Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia nutrilett-laihduttamisesta

Vierailija
14.01.2010 |

toimiiko, onko huono olo/päänsärkyä? tuleeko kilot heti takaisin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki mitä olen uskaltautunut siitä kokeilemaan käyvät koskemaan vatsaan. Kahvin kanssa kun tekee mieli napostella jotakin niin olen ottanut puolikkaan patukan, enempää ei voi.

Vierailija
2/23 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nälkä, joten juon vettä uskomattomia määriä ja syön porkkanoita. Päätä särkee usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat viisi päivää voi olla tuskaa, mutta sitten se nälkä häviää. Siihenhän toi nutraamisen helppous perustuu.

Itse jaksoin olla pussikuurilla 3 viikkoa ja kiloja lähti 8. Ovat tulleet takaisin, tietenkin kun olen aloittanut taas mässyttämisen. Keväämmällä taida´n ottaa uuden kuurin.

Vierailija
4/23 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan siis kokeilla jotain muuta keinoa. ajattelin että se olis hyvä alkuun, sais nopeasti painon tippumaan ja sitte jatkais terveellisellä ruokavaliolla. mut en kestä jos koko ajan huono olo ja pää kipeä...

ap

Vierailija
5/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4päivä menossa startti paketista ja ihan ok olo.päivällä tulee pieni nälkä mut siinä se sit onkin.ei ole päänsärkyä olleskaan.3kg tippunu.söin pieniä annoksia ja vähäkalorisia ruokia viikko ennen aloitusta.juon n.3 litraa vettä päivässä,kahvia aamuisin.iltaisin teetä.pidän jopa ruuista ja piirtelöistä..paitsi mansikka.kaikki muut maistuu :)

Vierailija
6/23 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/23 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se viiden päivän kuuri oikeasti ole edes oikeaa nutrausta, vaan alkua sille kevennykselle, että siirtyy viiteen pirtelöön tai keittoon päivässä.

Itse en oo koskenutkaan tuohon quick start- pakettiin, vaan aloitin suoraan pirtelöillä ja se nälkä tosiaan lähtee kun pääsee ketoosiin. Sitä ennen heikottaa 3-4 päivää, mutta sitten saa palkinnon, ihanan euforisen ketoositilan, jolloin ei todellakaan ole enää nälkä, vaan on energinen, tasapainoinen ja ihana olo. Ja sitä pysstyy sitten jatkamaan vaikka kuinka kauan!

Vierailija
8/23 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaa sen jälkeen normiruokiin, niin on ihan taattua, että kaikki tulee HETI takaisin, sillä siinä ajassa lähtee vaan nesteet ja suolisto tyhjenee.

Vierailija
9/23 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään Naturdietin ananaksesta yli muiden. Oletko sitä maistanut?

Vierailija
10/23 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nettilinkkiä?

Vierailija
11/23 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden sivuilla on hyvät ohjeet ja tiedot mahdollisista sivuvaikutuksista. nälkä mulla ei ollut missään vaiheessa. kolmannella päivällä tuli sellainen pikkasen poissaoleva olo ja päänsärkyä(josta myös ohjeissa puhuttiin). siitä alkoi ketoosi ja olo oli tosi hyvä ja virkeä. kaks viikkoa pidin tuota (-5,6kg) ja sen jälkeen oon jatkanut pv:n pisteillä nyt painoa on pudonnut 75,9-> 58,7 ja aikaa on kulunut 15 viikkoa.

mulla tuo ainakin toimi ihan kiitettävästi.

Vierailija
13/23 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä vannon tämän nimeen: http://www.herbalife.fi/ :)

Vierailija
14/23 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt ollut neljä päivää pussinutreilla, ja alkupainosta on lähtenyt -5kg. Tiedän kyllä että nesteitä on osa noista. Mutta tsemppaa jatkamaan silti kun vaaka näyttää pienempää lukua!! :) Olo on aivan huippu, kevyt ja ei ole nälkä..jos nälkä tulee niin teen pirtelön, vie kyllä nälän. Enkä ihme kyllä ole potenut päänsärkyä tms. vaikka olin varautunut siihen!

Vierailija
15/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja voiko pirtelöt tehdä veteen rasvattoman maidon sijaan, laktoosivammainen kun olen?

Viiden päivän pikastarttipaketti tönöttää tuossa pöydällä...

Vierailija
16/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maidon sijasta käytin rasvatonta maitojuomaa, ei mennyt pakki sekaisin.

niistä pirtelöistä on joskus tulllu kauhea ripuli,jauheista ei tullut, kun käytin laktoositonta.

