Ihan hirveetä, näin viime yönä lievästi eroottissävytteistä unta eräästä opiskelijastani,
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen ja onko se opiskelija mies vai nainen?
En nyt tiedä, mitä väliä tällä on, mutta olen nainen ja se opiskelija on mies.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma siinä nyt on?
Tulee kiusallinen olo, kun tapaan hänet. Toki tajuan, että uni on vain uni, mutta se oli aika mukava uni, ja ne tunnetilat pitää saada nyt karistettua mielestä..
Ap
Unessa kaikki on mahdollista, valveilla ei. Tässä hyvä vinkki sinulle. Ei siis hätää.
Vierailija kirjoitti:
Unessa kaikki on mahdollista, valveilla ei. Tässä hyvä vinkki sinulle. Ei siis hätää.
Luulisin, että kaikki tietävät unen ja valveen eron. Valitettavasti se uni on tällä hetkellä tiukasti mielessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se oli enneuni
Toivottavasti ei. Olemme molemmat naimisissa ja perheellisiä.
Ap
Ajatukset ovat vain ajatuksia, ne menevät ja tulevat kuin meren aallot
Vierailija kirjoitti:
Ajatukset ovat vain ajatuksia, ne menevät ja tulevat kuin meren aallot
No näinhän se on, mutta kiusallista silti. Mulla on ollut tässä hieman vaikeaa, ja uni oli jotenkin tosi kiva ja lohduttava.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pane sitä! niin pääset kiusauksesta eroon,
Mä en tiedä, miten sä ajattelet maailman toimivan, mutta mun kokemuksen mukaan panemiseen on yleensä tarvittu molemminpuolinen intentio. Plus en ole harrastanut elämässäni pettämistä, enkä ole sitä myöskään suunnitellut aloittavani.
Ap
Olet varmaankin ihastunut ko tyyppiin ja se on se ns ongelma eikä yksittäinen uni.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaankin ihastunut ko tyyppiin ja se on se ns ongelma eikä yksittäinen uni.
Voihan se olla, että jollain tasolla, mutta ei kai se nyt mikään ongelma ole.
Ap
Chillaa. Unet on unia. Oon nähnyt unta että panen esim omaa äitiä. Kerran panin lehmää. Unet ei oo todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Chillaa. Unet on unia. Oon nähnyt unta että panen esim omaa äitiä. Kerran panin lehmää. Unet ei oo todellisuutta.
Tuolta ylempää löytyy pohdintaa vastaavaan viestiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla, että jollain tasolla, mutta ei kai se nyt mikään ongelma ole.
Ap
Tarkoitin että tuo unikaan ei olisi ongelma jos se olisi jostain opiskelijastasi jota kohtaan sinulla ei ole mitään tunteita, naureskelisit vain sille. Onhan omien ihastusten kohtaaminen muutenkin sellaista kiusallista eikä vain silloin kun heistä on nähnyt unia. Siinä mielessä siis ongelma, kun nyt panikoit, mutta ei toki muuten.
Vierailija kirjoitti:
😂😂 sama, muttei tolla tavalla.
Eikö muille käy koskaan näin? Kertokaa.
Ap