Miksi naiset tarvitsevat huomiota?
Meillä oli tänään ihana päivä avovaimoni kanssa (2,5 vuotta yhdessä). Illalla meillä molemmilla oli omat "juhlamme". Menin ystäväni synttäreille ravintolaan ja vaimoke salsakurssilleen. Koko ajan viestittelimme rakkaudentäyteisiä tekstiviestejä.
Tulin kotiin kello 1 ja vaimoke oli vielä ulkona. Häneltä tuli viesti: "kulta, käväisen lähikuppilassa yhdellä ja tulen kotiin - oletko nukkumassa?". Vastasin, että "en ole ja voisin tulla myös lähikuppilaan". Vaimoke vastasi, että "tule vaan, rakas".
Menin kuppilaan ja vaimoke istui siellä vieraan miehen kanssa. Istuuduin pöytään ja annoin suukon naiselleni. Hetken päästä vieras mies lähti ja vaimoke antoi hänelle tupakan mukaan ja sanoi "nähdään". Tunnustan, että olin mustasukkainen paska. Sitten vaimoke meni tupakalle ulos ja seurasin perässä. Hän alkoi huutamaan: "saatana, sä oot aina pilaamassa mun jutut, toi oli vaan tanssikaveri ja sä tuijotit sen pihalle - vittu mä vihaan sua!!!"
Menimme kotiin puhumatta sanaakaan - en halunnut riidellä. Kysyin tosin, että "miksi aina sun kaverit, joita mä näen on miehiä ja miksi ne kaikki on ilmiselvästi kiinnostuneita susta?". Avis raivosi: "vittu sä oot mustasukkainen paska ja pilaat aina mun harrastukset - sun toi suukkokin oli jotain vitun teatteria."
Mulla ei ollut todellakaan tarkoitus olla mustasukkainen. Minusta vaimoke saa tanssia vieraiden miesten kanssa. Mutta miksi aina, kun näen kuvia tanssitunneilta - ja nyt taas - hän on saman miehen kanssa? Miksi se mies käyttäytyi niin pelokkaasti? Ja miksi vaimoke alkoi huutamaan minulle ilman, että tein mitään?
Nyt vaimoke on nukkumassa ja itse valvon vitutuksessani. Mietin, että miksi hän suuttui minulle, vaikka en edes vittuillut tuolle toiselle miehelle? Istuin vain samaan pöytään. Jees, olin hiljaa, enkä ruvennut miehen kanssa kaveripuheille, mutta vaimoke oli kutsunut minut paikalle (vaikka aluksi oikeastaan viestitti, että "tulen kohta vierellesi"). Salaako hän jotain? Vai tarvitseeko huomiota muiltakin miehiltä? Jos tarvitsee, niin miksi?
Meillä on todella loistava henkinen ja seksuaalinen suhde. Vaimoke haluaa seksiä melkein joka päivä. Joka päivä hän myös kertoo, että "olet kaikki, mitä koskaan haluan ja olet loistava rakastaja".
Ehkä en ole sitten kuitenkaan, kun aina nuo toiset miehet pyörii hänen kimpussaan. Ilmeisesti vaimoke myös sitä tarvitsee.
Kommentit (23)
Kiitokset kommentoijille 19-21. On varmaankin totta, että polemisointini on mennyt hieman liian pitkälle. Hassua tässä on se, että edellisissä suhteissa minä olen ollut se pettäjä ja minua ei ole tietääkseni koskaan petetty. Jotenkin tuo oma ajatusmaailma ei meinaa asiaa sulattaa eli oma tausta "pettäjänä" luo syyllisyyttä ja aivan kuin kohtalonomaista odotusta sille, että milloin minua sitten petetään ja satutetaan oikein kunnolla.
Avikseni on kaunein, mukavin ja seksuaalisin nainen, jonka olen koskaan tavannut ja olen kyllä ollut suhteissa muidenkin varsin kauniiden naisten kanssa - mutta avikseni on aivan ylivoimainen muihin verrattuna. Sellainen jokamiehen päänkääntäjä. Hän ihastui minuun työpaikalla, koska olin hänen mukaansa "erittäin hyvännäköinen" ja melkein kaikki naiset ympärillä tuntuivat olevan kiinnostuneita minusta avioeroni jälkeen. Toki se hiveli itsetuntoa eron jälkeen aika tavalla. Mutta aviksen tavatessani se oli menoa minullakin.
Meillä on ollut loistavat 2,5 vuotta yhdessä, mutta minä olen ollut se enemmän mustasukkainen, vaikka minullekin naiset flirttailevat ja viestejäkin lähettelevät. Vaimoke on sanonut monta kertaa, että olen hänen unelmamiehensä, mutta että minulla on ongelma mustasukkaisuuden kanssa ja se korostuu varsinkin humalassa. Hän on sanonut, että "etkö ymmärrä, että vaikka minulla on vientiä päivittäin komeiden miesten taholta, minä asun sinun kanssasi, koska sinut minä tahdon, enkä ketään muuta".
Tarjosin jopa avikselle vuosi sitten mahdollisuutta tavata muitakin miehiä, jos haluaa itselleen kokemuksia (hän oli näet neitsyt tavatessamme, kun taas minä olen paljon kokeneempi ja myös vanhempi). Mutta hän suorastaan suuttui tuosta keskustelusta ja sanoi, ettei muita halua tavata romanttisessa mielessä.
Asioista pitäisi pystyä puhumaan, mutta on varmaankin totta, että olen käyttäytynyt myös itse ylireagoiden ja typerästi.
AP
flirttailee. tuo on plussaa ettei lähettänyt tanssikaveria pois silmistä kun tulit... tosin oishan sekin ollut outoa jos ois yksin lähipubissa ollut.
Minä olisin saanut kans raivarin (ehkä vasta kotona tosin) jos mieheni tulisi näyttämään persenaamaa jollekkin tuttavuudelleni. Vaikka ymmärtäisin toisaalta mustausukkaisuudenkin... Vastaavassa tilanteessa, jos mies olisi jonkun naisen kanssa kahden olisin supermustis itse ja vaikka olisin ehkä naiselle kohtelias niin ukko saisi kyllä kuulla siitä, ja pitkään.
Kiitos. Tuo "persenaaman" näyttäminen kyllä kaduttaa tosi kovasti nyt 2 päivää jälkikäteen. Olisi vain pitänyt olla kohtelias. Taisi nuo juhlissa nautitut virvokkeetkin viedä harkintakykyä. Onneksi en sentään känniläistä riitaa haastanut miehelle.
Pitäisi varmaan yrittää pyytää anteeksi vaimokkeelta. 2 päivää on oleskeltu eri huoneissa ja keskusteltu lähinnä tekstiviestein:)
AP
flirttailee. tuo on plussaa ettei lähettänyt tanssikaveria pois silmistä kun tulit... tosin oishan sekin ollut outoa jos ois yksin lähipubissa ollut.
Minä olisin saanut kans raivarin (ehkä vasta kotona tosin) jos mieheni tulisi näyttämään persenaamaa jollekkin tuttavuudelleni. Vaikka ymmärtäisin toisaalta mustausukkaisuudenkin... Vastaavassa tilanteessa, jos mies olisi jonkun naisen kanssa kahden olisin supermustis itse ja vaikka olisin ehkä naiselle kohtelias niin ukko saisi kyllä kuulla siitä, ja pitkään.