Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö joku todella yhdessä miehen kanssa ruokaostoksilla?

Vierailija
16.01.2010 |

Meillä käydään aina erikseen.

Jos joskus ollaan vaikka pitemmällä matkalla tai muuten yhdessä liikenteessä, niin silti toinen odottaa autossa yleensä lasten kanssa ja toinen käy äkkiä ruokaostoksilla.

Mä en vain tajua, mitä siellä molemmat tekee.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla outo, mutta minusta kaupassa käynti on kivaa, oli sitten yksin tai yhdessä :)

Vierailija
62/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käydään aina erikseen. Jos joskus ollaan vaikka pitemmällä matkalla tai muuten yhdessä liikenteessä, niin silti toinen odottaa autossa yleensä lasten kanssa ja toinen käy äkkiä ruokaostoksilla. Mä en vain tajua, mitä siellä molemmat tekee.

Ikinä en kyllä istuisi autossa odottamassa tai istuttaisi miestä ja lapsia autossa, kun itse olen kaupassa.

Me saatamme miehen kanssa käydä ihan lähikaupassakin yhdessä. Tehdään yhdessä moninaisia erilaisia asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olenkin usein ihmetellyt, miksi jotkut käyvät. Olen joskus miettinyt, onko kyse jonkinlaisesta mustasukkaisuudesta, että pelätään puolison tapaavan tuttuja kauppareissullaan.

En ole ikinä ajatellut, että yhdessä käyminen jollakin voisi johtua mustasukkaisuudesta. Älytön ajatus.

Vierailija
64/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen jää autoon? Siis miksi? Miksi ette mene yhdessä ostoksille? Me oikeastaan aina yhdessä, joskus harvoin jompi kumpi hakee nopeasti yksin jotain, jota on jäänyt puuttumaan.

Kaupassa on kiva suunnitella, mitä syödään jne. Monesti tuotteista syntyy muitakin ideoita; esim. fondue-setistä tuli mieleen, että miehen synttäriksi kutsumme ystävämme fonduelle.

Vierailija
65/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kaupassa. Tykkään mieheni seurasta, hän tykkää minun seurastani. Mitä te teette sellaisella miehellä jonka seura ei miellytä?

Jos käydään viikossa kaupassa 5krt, niin mies on ainakin 4:llä kauppareissulla mukana.

Tosin me oltu yhdessä vasta 5v. Ehkä sitten osaan jo käydä yksin kaupassa, kun on oltu kimpassa jotain 28v...

Vierailija
66/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa menee huomattavasti vähemmän ja samalla voi suunnitella ruokia joita aiotaan tehdä. Nopeaa ja kätevää :-)

Vierailija
67/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ne ruokakassit saa itse pakattua ja kannettua, mutta kieltämättä on välillä ihan mukavaa kun on toinen siinä vieressä jeesimässä.

Ennen kävimme kerran kahdessa viikossa yhdessä ostoksilla, välissä käytiin yksin täydennysostoksilla. Mutta sitten mieheni sairastui, eikä kyennyt pitkiin aikoihin kävelemään. Minä olen nyt yksin kauppavastuussa. Se on tylsää. Varsinkin, kun en osaa ostaa järjellisiä ruokakokonaisuuksia. Ärsyttää. Kaipaan miestäni kauppaan mukaan.

Jospa taas joskus tulevaisuudessa.

Vierailija
68/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla joku +40-vee

Meillä käydään viikonloppuisin kaupassa joko kahdestaan tai lasten kanssa. Viikolla ostetaan täydennyksiä siten kun kumpikin muistaa ja ehtii töiden jälkeen. Ei tulisi mieleenkään, että jompi kumpi jäisi autoon kökkimään siksi ajaksi.

Jos nyt käyt miehesi kanssa yhdessä kaupassa, niin varmaan teet niin myös 40+ ikäisenäkin. Ei sitä niin paljon ihminen muutu parissakymmenessä vuodessa... Kokemusta on (ikä 42v.)

Vierailija
69/74 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhessä! minähän en rupee kasseja kantamaan =D

Vierailija
70/74 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäytymään kaupassa jos niitä ei koskaan vie sinne!

Meillä 3 alle kouluikäistä eikä kukaan juoksentele ympäri kauppaa. Käyn joskus kaupassa yksin lasten kanssa eikä mitään ongelmaa, joskus mies käy lasten kanssa ja joskus kaikki yhdessä.

Kaupassakäyntirytmiä määrää työvuorot eikä se, etteikö lapsia voisi viedä kauppaan käytöstapojen puutteen vuoksi. Suosittelen samaa. Lapset kannattaa opettaa käyttäytymään erilaisissa tilanteissa.

Toinen jahtaa lapsia ja toinen etsii ruokia. Kenelle se on kivaa? Lapset juoksee ympari kauppaa. Paljon rauhallisempaa käydä yksin, lapset saavat olla toisen kanssa kotona leikkimässä.

Eikä niitä ruokia enää kaupassa suunnitella, se on mietitty jo kotona.

Vierailija
71/74 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannataisko niille lapsille sanoa, että kaupassa ei saa juosta ympäriinsä?

meillä käydään yhdessä kaupoissa, on meidän tapa tehdä arkea yhdessä. Juttelemme, kerromme kuuluumisia, suunnittelemme sisustusta, harrastuksia, ruuan laittoa, mitä aiheita nyt tulee nähtyä. Lisäksi ulkoilemme ja teemme muuta kivaa yhdessä. Kuka sitä nyt koko päivää viitsii syksysateella pihalla 'ulkoilla', kun voi muutamaksi tunniksi lähteä kauppojen valoon. Lapset käyttäytyvät hienosti kun ovat saaneet oppia. Lasten ehdoilla pysähdytään esim cittarin leluosastolle karuselliin jne

Vierailija
72/74 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kotiäitinä, 1 lapsi, joten mä teen pojan kanssa ostokset viikolla ja päivällä, kun kaupoissa on hyvin tilaa.

Jos pitää ostaa paljon ja on esim tuplabonuspäivä, mennään Itiksen Prismaan ja siellä menee aikaa tunti. Mutta käydään siellä ehkä kerran kuussa. Pääasiallisesti hoidan ruokaostokset ja mies ei käy kaupassa.

Vierailija
73/74 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä yhdessä että erikseen. Useimmiten lapsetkin mukana, joskus jätetään vajaa neljä vee uhmis siksi aikaa hoitoon.

Vierailija
74/74 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 5 lasta joista 3 on mukana kaupassa, 2 jo isompaa, jotka lähtevät mukaan vain jos jotain esim vaatteita tarvitsevat. Eli kun käydään 2 kertaa viikossa kaupassa ja ostetaan 7 hengelle ruoka ym, on määrät aika mukavat ja yhdessä on kivempi mennä. Lapset ei todellakaan juoksentele kaupassa miten sattuu, ovat ihan vauvasta asti tottuneet kaupassa mukana oloon, joten osaavat siellä kyllä käyttäytyä... Heistä on mukava auttaa ostoksissa (painaa hedelmiin hintoja ja kerätä hyllystä ostoksia) Ja jos on jotain täydennystä näiden suurempien ostosten välissä, minä yleensä haen lähikaupasta, kun kotona olen lasten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi