Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai kamala mä vedän vaan täällä

Vierailija
14.01.2010 |

drinksuja. Kelkka drinkkejä. No ne melkein limua ja toinen vasta menossa. Ja ei lapsia ei ole jaloissa pyörimässä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ei voi, kun kohta on tulossa esikoinen koulusta kaverin kanssa ja sitten kuopus jonkin ajan päästä.

V*tuttaa kaikki ja masentaa. Ja tiedänhän minä, ettei se viinaa vetelemällä parane mutta olisi ihanaa päästä nollaamaan pää kaikesta paskasta!

Vierailija
2/7 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvänen aika! Ei alkoholilla pysty pitemmän päälle ratkaisemaan mitään ongelmia. Jos tarvitsette nollausta, tehkää nyt kunnon kävelylenkki ulkona. Ilmakin on mitä parhain. Suihku lenkin päälle ja sitten nokkaunet tai kahvia, johan helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, tiedän sen vallan hyvin. Mutta nyt on sen verran kasautunut ikäviä asioita, että ne ei ihan lenkillä ja nokosilla helpotu! Ja sanoin, että TEKISI mieli tissutella. Eikö sun koskaan tee?

2

Vierailija
4/7 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti monet ottaa kännin silloin tällöin.

Minua alkoholi ahdistaa, mutta hyvässä seurassa juon toisinaan känniin asti.

Vierailija
5/7 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, tiedän sen vallan hyvin. Mutta nyt on sen verran kasautunut ikäviä asioita, että ne ei ihan lenkillä ja nokosilla helpotu! Ja sanoin, että TEKISI mieli tissutella. Eikö sun koskaan tee?

2

Kun en ole ottanut tapaa "helpottaa" huolia alkoholilla, en edes ajattele ratkaisevani sillä mitään. En nyt sinällään alkoholia tuomitse, kun en absolutisti itsekään ole. Määrä ja käyttötarkoitus ratkaisevat. Ja muuten, jos ei huolet lenkillä helpotu, ei ne varmasti helpotu alkoholillakaan! Huolia, rankkojakin, on meillä kaikilla.

P.S. Kokeile mennä kunnon hikilenkille. Saatat yllättyä. :)

3

Vierailija
6/7 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinhuoltaja, ja pari juttua ollut tällä viikolle mitkä hatuttaa.

Mutta vaikka välillä ajattelen näin, silti tiedän että tilaisuuden koittaessa jätän ottamatta ja olen käynyt urheilemassa ikenet verillä-mentaliteetilla.

Mutta ajatella voi: "*rkele, Känni päälle itekin!", kun tunnistaa sen mielentilan jossa normikansa tarraa siihen pulloon oikeasti.

Vierailija
7/7 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ollut koskaan kännissä enkä aio koskaan ollakaan!

Ajattelen niin, että mulla on arvokkaat aivot, joista kannattaa pitää hyvää huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi