Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö joku todella yhdessä miehen kanssa ruokaostoksilla?

Vierailija
16.01.2010 |

Meillä käydään aina erikseen.

Jos joskus ollaan vaikka pitemmällä matkalla tai muuten yhdessä liikenteessä, niin silti toinen odottaa autossa yleensä lasten kanssa ja toinen käy äkkiä ruokaostoksilla.

Mä en vain tajua, mitä siellä molemmat tekee.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä kokataan aika vakavissaan

Vierailija
2/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on siis kahdet ostoskärryt mihin pistää. kätsyä ja ah niin helppoa. sit voi samalla huudella kuulumisia hyllyjen välissä kun törmää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan valmiiksi yhdessä liikenteessä, niin tottakai kauppaan mennään yhdessä. Isossa marketissa menee sen verran aikaa etten tosiaankaan jäisi lasten kanssa autoon istumaan. Eri asia jos kotimatkalla napataan muutama maitopurkki lähisiwasta...

Vierailija
4/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä on kivempaa, pystyy ostamaan eli kantamaan enemmän, sillä meillä ei ole autoa. Pohdimme myös yhdessä, mitä haluamme syödä.

Vierailija
5/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nostan ostokset hihnalle ja maksan ne. Mies pakkaa ja nostaa autoon. Yhdessä kannetaan ostokset sisälle.

Vierailija
6/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensä viikonloppuisinkin, mutta kyllä me joskus käydään yhdessä ostoksillä. Tänään mennään Jumboon, lapselle pitää ostaa sukset ja mä en tajua niistä mitään. Menköön ne suksikauppaan, mä käyn sillä välin vaatekaupassa. Jos ollaan yhdessä liikkellä niin silloin myös ostetaan melkein aina jotain muutakin kuin ruokaa, viimeksi mies vei mut hirvoxille ja osti mulle kameran, mä itse valkkasin sen se maksoi.

Ihan kiva sitä on välillä olla yhdessä liikenteessä, meillä teini on jo tippunut kelkasta, nuorin kulkee vielä aika paljon mukana, nautitaan nyt tästä vielä kuin voidaan.

Vierailija
7/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat inhoaa yhtäpaljon kaupassa käyntiä, joten jos mahdollista mennään yhdessä. Tosin käytännössä aika usein toinen käy yksin.

Vierailija
8/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi olla vain äidin tehtävä?

Vierailija
9/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä käydään yhes. just jos mennään isompaan kauppaan ostoksille niin sit mennään kaikki... siis minä, mies ja kaks lasta. mitä niitä lapsia autoon jättää, ei ne ikinä sillä opi ihmisten ilmoilla kulkemaan. ja me ku ostetaan useamman päivä ruoat niin ei sitä vauhdilla voi kaupas käydä... pitää miettiä vähä et mitä ostaa niin ei osta turhaa...

Vierailija
10/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukavaa tehdä asioita yhdessä. Siinä samalla tulee juteltua kaikenlaista ja lapset tykkäävät laittaa tavaraa ostoskärryihin.

Vierailija
11/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaostoksilla". Yleensä mies hoitaa homman, toista tuntia siinä voi vierähtää, joten ei toisaan istuta autossa sitä aikaa. Meilläkin kokkaus on tosi keskeinen asia.

Vierailija
12/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei osteta niin valtavia määriä kerralla, etteikö yksi ihminen pystyisi niitä kantamaan. (=viemään ostoskärryillä autolle) Meillä myös pyritään välttämään lasten kanssa ostoksille menoa, mikä ei johdu siitä, että lapsemme olisivat huonosti käyttäytyviä vaan siitä, että lasten ei tarvitsisi päiväkotipäivän jälkeen kestää enempää hälinää. Sitä paitsi ilman lapsia ostokset hoituvat kaksi kertaa nopeammin, koska lapset eivät kävele niin nopeasti kuin aikuiset. Niinpä yksi aikuinen käy ostoksilla ja yksi hoitaa lapset.

Vierailija
13/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus minä yksin, joskus mies yksin, joskus jompi kumpi lapsen kanssa ja joskus koko perheellä.

Koko perheellä jos mennään on asiointi sujuvinta, yksi hakee yhden tavaran, toinen toisen. Kassalla varsinkin pystyy toinen täysin keskittymään pakkaamiseen kun toinen maksaa. Yksinään vaatii vähän säätämistä.

Vierailija
14/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti käydään koko perheellä (lapsi 2v) iltasella Prismassa. Musta on mukava miettiä kaupassa yhdessä ottaisko tätä vai tuota :) ja kun kummallakin on omia lempparituotteita joita toinen ei välttämättä muistaisi ostaa, niin on parempi käydä yhdessä. Enkä mä ainakaan jaksaisi lapsen kanssa jäädä autoon odottamaan jos mies kävisi kaupassa! Mieluummin lähden itse mukaan, ja samoin tekee mies.

Vierailija
15/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä käyn yleensä töistä tullessa ostoksilla, samoin mies. Sovitaan vaan aamulla, että kumpi käy. Meillä ei suunnitella ruokalistaa, vaan ostamme esim. kanaa, lihaa, makkaraa melkein joka kerta. Muut puutokset merkitään listaan, joka otetaan sit mukaan. Ja aamulla vilkastaan jääkaappiin, mitä puuttuu. Ja käymme yleensä pienessä lähikaupassa.

Vierailija
16/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan valmiiksi yhdessä liikenteessä, niin tottakai kauppaan mennään yhdessä. Isossa marketissa menee sen verran aikaa etten tosiaankaan jäisi lasten kanssa autoon istumaan. Eri asia jos kotimatkalla napataan muutama maitopurkki lähisiwasta...

Joskus lähdetään ihan varta vastenkin porukalla hengailemaan markettiin.

En ymmärrä miten joku voi tätäkin asiaa ihmetellä...

Vierailija
17/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin säästää hirmusti aikaa, rahaa ja vaivaa eikä tule heräteostoksia.Suosittelen!

Vierailija
18/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoidan pääsääntöisesti isot ruokaostokset, koska minulta se käy kätevämmin. Mun ei tarvi tehdä listoja, vaan tiedän mitä meiltä puuttuu ja mitä ostetaan. Jos mies menee kauppaan, niin se ostaa tasan 4 l maitoa ja 1pss ruisleipää. Kaikki sen yli menevä vaatii listan ja armotonta pohdintaa ;) Minä osaan ostaa kärryllisen tavaraa ihan automaattisesti. Mutta jos viikon aikana täytyy hakea esim. lisää maitoa, niin mies käy oikeastaan aina hakemassa täydennystä.

Minä osaan lykätä ostoskärryn kasseineen auton luo, nostaa ruoat autoon ja ajaa kotiin. Ja kantaa ne kassit pari kerrallaan kotiovelle. Eli siihenkään ei tarvita toista ihmistä mukaan seisoskelemaan...

Joskus ollaan koko perhe liikenteessä, jos tehdään muutakin kuin ruokahankintoja. Silloin saatetaan käydä samalla hakemassa ruokaa yhdessä.

Vierailija
19/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

torstaisin prismassa ja suorittaa elämää aina samalla tavalla?

Vierailija
20/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukavaa tehdä asioita yhdessä. Siinä samalla tulee juteltua kaikenlaista ja lapset tykkäävät laittaa tavaraa ostoskärryihin.

Mekin käydään tosi usein yhdessä kaupassa, ja se on kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan