Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana oleva, saanko lainata polkupyörääsi, lantiofarkkujasi, biletysvaatteitasi, yms.

Vierailija
14.01.2010 |

Kun et kerran niitä nyt pariin vuoteen itse tarvitse?

Kun täällä on lähes sääntö että kaikki ei-käytössäolevat vauvantarvikkeet ja vauvanvaatteetkin pitää antaa lainaan kumminkaiman puolitutulle, koska vauvatavaroita on tapana lainata.

Että miten on, saanko biletysvaatteesi lainaan, palautan kun taas itse niitä tarvitset.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ku raskauden aikana ei tule kiloja lisää :)

Joten en aio lainata omiani sulle...

Vierailija
2/24 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavara on tavaraa, olipa se sitten vauvalle tai vauvan äidille hankittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis synnytyksen jälkeen menee ne vaatteet päälle heti joita ennen raskautta käytin

Vierailija
4/24 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis synnytyksen jälkeen menee ne vaatteet päälle heti joita ennen raskautta käytin

Lantioluut levenee (väliaikaisesti)...

Vierailija
5/24 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuva vertaus ap:lta.

Vierailija
6/24 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin laitoin monet ennen raskautta vaatteistani (ne joista ei ollut toivoakaan että mahtuisivat vähään aikaan) UFFille, koska kannatan kierrätystä. Jos olisit tullut kysymään, olisin voinut antaa ne sulle omaksi.

Sillä eihän ne biletysvaatteet ole enää kahden vuoden päästä trendikkäitä, ja pitää joka tapauksessa ostaa uusia. :)

Vierailija
7/24 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa kun olin raskaana, annoinkin vaatteita lainaan siskolleni kun ei ne mulle silloin sopineet. Polkupyörää mulla ei kyllä ole.

Vierailija
8/24 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tietenkin LAHJOITATTE vaikka kahvipakettia vastaan kun noista vauvakamoistakaan ei ole tapana korvausta pyytää.

Kenellä uusin polkupyörä? Mä haluun sen heti lainaan.

Vierailija
9/24 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiuksiani se sun lempi biletyspaita päällä. Sehän on vähän sama kun vauva sotkis bodyn porkkanasoseella, luonnollista kulumista.

Vierailija
10/24 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerkesin myymään just kirppiksel ne vaatteet mihin en heti raskauden jälkeen mahdu, tai mille ei enää tarvetta ole.

sama juttu vauvatarvikkeiden kanssa, ne mistä olen itse maksanut, ne myyn eteenpäin, ne mitä on saatu, laitetaan kiertoon tai palautetaan lainaajalle, miten nyt on sovittu:)

fillari mulla on viel tallella, tottahan toki sen lainaan saat...

hyvä vertaus ap!!:D

Vierailija
11/24 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se fillari pitäisi antaa pois? Onko raskaana oleville pyöräilykin kiellettyä? Se homejuuston olisin vielä voinut hyväksyä, mutta fillarointia en :D

Vierailija
12/24 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin polkupyörää et kovin pitkäksi aikaa saisi, koska sen tarvitsisin pian takaisin. Ja kun nyt tähän mennään, mahduin myös melkein kaikkiin vanhoihin vaatteisiini parissa kuukaudessa - kaikki eivät leviä yhtä paljon raskaana ollessaan (ja en nyt puhu pelkästä lihomisesta). Joten en nyt ihan ymmärrä tätä paria vuotta.

En myöskään lainaisi vaatteitani ihmiselle, jonka vaatehuolto ei ole samalla tasolla kuin omani.

Vierailija
13/24 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaarallista, varsinkin jos pyöräilet kesäkelillä kuivalla asfaltilla. Kaatumisen todennäköisyys on 1:miljoonaan.

Vierailija
14/24 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se fillari pitäisi antaa pois? Onko raskaana oleville pyöräilykin kiellettyä? Se homejuuston olisin vielä voinut hyväksyä, mutta fillarointia en :D

viimosillani (mulla on siis sellainen korkea 50-luvun pyörä). Ajoasento oli myös sanoisinko haasteellinen. Mutta ei siitä kyllä kovin pitkää breikkiä tullut.

Vierailija
15/24 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä kunnossa että pyöräily ei houkuttele seuraavaan 5 vuoteen. Ihan hyvin voit antaa pyöräsi lainaan vaikka minulle.

Vierailija
16/24 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräily oli tauolla talvella niin kuin muinakin vuosina. Vauva syntyi huhtikuussa ja toukokuussa kaivoin pyörän kellarista. Kamalaa jos se olisi ollut sulla silloin lainassa.

Vierailija
17/24 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän edellee normaaleja lantiofarkkuja vaikka kohta on synnytys edessä. SORI.

Vierailija
18/24 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyöräillä aijon ajaa kunhan lumet sulaa,( äijä vetää talvellakin fillarilla)

bilevaateettikin mahtuu vielä kun nyt muotia on noi mahasta tilavat paidat, vaikka jos kävis laivalla..

Vierailija
19/24 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen jälkeen jauhelihaa eikä pyörällä ajo onnistu, voivat lainata pyöränsä sitä tarvitsevalle.

Ja useamman lapsen synnyttäneellä on jo sellainen röllykkä maha, että lantiofarkut ovat vaan mennyt teiniunelma.

Kotiäitinä et biletysvaatteisiisi mahdu etkä niitä pariin vuoteen kaipaa, niin kaikki lainaan vaan.

Olet kumminkin hankkinut ne biletysvaatteesi isompien lastesi lapsilisillä, eli yhteiskunnan rahoilla, niin et myöskään saa pyytää niistä biletysvaatteista missään nimessä rahaa kun annat ne eteenpäin.

Vierailija
20/24 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vaan omasta puolestasi! :D

Pyörällä onnistuu ajaa, lantoifarkut menee päälle vielä neljännenkin jälkeen.

Miksi ei kävisi pariin vuoteen synnytyksen jälkeen bileissä?

Itse olen saanut lapsista 1 kuukauden hoitorahaa, muuten tuloihin vaikuttaa oma työ.

Ja jos vaatteet antaa jonnekin 2 vuodeksi niin ne kulahtaa siinä ajassa. Saisit samantien ostaa ne.