10kk ja yövalvominen
kauanko tätä yöheräilyä/pinnasängyssä seisoskelua kestää ja miten reagoida? Nyt saa käydä tunnin laittamassa takaisin makuuasentoon, arghhhh!!
Kommentit (9)
Tai valvo, jos et tahdo viereen ottaa.
ne asialliset vastaukset, kiitos...
ne asialliset vastaukset, kiitos...
Ei kukaan voi tietää miten pitkään juuri sinun lapsellasi tuo vaihe kestää. Minä olen itse ratkaissut ongelman niin, että kohta 10 kk vauva nukkuu kainalossani ja yöhulinoita ei ole. Saman tein esikoisen kanssa.
Jos imetät, lopeta yöimetykset. Älä mene luokse ennen kunnon huutoa, eli pikkukitinää voi kuunnella.
Ei kukaan täällä voi sanoa mitä sinun kannattaa tehdä kun tilanteet ja tapaukset ovat niin erilaisia.
ja kumpikin asiallisia.
Älä nyt ala unenpuutteessasi riehumaan. Tuollaista lasten kanssa on. Ei siinä sen kummempaa.
tuo kesti max.2kk joten ei hurjan pitkään.On täällä taas symppis porukkaa vastaamassa.
joka valvoo lähes joka yö pari tuntia. Mitään hätää ei ole, ei vain väsytä.
Jos jättää omaan änkyyn, alkaa huuto. Kainalosa nukuttaminen ei tuo paljon helpotusta tilanteeseen. Se sama pari tuntia menee laittaessa lasta takaisin makuuasentoon.
Päiväunia nukkuu max 2h, mutta ei tunnu auttavan.
Joten eipä apua täältä.
Oma kokemus on se, että monilla lapsilla tulee vähintään kouluikään asti vaiheita, jolloin nukutaan huonommin.
Mä ottaisin kanssa viereen, pääsee helpommalla. Toinen vaihtoehto on mennä nukkumaan patjalle pinniksen viereen.
Ehkä on parempi ettei sitä tiedä koska voi jatkua pitkäänkin... Mitä tapahtuu jos et mene?