viikko enää ja THAIMAA
ihanaa, ootan niin. Pitäisikö kohta alkaa pakkaamaan???
Kommentit (44)
se ei kolmessa viikossa paljon paina, mutta reilun 1500€:n säästö painaa :)
Mistä varaatte lennot, entä majoituksen?
saa sopivaan ajankohtaan :) ebookers.fi (.com myös), supersaver.fi, travellink.fi, matkaporssi.com, hotels.com, booking.com, lentoyhtiöiden omat sivut jne.
sivuja kertaakaan en ole saanut edullisempaa reissua itse räätälöimällä tai sitten pitäisi tehdä useampi välilasku, jotta pääsee halvalla.
Eli matkustusaika on 15-17h yhteensä
Matkailu Thaimaahan on elvyttänyt tsunamin raunioittamaan valtiota jaloilleen. Miks nyt pitäis sitten tulla taas uusi?
Nimim. Kateus vie kalatkin vedestä
Toivottavasti iskee tsunami ja te kuolette kaikki.
Me olemme omatoimilomailleet Thaimaassa kahteen kertaan. Koska en halua käyttää aikaa lentokenttien kiertelyyn olemme ottaneet Finnairin suorat lennot Bangkokiin jossa haluttiin myös pysähtyä joka tapauksessa. Lennot halvimmimmillaan noin 700e/hlö. Bkk-Phuket esim Thai Airwaysilla tms paikallinen yhtiö noin 50e/hlö/suunta. Bussilla matkustaminen on lähes ilmaista joten esim bkk-hua hin on todella edullinen matkustaa. Majoituksen hinta riippuu täysin siitä minkä tasoisen haluaa mutta kyllähän niitä edullisestikin saa. Thaimaassa kuitenkin hotellit ovat niin tasokkaita että itse haluan olla kunnon hotellissa kun kerrankin on varaa. Omatoimimatkan etu on se että voi olla juuri niin kauan yhdessä paikassa kuin haluaa ja sitten vaihtaa toisaalle. voi myös käyttää lomaan juuri ne päivät jotka itselle sopii, ei tarvitse välittää matkanjärjestäjien paketeista. Ja mikä parasta, ei ole pelkkiä suomalaisia ympärillä vaan pääsee todelliseen lomatunnelmaan. Välttämättä se ei kuitenkaan hirveän paljon halvemmaksi tule jos haluaa tiettyä tasoa lomalta eikä halua käyttää kohtuuttomasti aikaa koneen vaihtoihin.
jokavuotiseen thaikun reissuun :)
Eihän sinne edes tarvi pakata muuta kuin alusvaatteita, uimavaatteet, läpykkäät, pari toppia/t-paitaa ja shortsit/hame.
Pakkaamisessa kestää ehkä 10min
huvila vuokrattua Thaimaasta 3 viikoksi joulu ja uuden vuoden aikaan...
Mä vuokraan asunnon ThaiMAASTA ja menen ThaiMAAHAN. Koeta ymmärtää yhteys ennen kuin viisastelet!
Ajattele itsekin, miltä kuulostaa: ....vuokrattua huvilan Thaimaahan....
-4-
itsellä suurin haave päästä miehen ja taaperon kanssa,mutta on niin kallista..koitamme nyt 100e säästää joka kuukausi,ehkä joskus aikanaan pääsemme:D
Viikon päästä Jamaikalle Negriliin kolmeksi viikoksi all inclusive -hotelliin lököttelemään ja reggaeta kuuntelemaan :)
itsellä suurin haave päästä miehen ja taaperon kanssa,mutta on niin kallista..koitamme nyt 100e säästää joka kuukausi,ehkä joskus aikanaan pääsemme:D
Eivät Martina ja Eskokaan saa matkustaa lapsen kanssa.
Eka matka sinne tulossa ja viisi lasta + kaksi aikuista eivät meinaa pysyä nahoissaan :-)
Thai-maahan! Kesävaatteet onjo silitetty valmiiksi!
joten pari vuotta menee säästäessä 100 eur/kk.
Arvatenkin tuo on kallis valmismatka Phuketiin tai muuhun turistipaikkaan.
Itse en ikinä maksaisi tuollaista hintaa, Thaimaahan saa 2 vk matkan 500-600 eurolla kun matkustaa omatoimisesti.
Neuvo vähän, miten toimitaan, ettei tule ns väärää säästämistä.
Arvatenkin tuo on kallis valmismatka Phuketiin tai muuhun turistipaikkaan. Itse en ikinä maksaisi tuollaista hintaa, Thaimaahan saa 2 vk matkan 500-600 eurolla kun matkustaa omatoimisesti.