Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha mieli kun eilen raivosin ja sain ihme hepulin :-(

Vierailija
17.01.2010 |

Lasten aikana kyllä, mutta en osoittanut sitä lapsille. Miehellikkin raivosin. Koko päivä oli mennyt jotenkin ihan päin seiniä ja sitten pisteenä iin päälle lapsi talloi autossa ostamamme kakun joka piti illalla syödä.

Nyt hävettää jo oma käytös, mutta eilen tuntui että olen täynnä pyhää raivoa tätä elämää kohtaan.... Pitäiskö mun hakea rauhoittavia vastaavia tilanteita varten? Ei näitä usein tule, kerran tai pari puolessa vuodessa, mutta tulee sitten sitäkin kovemmalla voimalla näemmä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa järjestelemään käytännön asiat toimiviksi myös kotona, ei tarvitse kiukutella.

Hyvä organisointikyky on kaiken a ja o.

Monelta murheelta välttyy jos osaa jäsentää asioita ja tehdä ne oikeassa järjestyksessä.

Jos minulla olisi tuollaista tekisin niin että kirjaisin ongelmat ylös ranskalaisin viivoin ja kirjoittaisin ylös ratkaisumalleja

Miksi hakata päätään toistuvasti seinään kun voi tarkastella toimintamallejaan ja muuttaa niitä.

Elämästä pitää tehdä helpompaa ja jokainen on voi halutessaan muuttaa toimintatapojaan.

Vierailija
22/26 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka on oikeasti nokkelia ja suorastaan lukutaitoisia.

He eivät keksi pyörää alusta, vaan lukevat esimerkiksi neuvolan antamat vihkoset. Mutta, tosiaan, se tietty vaatii lukutaitoa.

ei ollut aikanaan neuvolan vihkosissa niin paljon vinkkejä kun viimeisen viidentoista vuoden aikana.

Oli jopa aika kun ei ollut nettiä ja silloin tietoa ei ollut haettavissa helposti laajasta vertaisryhmästä kuten nykyään.

Oppeja saatiin neuvolasta, omalta äidiltä ja suvun muilta naisilta sekä muusta lähipiiristä.

äiti jo yli 30 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 minne niitä tulee? Teille kotiinko?

Kysymyksen asettelusi on puutteellinen.

Taitaa ottaa nuoria äitejä päähän kun vanhempi ja kokeeneempi ohjeistaa. Koettakaa kestää.

Tiedän toki nuoria äitejä joilla leikkaa luonnostaan ja osaavat toimia ettei tarvitse kilahdella.

Vierailija
24/26 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"koska pieniä palovammapotilaita tulee edelleen." Lainaus kohdasta 20.

Mihin niitä tulee? Teille kotiinko?

Ja kuten sinua jo ohjeistettiin, kirjoitukset pitää kuitata.

Vierailija
25/26 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki ole nuoria äitejä, keitä "ottaa päähän" nipo asenne. Olen itsekkin ollut 20 vuotta äitinä ja silti koen tollaiset ennakkoon-varjelijat aika suppeakatseisina. Kilahtaminen ei ole niin kamalaa kuin oletat. Se opettaa lapsillekkin ettei kaikki ole niin täydellistä. Ja vaikka joskus kilahtaakin, ei se todellakaan tarkoita turvattomuutta lapsille tai vaaraa. Oppivat tosiaan että suuttua saa ja näyttää tunteensa. Elämäähän se on.

Vierailija
26/26 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että etpä oo täysin ennakoinut.

Lieteen pääsee käsiksi, kun hakee tuolin ja nousee tuolin päälle.

Näin teki meidän kuopus, kun nosti sieltä kuuman keittokattilan.

Onneksi meidän kehitysvammainen poika osasi hälyttää minut paikalle, kun olin eri huoneessa.

Kaikkea voi sattua, vaikka kuinka järkeilisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi