hoitoon tyrkkääminen viikottain, jo parin ensimmäisen kuukauden aikana. Kyllä on vanhemmuus hukassa!

Se matkustelu ei nykyaikana vauvaa häiritse.

Kuukauden ikään asti olisi kyllä viisasta odottaa.

Sitäpaitsi itselläni on työnkin puolesta matkoja esim. USA:ssa, Japanissa, ja muualla ns. "lähempänä" pitkin vuotta, ja otin jo parin kuukauden ikäisen vauvan mukaani matkoille. Minulla on aina tuttu huoltohenkilö mukana, ellei mieheni pääse.

Lentokoneessa kyllä pärjää vauvan kanssa! Ja mitä Martinaan ja Eskoon tulee, niin Thaimaahan on lämmin paikka. Ei siellä ainaskaan palele.

Koettakaa nyt rauhoittua.

Vierailija
8/82 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on reissatu lasten ollessa 5kk ja mitään ongelmia ei ole noilla reissuilla ollut, helppohan vauvan kanssa on matkustaa. Jos te haluatte istua kotona niin siitä vaan, mutta antakaa muiden päättää omista reissuistaan..

Vierailija
9/82 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinasta tuli juuri sellainen äiti kun arvelinkin.

Muistathan, että sinusta itsestäsi on tullut juuri sellainen kuin oli geeneihisi kirjoitettu.

Tekisköhän myös Sinun mielesi päästä telkkariin viikoittain? Kyllä se onnistuu, mutta ei ilman raakaa työtä ja yritystä.

Lopeta siis tylsä arvostelu.

Vierailija
10/82 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisinpa itekkin thaimaassa lasten kanssa:)kaukana näistä pirun pakkasista,kateellinen olen..korvikset ei minun elmääni hetkauta.Onneksi minulla on elämä=)

Vierailija
11/82 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan valvoneen ja itkeneen koko kymmentuntisen paluulennon. Ei se musta kyllä kovin mukavalta vauvan kannalta vaikuta vaikka muuten ovat varmaan ihan kunnollisia vanhempia. Minusta vanhemmat elää vauvan ehdoilla eikä toisinpäin. Kaikkea hyvää heille.

Vierailija
12/82 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan valvoneen ja itkeneen koko kymmentuntisen paluulennon. Ei se musta kyllä kovin mukavalta vauvan kannalta vaikuta vaikka muuten ovat varmaan ihan kunnollisia vanhempia. Minusta vanhemmat elää vauvan ehdoilla eikä toisinpäin. Kaikkea hyvää heille.

Sitäkin kuule sattuu..

Vierailija
13/82 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

bakteerikanta on niin erilainen kuin Suomessa. Useimmat aikuisetkin sairastavat turistiripulin, tuollaiselle pienelle vauvalle se voi olla kohtalokasta.

Vauvan kanssa voi matkustella mutta itse pysyisin skandinaviassa tai ainakin läheisimmissä euroopan maissa.

Vierailija
14/82 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

bakteerikanta on niin erilainen kuin Suomessa. Useimmat aikuisetkin sairastavat turistiripulin, tuollaiselle pienelle vauvalle se voi olla kohtalokasta.

Vauvan kanssa voi matkustella mutta itse pysyisin skandinaviassa tai ainakin läheisimmissä euroopan maissa.

mahapöpön saa. Thaimaassa olen käynyt kolmesti,eikä leikki-ikäisetkän ole tautia saaneet.

Vierailija
15/82 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen blogissa. Tyhmä mikä tyhmä.

Vierailija
16/82 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevat vauvat ovat saaneet rs-virusta tai rota-virusta?

Täytyyhän vauvaa pestäkin ja yleensä se tapahtuu vedellä. Vauva laittaa suuhun kaiken minkä käsiinsä saa. Ei se äidinmaito kaikelta suojaa ja imettääkö Martina edes?

Vierailija
17/82 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevat vauvat ovat saaneet rs-virusta tai rota-virusta?

Täytyyhän vauvaa pestäkin ja yleensä se tapahtuu vedellä. Vauva laittaa suuhun kaiken minkä käsiinsä saa. Ei se äidinmaito kaikelta suojaa ja imettääkö Martina edes?

aina voi sattua ja sairastua, oli sitten kotona tai ei.

Vierailija
18/82 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin just 2 vk Usassa 9kk tytön kanssa.

Ongelmia ei tehnyt muu kuin aikaero. Lapsen aikataululla kuitenkin paikan päällä elettiin.

Muuten tyttö viihtyi hyvin kun ei tarvinnut pukea toppapukua ja ja muita päälle. Tykkäsi lämmöstä ja valosta.

Voihan tuota pitkää lentomatkaa verrata ajeluun pohjoisen laskettelurinteille. 12-13 tuntia kököttämistä autossa jossa turvavöissä oltava koko ajan. Lentokoneessa sentään voi keskittyä vain lapseen.

Ps. Linda Lampenius oli samassa hotellissa Kuin Aitolehti/ Eerikäinen. Missäs tuon pariskunnan sättiminen on?

Vierailija
19/82 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä itse en uskaltanut lähteä matkalle ennenkuin nuorinkin oli 1v, ja silloinkin ihan vaan Kanarialle. Nyt lapset jo isompia ja nyt matkustellaan ympäri maailmaa :).

Vierailija
20/82 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva-aika on niin lyhyt kyllä sen malttaa pysytellä ihan turvallisilla alueillakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi