Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuuden vuoden tauon jälkeen kouluun

Vierailija
16.01.2010 |

onko jollain kokemusta. Olen ollut kotona lasten kanssa kuus vuotta ja syksyllä aion kouluun. Jännittää kauheasti, tuntuu että olen jo ehtinyt vähän syrjäytyä, pärjäänköhän enää...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen AMK:ssa terkkariksi. Ikää on jo 30, mutta hyvin on mennyt, opiskelukaverit ovat toki nuorempia, mutta suurin osa todella fiksuja ja mukavia. Ja arvosanatkin ovat olleet ihan hyviä.

Kannattaa lähteä opiskelemaan, nyt siitä saa enemmän irti kuin nuorempana, vaikka opiskelijariennot jäävätkin väliin :-)

Vierailija
2/9 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enenmmän kuin nuorilla. Kiva päästä muuanne kotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alaa, joka kiinnosti. Ja vaikka lapset ovat vielä pieniä, on opiskelu sujunut tosi hyvin.

Rankkaa on ollut tehdä tehtäviä iltaisin, silti nuoremmat lapsettomat opiskelijat eivät ole yhtä tunnollisia tehtävissä kuin minä. Ihmettelevät, miten tehtäväni ovat ajoissa, kun hekään eivät niitä kerkiä mukamas tehdä.

Vierailija
4/9 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vanhemmalla" iällä opiskelusta, jos on lapsiakin...

Ite haaveilen pääseväni ens syksynä opiskeleen amk tutkintoo. Oon viimeks ollu koulussa 8 vuotta sitten (mulla on yo tutk+ 2 ammattikoulututk) Oon 32v ja 2 lasta. Vähän kans jänskättää, kuinka pärjäis opinnoissa ja muutenki näin käpynä nuorien seassa... En kyl opiskelijarientoihin haluu osallistuu enää. Tarkotus olis käydä viel mahd mukaan vanhassa työssä opiskelun ohella joskus. Voiko aika mienkään riittää?

Vierailija
5/9 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko jollain kokemusta. Olen ollut kotona lasten kanssa kuus vuotta ja syksyllä aion kouluun. Jännittää kauheasti, tuntuu että olen jo ehtinyt vähän syrjäytyä, pärjäänköhän enää...

itse olen valmistunut -98 ja lähdin syksyllä työn ohessa lukemaan tradenomiksi. Kyllä orientoitumista on ollut mutta äkkiä hommaan pääsee taas kiinni. Itse opiskelen iltalinjalla, aikuiskoulutuksessa mutta joitain tunteja on nuorisoryhmien kanssa (esim. valinnaiset). Olen huomannut että osin myös elämänkokemuksesta on hyötyä, itselläni vielä lisää helpotusta tulee pitkästä (no noin 10 v mutta kuitenkin) työkokemuksesta.

Vierailija
6/9 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain peruskoulu ja pari huonoa lukiovuotta takana ja pari vuotta työelämää. Ajatteli aloittaa alusta, mutta pelkään etten muista enää mitään että pärjäänköhä lukiossa sitten? Kiitos vastauksista!=)

T:ap

Vierailija
7/9 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

talolaina, kaksi lasta... tuleekohan tiukat paikat elellä vain miehen palkalla (keskitasoa)...

ap

Vierailija
8/9 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

talolaina, kaksi lasta... tuleekohan tiukat paikat elellä vain miehen palkalla (keskitasoa)... ap

Ihan sama juttu meillä. Siksi just aattelen JOS ehtis vielä vaikka viikonloppuisin tehä työtäkin. Suurin kynnys mulla lähtee opiskeleen on tää taloudellinen puoli. Ei taas viittis olla miehen elätettävänä, hänellekin tulee raskas taloudellinen vastuu kun minä vaan opiskelen :( Silti haluaisin opiskella uutta alaa, löytää mielenkiintoisemman työn (ja paremman palkan) jne.

t. 5

Vierailija
9/9 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaisia tukia olisi mahd saada opiskelijan? Kun mies töissä keskitason palkalla. Toinen lapsi päiväkodissa.

t. 5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan