Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sainko töitä vai en??? STRESSAAAAA!

Vierailija
15.01.2010 |

Voi äääks. Tämä odottaminen on hermoja raastavaa. Kävin kaksi viikkoa sitten haastattelussa ja pääsin eteenpäin haussa eli tekemään eräät "koetehtävät". Sain siis pari työtehtävää jotka piti tehdä tiistaiksi.

Tein ne ja sain paljon kiitosta niistä. Pomo sanoi, että "soittelemme sitten loppuviikosta, että miten edetään".

Ja nyt ei ole kuulunut mitään!!! Tää on kaameeta! Mä olin niin varma, että nyt tärppäs ja kunnolla, työpaikka olisi unelmieni täyttymys. Mutta MIKSI ne ei soita...??!

Soittas edes ja kertoisi, ettei tärpännytkään. Mä en halua olla tässä käsienvääntely-tilassa koko viikonloppua ja miettiä sainko työn, muuttuko elämäni vai ei... AAARGHH!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tasan viikko sitten haastattelussa ja lupasivat ensi viikolla (eli tällä viikolla) ilmoittaa kaikille meille kolmelle ehdokkaalle päätöksistä rekryfirman kautta. Noh, eipä ole mitään kuulunut. Haastattelun lopussa jopa toinen haastattelija mulle sanoi kahden kesken, että usko pois, että me tullaan vielä näkemään. Nyt alkaa jo niin ärsyttään ja mittari nouseen kattoon, ku mitään ei ole kuulunut! Kait tästä sitä pitää päätellä, että töitä en saanut :( Ajattelin ottaa itse yhteyttä maanantaina rekryfirmaan jonka piti päätöksistä ilmoittaa, että miten kävi vai ovatko edes päättäneet asioista vielä. Mä niin inhoon tätä epävarmuutta..koko viikkoon en ole osannut muuta ajatellakaan ja kiva, jos nyt sitten en sitä paikkaa saakaan ;(

Vierailija
2/11 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa sitten ilmoittamaan tälle palstalle, saitteko töitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pahimmillaan käynyt niin, että rekryprosessi venyi vuoden pituiseksi! Tosin siinä vaiheessa ei vielä sentään haastatteluja oltu pidetty, vaan hakemukset jäi muiden töiden jalkoihin ja syksyllä lähteneisiin hakemuksiin ehdittiin perehtyä vasta seuraavana kesänä :-o Ihme kyllä niistä hakijoista yksi saatiin vielä palkattuakin.

Olen myös hakenut isoon suomalaiseen yritykseen, johon kiireellä ja kalliisti rekryfirman kautta haettiin päällikkötason ihmistä. Olin kahden parhaan joukossa ja odotin saavani tiedon hetikohta, mutta sitä ei ikinä tullut. Soittelin pari kertaa perään, mutta prosessi oli kesken ja lopulta selvisi, että olivat muuttaneet suunnitelmiaan eikä paikkaan valittukaan ketään, vaan ulkomaisessa yksikössä haettiin paikallinen henkilö hoitamaan pestiä.

Että ei noista aina voi mitään päätellä. Vastaus viipyy todennäköisesti firman sisäisen vitkuttelun vuoksi.

Vierailija
4/11 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan tätä epävarmuutta. I n h o a n. Olen vaikka mieluummin ilman sitä pestiä kuin mietin ollako vai eikö... MMRRR!!!

ap

Vierailija
5/11 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ne ei kerkee tai kehtaa soittaa vaan laittaa sinne vastauksen.

Vierailija
6/11 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tapauksessa kyseessä on kyl iso firma ja haastattelun ajankohtakin venyi aika paljon, jotta löysivät aikaa siihen. Silti olisi kohteliasta edes laittaa se rekryfirma ilmoittamaan, että missä mennään, vaikka tilanne olisi se, että päätös jostain syystä venyy.

Ei auta ap kuin jaksaa odottaa vaan :/

Vierailija
7/11 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tässä parissa haastattelussa, toisesta luvattiin ilmoittaa parissa viikossa, toisessa parissa päivässä. Tuo, missä luvattiin ilmoittaa parissa viikossa, ilmoitettiin vasta kuukauden kuluttua, etten saanut paikkaa. Tuo toinen, missä luvattiin ilmoittaa parissa päivässä, ei ole vieläkään ilmoitettu mitään, vaikka on kulunu jo kuukausi :) Tiedän kyllä, etten saanut paikkaa, ehkä sieltä olis muuten jo jotain kuulunut.. :)

Ennen joulua kävin yhdessä firmassa haastattelussa (tätä ei siis hoitanu rekryfirma) ja siellä haastattelija kertoi jo haastattelun lopuksi, että olen jatkossa. Jatkohaastattelu oli tällä viikolla, siitä luvattiin ilmoittaa ensiviikolla. Tuo jatkohaastattelu meni päin persettä, joten ei ole odotukset kovin korkealla. No, ensiviikolla selviää.

Tsemppiä kaikille muillekin tuloksia odottaville!!

Vierailija
8/11 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ne ei kerkee tai kehtaa soittaa vaan laittaa sinne vastauksen.

ap *vielä toivoa elätellen*

Vierailija
9/11 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näyttäs siltä, etä olen vahvoilla!

Kuulemma nyt on toimitusjohtaja tämän viikon työmatkalla, palaa torstaina ja minulle ja tj:lle sovittiin palaveri perjantaille.

Kuulemma pitää jutella tulevasta ja sopia yksityiskohdista. Mutta tj ei ole kuulemma pyytänyt kutsumaan ketään muuta uudelleen enää työpaikalle tapaamiseen, joten voinen kai onnitella itseäni uudesta duunista!

Mitäs kuuluu kakkoselle, onko uutisia?

T iloinen ap :o)

Vierailija
10/11 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vaan tärppää millään mutta olen iloinen puolestasi.Antaa uskoa siihen, että jo seuraava kerta voi olla mun onnenpotku.t.ei aikaisemmin vastannut

Vierailija
11/11 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hakenut muitakin paikkoja ja toivoin, että tuolta ilmoittaisivat ensin, se kun oli mieluisin.

Soitin rekryfirmaan ja aina vaan antoivat uuden päivämäärän, mihin mennessä päättävät. Meitä oli vaan 2 jäljellä ja molemmat oli testattu ja haastateltu.

Mulle tarjottiin toista paikka ja pakkohan se oli ottaa, koska en voinut sanoa ei kiitos, kun ei muutakaan paikkaa ollut.

Kyllä harmitti, kun vihdoinkin tuolta ykköspaikasta soitettiin ja ilmoitettiin, että mut on valittu. Olin vielä koeajalla, joten olisin voinut lähteä, mutta päätin jäädä tänne.

Hyvä näin. Pienempi palkka, mutta työnantaja joustaa kuin kuminauha. Saan tehdä etätöitä, hoitaa palkallisena sairaita lapsia kotona yms etuja. Eikä tarvitse matkustaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi