Menneisyyden rakkaus joka välillä tulee pintaan...
suhde joka ei kunnolla alkanutkaan, ja päättyi meistä riippumattomista syistä ihan alkuunsa. Välillä tuo kaveri nousee mieleen todella sitkeästi, ja olen ihan varma että meistä olisi tullut hyvä ja pysyvä pari...
Nyt on kuitenkin nyt, ja olen ollut vuosia avoliitossa ja lapsiakin on ja kaikki on ihan hyvin. Siitä huolimatta tuo henkilö vaivaa mieltäni.
Näen häntä harvakseltaan, ehkä kerran kolmessa vuodessa ohimennen, en tiedä onko hän nähnyt minua. Miksi hän on jäänyt mieleeni noin vaikuttavasti?
Kommentit (3)
Jos se suhde ei koskaan kunnolla alkanutkaan, et yhtään tiedä mitä haikailet. Toivottavasti joku vastaaja pystyy samastumaan tähän, minä en pysty. Minulla nousee pintaan vanha selkeä ja ammattilaisen toteama trauma, ei sellaiset jutut joista ei koskaan kehkeytynyt mitään. Kaikilla niitä on.
Onko ap siis ollut suhteessa joskus tän ihmisen kanssa? Silloin voi olla, että kemia ja intohimo on ollut välillänne erittäin vahvaa. Sellainen taitaa säilyä läpi elämän.
Mutta jos kyse on vain tyypistä, jonka olet tavannut pari kertaa niin sitten en tiedä.
mistä tällainen johtuu? Elämäni on suht kunnossa kuitenkin, kai.....