Vierailija
17/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino ei tipu lainkaan, eikä olo ole hyvä: nälkä koko ajan ja ällöttää se makean määrä. mitä järkeä korvata lounas imelällä patukalla, jossa hurjana kaloreita. kaloreiden mukaan tilalla voisi ottaa vaikka pari keittoa...

Vierailija
18/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päänsärkyä ei tule jos...jättää kofeiinijuomat hyvissä ajoin pois ja juo kuurin aikana runsaasti vettä (minimi 2 litraa), ohimenevä päänsärky voi olla aluksi, mutta ei jatkuvasti.

Kuurin aikana ei tule nälkä, jos seuraa ohjeita, totuttelupäivät aluksi ovat tietysti asia erikseen. Ohjeita seuraamalla energiamäärä pysyy alle 800 kcal per päivä, jolloin elimistö siirtyy paastotilaan ja nälkä pysyy pois. Jos rupeaa lipsumaan ja syö esim leipää "vähän", energiamäärä menee helposti yli tuon 800 kcal ja nälkä yllättää. Paastotilassa nälkää ei siis tunne.

Mauista voi kiistellä - itse tykkään Nutrilettilla mm. kasviskeitosta, kanakeitosta ja suklaasta, muutkin menee.

Nutrilettilla laihdutetaan sairaaloissa jopa kolme kuukautta putkeen, joten kyllä sillä laihtuu. Kuten kaikessa laihdutuksessa, laihdutuksen jälkeen on tehtävä elämäntavanmuutos pysyvästi, jotta kilot pysyvät pois. Mikään laihdutustapa ei pidä kiloja pois, jos palaa taas laihdutusta edeltävään syömistapaan!!!!

Olen samaa mieltä, että nutraus toimii kun noudattaa ohjeita. Itsellä on menossa Nutrilla 6 viikko. Syön 4 pussia päivässä (suklaa, mansikka, kasviskeitto) ja lounaalla yhden patukan. Lisäksi vihanneksista tomaattia, kurkkua, kaalta ja porkkanaa. Painoa on lähtenyt 11kg. Alussa oli päänsärkyä ja heikotusta mutta pian nämä oireet hävisivät. Ei ole ollut nälkä moneen viikkoon kun elimistö on paastotilassa. Samoin olen huomannut, että mulla on mieliteot hävinneet. Joku voi vieressä ihan vapaasti mussuttaa suklaata eikä tee mieli. Tämä laihdutustapa on sopinut minulle. Jollekin toiselle sopii joku toinen tapa. Aion jatkaa vielä muutaman viikon ja sitten pidän kesätauon. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
19/23 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 tai 2 ateriaa päivässä nutriletilla, mulla on niitä patukoita, vihanneskeittoa ja sitten sitä "suklaapirtelöä. Toka viikko menossa, kiloja on karissut 2 jotka tosin lienevät nestettä mutta kyllä vatsan pömpötys on hävinnyt. Lisäksi vältän herkkuja, syön paljon hedelmiä ja kasviksia välipaloina.

Vierailija
20/23 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päänsärkyä ei tule jos...jättää kofeiinijuomat hyvissä ajoin pois ja juo kuurin aikana runsaasti vettä (minimi 2 litraa), ohimenevä päänsärky voi olla aluksi, mutta ei jatkuvasti.

Kuurin aikana ei tule nälkä, jos seuraa ohjeita, totuttelupäivät aluksi ovat tietysti asia erikseen. Ohjeita seuraamalla energiamäärä pysyy alle 800 kcal per päivä, jolloin elimistö siirtyy paastotilaan ja nälkä pysyy pois. Jos rupeaa lipsumaan ja syö esim leipää "vähän", energiamäärä menee helposti yli tuon 800 kcal ja nälkä yllättää. Paastotilassa nälkää ei siis tunne.

Mauista voi kiistellä - itse tykkään Nutrilettilla mm. kasviskeitosta, kanakeitosta ja suklaasta, muutkin menee.

Nutrilettilla laihdutetaan sairaaloissa jopa kolme kuukautta putkeen, joten kyllä sillä laihtuu. Kuten kaikessa laihdutuksessa, laihdutuksen jälkeen on tehtävä elämäntavanmuutos pysyvästi, jotta kilot pysyvät pois. Mikään laihdutustapa ei pidä kiloja pois, jos palaa taas laihdutusta edeltävään syömistapaan!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän