Käykö joku todella yhdessä miehen kanssa ruokaostoksilla?
Meillä käydään aina erikseen.
Jos joskus ollaan vaikka pitemmällä matkalla tai muuten yhdessä liikenteessä, niin silti toinen odottaa autossa yleensä lasten kanssa ja toinen käy äkkiä ruokaostoksilla.
Mä en vain tajua, mitä siellä molemmat tekee.
Kommentit (74)
Se on meidän yhteistä aikaa. Tosin vain lauantaisin, siloin käydään Stokkalla. Muuten lähi-Alepassa yksin tai lapsen kanssa. etenkin mies käy lapsen kanssa, lapsi tykkää hirveästi, valitsee omat jugurttinsa ja tyyöntää pikkukärryjä
On mukavaa tehdä asioita yhdessä. Siinä samalla tulee juteltua kaikenlaista ja lapset tykkäävät laittaa tavaraa ostoskärryihin.
Mekin käydään tosi usein yhdessä kaupassa, ja se on kivaa.
Me käydään viikonloppuisin, koska käydään samalla kävelyllä. Jos joskus ollaan liikkeellä autolla, niin silloinkin mennään kaikki, koska autossa odottaminen on niin tylsää :)
Varskinkin viikonloppuisin isoissa kauppakeskuksissa tai marketeissa näkee paljon perheitä tai pareja ostoksilla. Arkisin jossain pikkukaupassa ei niinkään.
Mekin käydään välillä, ei aina mutta välillä. Nyt pitäis ostaa keittiöön uusi kattovalaisin ja mä ajattelin että yhdessä mentäis sitä katsomaan ja ostamaan, on sitten molempien mieleen. Joten meidät voi nähdä tänään ehkä bauhaussissa, K-raudassa tai vastaavissa paikoissa, samalla varmasti käydään ruokaostoksilla.
Pariskunta yhdessä ruokakaupassa!? suorastaan ennenkuulumatonta!
Ehkä ne on jotenkin kieroutuneita? Normaali käytäntö on just toi että toinen odottaa autossa :D
Se on sitä perheen yhteistä ajanviettoa. Ja saadaan sitten ostokset kätevästi kasaan. Kun meillä on vauva, toinen voi lykätä vaunuja mukana ja toinen haalii tavaraa. Ja mä pidän siitä, että mieheni kantaa tavarat kotiin. Että mun ei tarttee kuin miettiä, mitä ruokaa laittaisin ja toinen tuo ne kantamukset. Silloin kun ollaan molemmat kaupassa, ostetaan isoimmat ostokset ja painavimmat. Käymme lähikaupassa ihan kävellen ja markettiostoksia emme harrasta.
Käydään toki erikseenkin, mutta yleensä yhdessä koko perhe. Me tykätään tehdä ruokaakin yhdessä.
siis mahdollisimman lähelle ovea tuupattuja autoja, jotka ovat käynnissä, sivuikkuna on auki ja sisällä istuu aina joku äijä pipa tai lippis vinossa..
Jaaaaa, ne onkin niitä äijiä, joiden muijat on kaupassa hakemassa niille kaljaa ja kakaroille hampurilaisia.
Ens kerralla mä heitän lumipallon sisään ja karjaisen, että hae itte kaljas senkin laiskapaska.
Yhdessä on kivempaa, pystyy ostamaan eli kantamaan enemmän, sillä meillä ei ole autoa. Pohdimme myös yhdessä, mitä haluamme syödä.
Vaunuihin ei millään mahdu koko perheen ruoat. Siksi mennään miehen kanssa yhdessä.
Meillä 3 pientä lasta ja kaupassa käydään erilaisilla kokoonpanoilla.
Itse haluan mieluiten että mies on mukana kantamassa ostoksia. Yleensä ostan ruokaa noin 5 kassillista (täysiä ja painavia!) enkä saa niitä kannettua yksin. Jos mies ei ole mukana, joudun usein kantamaan ostokset sisään 3 osassa.
tasan yksi henkilö kerrallaan ruokakaupassa ja suorittaa sen silloin kun siihen on paras hetki ja mahdollisimman harvoin. Mekin tykätään viettää perheen kanssa aikaa, mutta muuta tehden eli esim ulkoillen tai leikkien. Ei tulisi mieleenkään raahata koko perhettä kauppaan kun voidaan olla raittiissa ulkoilmassa:)
Meillä ruuan laittoon panostetaan. Toki minä teen yleensä arki ruuat, koska kotona olen, mutta mies hoitaa kokkuakset viikonloppuisin. Minusta on ärsyttävää yksin miettiä mitä milloinkin syödään ja yhdessä ideoitakin löytyy enempi.
Meillä kun mies käy yksin kaupassa, niin mukaan tarttuu todellakin muutakin kuin maitoa ja leipää!
Itse en voisi kuvitella, että toinen jäisi autoon istumaan.
Kieltämättä outo koko kysymys. Varsinkin kun eletään 2000 - luvulla...
kerran viikossa kaupassa. Ostetaan kerralla melkein kaikki viikon ruuat. Mies hoitaa kärryt ja mä ladon tavaraa kärryyn :)Sit kassalla mies pakkaa tavarat kasseihin . Tää on meillä jo vanha ja hyväksi koettu rutiini ;)Ollaan vuosien saatossa kehitytty todella nopeiksi, puolessa tunnissa on ostokset hoidettu.
Saa nopeammin, vuosien mittaan harjaantunut yhteistyö sujuu hyvin. Toinen valitsee vaikka perunat, munta, sipulit ja toinen hedelmät. me ei käytetä muistilistoja, toinen muistaa jos toinen ei. Kassallakin sujuu nopsaan, kun toinen pakkaa. Mies meillä tosin aina maksaa...
Teemme ruokaostokset pari kertaa viikossa ja yleensä käymme koko perhe kaupassa, siis me + yksi lapsi. Lapsi tykkää istua ostoskärryissä ja meistä on mukava suunnitella ruokaostokset ym. yhdessä. Se on muutenkin meidän periaate parisuhteessa, yhdessä suunnitellaan ja toteutetaan :) Koskee siis meillä myös noita kauppareissuja :)
niille isoille ostoksille, samalla yleensä ostetaan muutakin (vaatetta, kenkää jne). Pienet lisäykset pitkin viikkoa hoitaa toinen yksin tai lasten kans.
Minä en viihdy ruokakaupoissa enkä kyllä hellan ääressäkään.
Meillä käy tasan yksi henkilö kerrallaan ruokakaupassa ja suorittaa sen silloin kun siihen on paras hetki ja mahdollisimman harvoin. Mekin tykätään viettää perheen kanssa aikaa, mutta muuta tehden eli esim ulkoillen tai leikkien. Ei tulisi mieleenkään raahata koko perhettä kauppaan kun voidaan olla raittiissa ulkoilmassa:)
Just just. Lapsille vain kiva kivaa. Mä olen sitä mieltä että on hyvä ottaa lapset mukaan mahdollisuuksien mukaan kun käydään asioilla. Se on elämää. On hyvä että lapset näkevät kuinka käydään kaupassa, pankissa, postissa jne. Ei aina tarvitse olla "kivaa". Paitsi että mun mielestä on ihan mukavaa käydä välillä koko perheen voimin asioilla.
lähdetään koko perhe ruokakauppaan iltasella kun mies kotiutuu=)3 lasta löytyy ja neljäs tulossa...saatetaan käydä parissakin marketissa.
Ei siinä mun mielestä ole mitään ihmeellistä. Meilläkin ostetaan yleensä niillä reissuilla jotain muuta myös kuin pelkästään ruokaa. Toki ne ruokakassit saa itse pakattua ja kannettua, mutta kieltämättä on välillä ihan mukavaa kun on toinen siinä vieressä jeesimässä.
Aika usein käydään myös syömässä yhteisillä kauppareissuilla.
Me ollaan yleensä kahdestaan liikenteessaä, lapset on jo isoja ja ei niitä kiinnosta tulla mukaan kuin todella harvoin, yleensä silloin kun haluavat jotain.